Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik heb werkelijk waar geen flauw idee...misschien dat 1 van de andere meiden dat weet...

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

meiden reageer der eens even op haha ;) krijg je meteen kleurende tepels enzo als je zwanger bent?

3. Niet meer actief

Ik ga mijn bedje opzoeken, welterusten allemaal !

4. schatje1

ik ga ook maar want niemand reageert op mijn vraag :(

5. Hoi dames!

Tjee, een late dienst en moet ineens 3 pagina's bij lezen!

Wat een spanning hier.... jen, schatje, ponnetje.
    Ponnetje, wat een verhaal zeg.... ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en als je positief zou testen je vriend er toch ook gelukkig mee kan zijn. Anders is het voor zo'n kleintje wel een erg moeilijk begin.

@Schatje, de verkleuring van de tepels kan bij sommigen meteen al zijn en als eerste opvallen, bij anderen duurt het langer en sommigen hebben het zelfs al voordat ze ongi worden....

succes allemaal!

6. schatje1

dank je jelske dat je reageert haha;) nou we zien het wel dan.. slaap lekker alvast.. kussiej

7. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Dames jullie gaan het nooit geloven... maar ik ben echt zwanger!
    Heb deze morgen geteste met CB en een overduidelijk + . De testlijn is zelfs dikker en duidelijker dan de controle lijn en kwam te voorschijn nog voor de controlelijn er stond. Is dus denk ik geen twijfel mogelijk...

Sta helemaal te trillen op mijn benen! Kan het gewoon niet geloven... dit is onze eerste ronde en gelijk raak. Het kan dus echt wel blijkbaar. Weet even niet meer wat te denken of wat te doen van geluk.
    Even bekomen hoor... en een leuke verrassing voorbereiden voor mijn vriendje deze avond die ik eigenlijk had beloofd om morgen pas te testen, maar ik trok het gewoon niet meer deze morgen.

8. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    @Sofieke: GEFELICITEERD MEID! Enne...nog ff je banner veranderen.

9. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    hihihi.......heb je in de tussentijd al gedaan!

10. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ik probeer nog even mijn test op de foto te zetten maar dat lukt even niet met mijn trillende handen!

Ik kan het echt niet geloven, gewoon raak in ronde 1. Dit is echt te mooi om waar te zijn en het kan dus echt!

11. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Vind het echt super voor je......!
    Goed nieuws waar je het warm van krijgt op deze koude ochtend!

:baby:

12. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Ben benieuwd naar je foto.
    Je hebt trouwens aanzienlijk eerder een +++test dan je pendels voorspeld hadden!

13. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ja, dat is waar die pendels waren iets later voorspeld. Achja, eigenlijk hebben ze gelijk toch want ik zal hopelijk in maart en mei nog steeds zwanger zijn...

Mmmm, heb al een foto maar mijn gsm wil niet synchroniseren met het netwerk om de foto per mail te versturen. Rotding. Ik probeer het straks nog even opnieuw om hem aan en uit te zetten (helpt soms al eens).

Ik blijf maar trillen en als een kip zonder kop rondlopen. Vrijdag was het nog zo vaag en nu ineens overduidelijk...

14. ikke21

ikke21 Actief lid

Jan 9, 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    he sofieke
    super meid
    ik wil ook!
    Zit namelijk ook in de eerste ronde kan je niet even wat geluk hierheen strooien
    anti :evil: :evil: ofzo
    haha gefeliciteerd meid

15. Niet meer actief

Hee Sofieke; Gefeliciteerd meid! Geniet ervan....

Hier nog steeds niets, vanmorgen weer getest (kon het niet laten) helaas weer negatief...snap er niks van..

16. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hoi Sofieke,

wat een superbericht! Laten we hopen dat je idd een beetje positieve invloed voor de rest rondstrooit! Zelf zit ik ook in de eerste ronde, maar voor mn gevoel is mn lichaam nog aardig aan t ontpillen, dus durf nog nergens op te hopen. Had jij al erg sterk t gevoel dan dat t raak was?

17. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    sofieke wat geweldig! Gefeliciteerd! ik hoop dat het bij mij ook zo snel raak is zeg!

18. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,461
    36,402
    113
    hee Sofieke! Ik lees hier net weer ff mee en lees meteen goed nieuws!

ONWIJS GEFELICITEERD MEID! en dat ook al zo snel.. ga er maar lekker van genieten. Kom je ook nog meekletsen bij de bevallingslijst september?

Groetjes Suus!

19. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    @Ponnetje: Ik zou mij geen zorgen maken om die temperatuur. Met die rillingen klinkt het meer als griep. Je wil toch nog niet zwanger zijn? Ik zou er niet te bang voor zijn.

@Jollie: Wat ik heb gelezen over een innestelbloeding… Het kan dat het er niet gelijk uit komt en als het er dan later uit komt is het oud en dus bruin. Ik heb echt goede hoop voor je!

@Jen25: Balen! Je bent toch al goed over tijd. Misschien over een paar dagen…

En natuurlijk @Sofieke: GEFELICITEERD!

Over al die verschijnselen… Ik ben nu dus tussen de 5 en 7 weken zwanger (volgende week weet ik meer) en ik moet zeggen dat ik niet echt duidelijke verschijnselen heb. Soms een beetje misselijk of moe en af en toe lijkt het dat mijn buikspieren naar buiten i.p.v. naar binnen zijn aangespannen (niet echt duidelijk maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) Er zijn dus wel vage klachten maar dus niet echt heel duidelijk dus daar zou ik niet te veel op letten (makkelijk gezegd door iemand met een positieve test maar toch)

20. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Sofieke: Meid: GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van op je wolkje! :D!

Share This Page