@brigitte; heb mijn ei overduidelijk gevoeld op dag 14...ff geeft ook dag 14 aan. Nou ja,. er zit toch niets anders op dan wachten..
Een voordeel dat je dat in ieder geval weet.... dan is het nog even afwachten... maar een laat eitje is het in ieder geval niet geweest.... Ik duim voor je dat je snel een +++ test mag hebben.... (ik had in ronde 1 pas 18 dagen na mijn eitje mijn ongi maar hoop voor jou dat dat er niet aankomt.... Heb toen in ronde 2 wel 18 dagen na mijn eitje gewacht voordat ik ging testen).... Hoe is het nu met je temperatuur dan?
@ Sofieke, gefeliciteerd, echt super! En in de eerste ronde nog wel. Hier zijn de sinds zondag weer weg. Heb alleen nu buikgriep dat is minder
@Brigitte; temp wordt hoger. Ben afgelopen drie dagen iedere dag met 0,1 omhoog gegaan. (gisteren weet ik niet, ben ik vergeten te tempen) Zit nu op 37,3....
@ Jen, ja lijkt mij toch ook dat dit alvast in de goede richting gaat. Gewoon een paar dagen wachten en opnieuw testen. Succes meid met het wachten...
Hee meiden, ik probeer niet al te positief te worden, maar inderdaad het ziet er goed uit... De test van vanmorgen is ook niet helemaal goed gegaan. Heb niet goed gericht... en er was ook wat urine op het venstertje terecht gekomen, eerst gebeurde er niets. Flink lopen schudden met dat ding (was natuurlijk de laatste die ik in huis had) en toen begon ie te verkleuren. Uiteindelijk stond er een controlestreep, maar dat duurde wel erg lang hoor... Ben dus erg geneigd om weer nieuwe testjes te halen en morgen weer eens te proberen, maar ik ga proberen mezelf te weerhouden van deze uitdaging...dus ik ga gewoon geen nieuwe testjes halen tot donderdag.
@Jen: ik zou inderdaad niet meteen morgenochtend weer gaan testen... niets is frustrerender dan een negatieve test.... probeer het nog 2 of 3 daagjes vol te houden en dan lekker weer een keertje testen.....
Lucky jij ook gefeliciteerd. Ik had niet mee gekregen dat ook jij zwanger bent. Jen jij maakt het ook spannend zeg? succes!
Jen wat spannend zeg pffff ik ben benieuw naar deze cyclus omdat er 3 op rij 30 dagen waren en de laatste dus 3 dagen later en dus ook een ei drie dagen later en menstruatie 3 dagen later... precies 14 dagen na het ei dus dat is elke keer wel redelijk gelijk.. ik voel mijn eisprong ook wel aardig dus deze maand gewoon weer 14 dagen tellen na de eisprong nog ffies geduld hier
zo wat een leuke berichten allemaal weer zeg! gefeliciteerd sofieke! jeetje de 1ste x goed zeg ! Nou geniet er lekker van! Wordt er helemaal gelukkig van van al die leuke berichten !
@Jen, heej meid spannend zeg! Hahaha, volgende keer beter mikken Ik ben nog niet ongie en m'n buik voelt nog steeds anders als anders. Verder niet zo misselijk geweest als gisteren, klein beetje maar op de achtergrond en niet het gevoel dat ik ongie moet worden. Net 2 testen bij Kruidvat gehaald voor het geval ik ook verkeerd mik hihihi Ik ga voor je duimen! @ Sofieke, ik zie dat je zwanger bent? gefeliciteerd meid!~
Hahaha, Xenas, heb ik vanmorgen ook gewoon gedaan. Vorige week had ik gemikt en dat was zo een geknoei dus deze morgen gewoon netjes in een potje en dat was een heel stuk handiger!
Hé Sofieke! Bofferd! Van harte gefeliciteerd meis! Ga er lekker van genieten! Lucky, moest ff teruglezen en jij ook SUPERGEFELICITEERD! Dikke knuf Chris
Hallo.... Stelletje KLESSEBESSE Alleerst het woord aan sofieke.... Heel errug GEFELICIFLAPSTAART!! En jen jij maakt het toch ook lekker spannend zeg... hopen dat je de volgende keer beter mikt hihi en dat hij dan wel positief is. Deze dame had gister echt maar een klein bietje bruinverlies, want ging savonds weer na de wc en toen was er niks meer te bekennen. Ik heb wel zo'n gevoel dat me ongi eraan zit te komen zeg, heb de hele dag al last van ongikrampjes. Echt zo'n verzwaard gevoel in me onderbuik. Maar mocht ik eventueel toch aan het testen komen... volgende week dan zal ik ook in een potje piesen hihi Liefs jollie
Hier nog geen spoor van de duivels te herkennen. Geen buikpijn alleen rare steken via mijn liezen.? We wachten nog 1 dag af.