Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Elke maand weer 6 euro telt toch wel aan. En jij hebt volgende week je nod. Ik vroeg ook aan brigitte of ze symptoompjes had?

2. hey brigitte... spannend zeg!
    ik zal voor je duimen!

Vroeg van het weekend aan mijn mannetje.. of hij het erg vond dat ik op dit forum zit...
    neeee joh zegt tie...beter juist... val je mij er niet mee lastig hahaha met een dikke knipoog !

Weet je ik vind het heeel erg gezellig met jullie!

en hoop dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn!

Liefs Wen

3. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hey meiden!

Ik heb een beetje bloed verlies...zou ik toch al ongesteld worden?

Ik hoop het! Dan zou het wel snel op gang zijn! Ben benieuwd..nog ff afwachten..misschien zijn het doorbraakbloedinkjes ofzo..

Xx evi

4. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Evi. Misschien komt het op gang. Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je?

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @lizzie en lucke; jullie vroegen of ik al wat symptoompjes heb.. tja moeilijk.. ben wel sinds een week iedere dag misselijk en volgens mijn mannetje ook wat moe... dus zou kunnen maar ja kan ook van ontpillen komen (voor vorige week nergens last van maar ja kan later komen)... ook idee dat mijn borsten wat groter zijn en af en toe krampjes in mijn buik..... [-o<

Vind het wel heel spannend hoor :rolleyes:

Misschien dat ik vanmiddag wel vast een test ga halen..... aan de andere kant wil ik het ook niet... beetje bang dat als ik het te vroeg koop dat het niet raak is... stom he... kan nu toch niets meer aan veranderen... ;)

6. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Dag 30! maar voel me niet echt ongesteld moet ik zeggen..ben benieuwd..

7. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Brigitte, ik kan het wel begrijpen. Je bent bang dat als je te gretig bent je het op je zelf afroept dat je niet zwanger bent. Dat zou ik ook hebben maar ik ben zo benieuwd! Zou wel gaaf zijn in 1x zo snel! We wachten gewoon nog even af. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben zit ik op dat moment in het zelfde schuitje als jij nu. Misschien ben jij dan al lang babykleertjes aan het kopen (ha ha)

8. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Evi, Ik ben ook benieuwd. Dag 30... dan zou het wel kunnen dan is het echt snel weer op gang. We wachten gewoon nog even af...
    Nog een paar dagen en dan weten we of Evi ongesteld is en of Brigitte een postitieve test heeft... Spannend!

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @ Lucky; je vat het heel goed samen! Misschien dat ik wel vast een test haal... denk nog niet dat ik hem vandaag ga doen... misschien morgenochtend of woensdagochtend... Spannend! Voor jou dus nog een weekje wachten... krijg je ook al wat kriebels of valt het nog mee?

10. lizzie84

hoi evi. Als je je ongi nu krijgt heb je een mooie cyclus. Natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent. Wanneer ga je evt, testen?
    Brigitte: klinkt hoopvol allemaal he? Maar kunnen ook voortekenen van een aankomende ongi zijn. Laten we het op een beginnende zwangerschap houden oke ;) Groetjes Lizzie.

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie: het is inderdaad wat tegenstrijdig dat soort dingen. Ben ook 10 jaar aan de pil geweest en weet niet meer precies hoe het daarvoor was. Maar kan me geen misselijkheid en buikpijn herinneren.. had nooit ergens last van toen.. maar ja kan inmiddels ook verandert zijn....

Later deze week zullen we meer weten ;)

12. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Brigitte: Ik heb nog geen kriebels want ik voel echt helemaal niks was het maar weer weekend dan ben ik dichterbij. Dan zullen de kriebels misschien wel komen. Ik heb nu meer de kriebels voor jou... Ik was denk ik allang naar de drogist gerend.

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lucky: voordeel is dat de drogist hier pas om 13 uur opengaat dus eerder rennen heeft nog geen zin... maar denk er wel over om er vanmiddag vast een te halen.... Lief trouwens dat je zo meeleeft.. heerlijk zo'n forum! :D

14. lizzie84

brigitte. Zou je vandaag ongi moeten worden of ga je uit van 28 dagen?
    Ik heb aangehouden 9/12 maar kan ook een paar dagen eerder zijn. Ik neem het lekker ruim aan. Heb je testen in huis dan?

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie: ik ben eerst van 28 dagen uitgegaan maar was voor de grap ook deze maand gaan tempen en had mijn eisprong vandaag of morgen twee weken geleden... dus op grond daarvan ga ik er nu ook vanuit dat ik dan begin deze week ongesteld zou moeten worden.....

16. lizzie84

tegelijk gepost hahaha. Je was me voor over het vraagje van de test.
    Maar ga je vanmiddag een testje halen dan?

17. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Als je getest heb wel gelijk laten weten he en niet na een week zeggen dat je zo blij of zo depri was dat je geen zin had om naar het forum te gaan... Ik wacht het af en ik houd je in de gaten...

18. Niet meer actief

He dames,

Hier nog geen :evil: :evil: :evil: te bekennen.
    Maar ga pas over een paar dagen testen hoor... ;)

Maak het spannend hè ?!

19. lizzie84

ja dat van die eisprong en dan 14 dagenl ater is logisch. Ik hoop het zo voor je. 1e ronde raak is bijna een wonder toch?

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lizzie en Lucky: als ik getest heb meld ik de uitslag dezelfde dag... ga proberen het nog twee dagen vol te houden!

Deel Deze Pagina