is denk ik van je vorige ongi nog.... zolang het heel bruin is is het nog geen nieuwe ongi... dus denk dat het wel goed zal komen...... bruin is gewoon oud bloed en waar dat vandaan komt is meestal onbekend...
naja, we wachten gewoon af he... over 8 daagjes weten we meer. Nou dit allemaal gebeurt, vind ik het toch wel allemaal spannend... en dat wilde ik nou juist helemaal niet Liefs jollie
hihihihi ja vanaf je eisprong is het toch altijd wel spannend... en bij alles wat je voelt of ziet heb je hoop.... meid ik ga voor je duimen!
ja hoop en je weet helemaal niet wat wat is... je leest hier ook zoveel... bij alles wat je voelt enzo kan het alle kanten op. Misschien moet ik ook maar eens niet zoveel lezen, wordt ik er ook niet zo onzeker van. En was nog zo van plan me niet gek te laten maken liefs jollie
had het net al gevraagd maar misschien overheen gelezen maar hebben hier meer meiden net na de ongesteldheid last van steken?
ja maar met een cyclus van 30 dagen kan dit nooit vanwege mijn eisprong zijn toch? pff het was behoorlijk pijnlijk maar nu over.... nou ja zal wel dan haha we beginnen vanaf nu maar gewoon met om de dag
oei even niet naar je banner gekeken... dan zou ik het niet weten meid.... kan het ook iets met je darmen geweest zijn? Of je hebt een erg vroeg eitje gehad... ik durf het je niet te zeggen nu
Ik heb zaterdag nog getest en was maagdelijk wit, dus ik hoop het tot het weekend vol te houden, maar moet zeggen dat dat wel ERRUG moeilijk is hoor...
is ook wel moeilijk.. ik ben van de week een ochtend vrij dus misschien dat ik het dan doe.. heb jij nog ergens last van? kussiej
Ben vrij veel misselijk, maar dan de hele dag door...verder had ik weinig symptomen tot gisterenavond... Ik ging verliggen in bed en dacht dat 't mannetje in mijn (.) kneep. Bleek achteraf niet eens zo te zijn, maar dat deed me toch zeer! Niet normaal meer, had er eigenlijk nog helemaal niet op gelet, maar als ik eraan zit zijn ze behoorlijk gevoelig... En jij?
nog steeds veel druk in me onderbuik.. en af en toe steekjes in mijn borsten.. ik heb vooral dit: heb honger maar zodra ik eet zit ik al vol dus geen honger meer .. :S
Zo'n lekker opgeblazen gevoel, daar heb ik 's avonds met vlagen last van..en als je dan iets te knabbelen pakt dan smaakt het niet... Nou ja, we zullen wel zien. Het enige dat we kunnen doen is wachten.... Succes hè!