Hoi dames! Tjee, een late dienst en moet ineens 3 pagina's bij lezen! Wat een spanning hier.... jen, schatje, ponnetje. Ponnetje, wat een verhaal zeg.... ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en als je positief zou testen je vriend er toch ook gelukkig mee kan zijn. Anders is het voor zo'n kleintje wel een erg moeilijk begin. @Schatje, de verkleuring van de tepels kan bij sommigen meteen al zijn en als eerste opvallen, bij anderen duurt het langer en sommigen hebben het zelfs al voordat ze ongi worden.... succes allemaal!
Dames jullie gaan het nooit geloven... maar ik ben echt zwanger! Heb deze morgen geteste met CB en een overduidelijk + . De testlijn is zelfs dikker en duidelijker dan de controle lijn en kwam te voorschijn nog voor de controlelijn er stond. Is dus denk ik geen twijfel mogelijk... Sta helemaal te trillen op mijn benen! Kan het gewoon niet geloven... dit is onze eerste ronde en gelijk raak. Het kan dus echt wel blijkbaar. Weet even niet meer wat te denken of wat te doen van geluk. Even bekomen hoor... en een leuke verrassing voorbereiden voor mijn vriendje deze avond die ik eigenlijk had beloofd om morgen pas te testen, maar ik trok het gewoon niet meer deze morgen.
Ik probeer nog even mijn test op de foto te zetten maar dat lukt even niet met mijn trillende handen! Ik kan het echt niet geloven, gewoon raak in ronde 1. Dit is echt te mooi om waar te zijn en het kan dus echt!
Ben benieuwd naar je foto. Je hebt trouwens aanzienlijk eerder een +++test dan je pendels voorspeld hadden!
Ja, dat is waar die pendels waren iets later voorspeld. Achja, eigenlijk hebben ze gelijk toch want ik zal hopelijk in maart en mei nog steeds zwanger zijn... Mmmm, heb al een foto maar mijn gsm wil niet synchroniseren met het netwerk om de foto per mail te versturen. Rotding. Ik probeer het straks nog even opnieuw om hem aan en uit te zetten (helpt soms al eens). Ik blijf maar trillen en als een kip zonder kop rondlopen. Vrijdag was het nog zo vaag en nu ineens overduidelijk...
he sofieke super meid ik wil ook! Zit namelijk ook in de eerste ronde kan je niet even wat geluk hierheen strooien anti ofzo haha gefeliciteerd meid
Hee Sofieke; Gefeliciteerd meid! Geniet ervan.... Hier nog steeds niets, vanmorgen weer getest (kon het niet laten) helaas weer negatief...snap er niks van..
Hoi Sofieke, wat een superbericht! Laten we hopen dat je idd een beetje positieve invloed voor de rest rondstrooit! Zelf zit ik ook in de eerste ronde, maar voor mn gevoel is mn lichaam nog aardig aan t ontpillen, dus durf nog nergens op te hopen. Had jij al erg sterk t gevoel dan dat t raak was?
hee Sofieke! Ik lees hier net weer ff mee en lees meteen goed nieuws! ONWIJS GEFELICITEERD MEID! en dat ook al zo snel.. ga er maar lekker van genieten. Kom je ook nog meekletsen bij de bevallingslijst september? Groetjes Suus!
@Ponnetje: Ik zou mij geen zorgen maken om die temperatuur. Met die rillingen klinkt het meer als griep. Je wil toch nog niet zwanger zijn? Ik zou er niet te bang voor zijn. @Jollie: Wat ik heb gelezen over een innestelbloeding Het kan dat het er niet gelijk uit komt en als het er dan later uit komt is het oud en dus bruin. Ik heb echt goede hoop voor je! @Jen25: Balen! Je bent toch al goed over tijd. Misschien over een paar dagen En natuurlijk @Sofieke: GEFELICITEERD! Over al die verschijnselen Ik ben nu dus tussen de 5 en 7 weken zwanger (volgende week weet ik meer) en ik moet zeggen dat ik niet echt duidelijke verschijnselen heb. Soms een beetje misselijk of moe en af en toe lijkt het dat mijn buikspieren naar buiten i.p.v. naar binnen zijn aangespannen (niet echt duidelijk maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) Er zijn dus wel vage klachten maar dus niet echt heel duidelijk dus daar zou ik niet te veel op letten (makkelijk gezegd door iemand met een positieve test maar toch)