Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Sofieke!
    WOW jeetje meid!
    in de 1e ronde!
    helemaal te gek zeg!
    en nu maar wat hgc hormoontjes hier strooien!

@ jen! ohh meid wat jammer zeg!
    ik zou het toch nog even afwachten!
    en dan dit weekend testen bv!

liefs

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik baal met je mee Jen, ik hoop dat je snel een + test in handen hebt!

xxx

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel dames voor de lieve berichten! Ben ook super gelukkig. Had net een conference call en moet zeggen dat mijn gedachten er niet echt bij waren. Was waarschijnlijk ook geen goed idee om die test voor mijn neus te leggen zodat ik er iedere keer naar keek! :)

Bij deze strooi ik mijn overtollige hcg-hormoontjes eventjes bij jullie in het rond in de hoop dat er snel wat van jullie kunnen volgen bij een nieuw thema oktober-mama's. Als ik de calculator mag geloven val ik nog op 30 sept maar goed aangezien ik niet weet hoe lang mijn cyclus is kan dat evengoed oktober worden... Dus meiden ik duim heel erg hard dat jullie snel volgen. Maar blijf hier nog gezellig meeklesten hoor, is hier veel te gezellig!

4. jaaa natuurlijk moet je hier blijven zeg!

echt leuk zge!
    helemaal TOF

5. Niet meer actief

Bedankt voor het strooien met de HCG hormoontjes Sofieke...
    Denk dat mijn HCG fabriek wat langzaam op gang komt..

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    *Fem probeert wat hormoontjes van Sofieke op te vangen* (haha)

Ik kan me voorstellen dat het allemaal heel onwerkelijk is en voelt, gelukkig duurt een zwangerschap 9 maanden (;)), wieuwwww, ik zweef helemaal met je mee meid! Hahahaha!

7. ikke21

ikke21 Actief lid

9 jan 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    *vang* vang*
    hoop dat het werkt sofieke
    ze zijn welkom die hormoontjes

8. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Is heel onwerkelijk... ik blijf maar naar die test staren alsof ik het niet kan geloven. Heb meteen even naar mijn huisarts gebeld en ik mag volgende week eens langskomen voor een leuke babbel over hoe we dit nu verder moeten aanpakken. (ik heb dan ook echt wel een fijne huisarts die helemaal enthousiast werd toen ik haar vertelde dat ik een positieve test had)

Ben nu aan het nadenken over hoe ik het aan mijn vriendje ga vertellen straks... Wil er wel iets leuks van maken... Jullie ideeën?

9. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    En mijn testje van vanmorgen nu ook te bewonderen in mijn album.
    Geen kwaliteitsfoto maar wel duidelijk! :D

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meid, wat spannend dat je het nog moet vertellen! :D

Ik zou zelf mijn test heel mooi inpakken en hem alvast "lekker maken" dat ik een cadeautje voor hem heb. Mijn mannetje wordt bijna 30 (6 april) en ik zou het helemaal te gek vinden als ik hem dit voor zijn verjaardag kan geven.... :D!

Offeh; een mok kopen met "papa" erop, of een slabbetje of een ander leuk product, of een babypakje kopen (in je pauze) en dat inpakken.... erhm.... beschuit met muisjes (blauwe en rose) kopen en dat als "voorgerecht" voor het eten geven (dit zou ik aan mijn ouders geven)....

Ohhhhhhh wat spannend meid!

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    P.s. Mooie foto hoor, echt een HELE duidelijke streep. Yahoo!

12. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

SOFIEKE VAN HARTE MET JE ZWANGERSCHAP! Super meissie.

Hier gister met vlagen misselijk, als ik dan wat at ging het wel over. Zo'n zweverig gevoel in mijn hoofd brrr. Verder al 2 daagjes ongi pijntjes.

Zaterdag heb ik mijn NOD. Spannend! En anders op naar ronde 4!

13. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ja die beschuit vind ik ook een leuk idee. Kreeg ik net als idee van één van de papa's bij de septembermama's ook door...

Heb hier in de winkel wat verderop ook nog een super schattige fopspeen zien liggen met I love daddy op. In zo zacht lichtblauw... Dus die kan ik straks ook wel gaan halen.

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, leuk zo'n speen! Ohh, wat zal hij blij zijn! :D!

15. hele leuke ideen allemaal zeg!

of een namen boekje geven!
    is misschien ook een leuk idee!

16. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Sofieke, een zwangerschapsdagboek voor mannen misschien een leuk idee, Kun je bij de boek handel kopen.

of het boek, Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.

Een voorlees boekje van dick bruna.

17. ikke21

ikke21 Actief lid

9 jan 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
    is toch van kluun

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo ik heb vandaag weer mijn 1e schooldag :D moet om 12.30 beginnen:D hihi heb al paar dagen last van mijn onderbuik een heel raar gevoel!mijn tempratuur was gister en vandaag precies hetzelfde (de 1e keer sinds 6 maanden dat ik temp dat het 2 dagen achtereen hetzelfde is)

naja we zitten nu weer in de wacht periode...... over 2 weken ongeveer weet ik meer!

sofieke gefeliciteerd......hoe ga je het hem nu vertellen?

je hebt ook slabbers met de tekst ik word papa! misschien een idee!

xxxx

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Sofieke: ik had je bij septembermama's al gefeliciteerd maar hier ook nog een keertje! Jippie!
    En dat boekje van kluun is echt zo geweldig... wij hebben er hier al smakelijk om moeten lachen... dus dat is sowieso een aanrader....

@Jen: ik ga voor je duimen meid.... aangezien het pas je 3e ronde is kan het zijn dat je eitje wat later is geweest en je nog te weinig hcg aanmaakt

@Lucky: meid wat spannend.... maar je weet in ieder geval dat je zwanger bent... nu alleen nog even afwachten hoe lang... maar je bent in ieder geval een septembermama..... Wanneer mag je ook alweer precies voor je echo?

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, dat boek is van Kluun en dat is echt een té gek boekje! Ik heb dat aan vrienden van ons gegeven voor de Sinterklaas (ik had hem getrokken voor surprise en het boekje ingevroren, in het gedicht had ik ook iets geschreven dat je een kindje ook een beetje moet "schaven", ff offtopic, maar grappig om te vermelden!).

Ik heb het boekje zelf snel gelezen (voor het invriezen ;) haha) en ik hebhelemaal dubbel gelegen!

Deel Deze Pagina