Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaha, ik heb de eerste keer een plastic bekertje gebruikt... Momenteel begin ik een expert worden in "bekertje plassen" aangezien ik meedoe aan het onderzoek van het UMC van deze site... Vanaf dag 13 gaan we weer beginnen deze maand... Hoop dat ik die bekertjes binnenkort weer mag gebruiken voor een zwangerschapstest! Als ik dan tenminste een keer overtijd ben... ;)

Liefs Chris

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hoi.. ben ik weer.

ik was me net wat aan bedenken... als je stopt met de pil he... dan wordt je altijd later ongi... maar vanaf wanneer zou het eitje dan rijpen vanaf dat je stopt of vanaf je ongi (wat helemaal geen echte ongi is), want als dat al gebeurt vanaf het stoppen dan zou het kunnen zijn dat de boel dus niet klopt en je eitje dus eerder kan krijgen...

Zou dat allemaal kunnen?

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @jollie: als je stopt aan het einde van je pilstrip en je lichaam is meteen weer op orde dan gaat de rijping van je eitje meteen van start.... maar dan moet het meteen weer op orde zijn en dat is bij de meesten niet meteen het geval... daarom ben je in de eerste maanden nog wel eens wat onregelmatig....

hoop dat je hier wat mee kunt

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja dankje... want ik zit ermee dat ik dan wel erg vroeg ongi zou worden... maar als ik van donderdag uitg i.p.v volgende week dinsdag dan kan het wel kloppen... dan is het toch nog een beetje stabiel.. en hoop ik dat ik volgende maand ook een cyclus rond de 28 dagen heb... dus kan ik vergelijken.

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meissies SOFIEKE GEFELICITEERD MEISJE! ben echt heel erg blij voor je.! had je nou ook echt symtonen? kussiej

6. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ja nog gefeliciteerd!Super man,eerste ronde..Kan dus toch...Geniet ervan!

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik had even een vraag wat waren/zijn jullie 1e symptomen geweest? ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovu test. ik zou zondag mijn eisprong gehad moeten hebben (cyclus van 31 dagen) en zaterdag en zondag steken in de onderbuik/lies en sinds gister heb ik een heel raar gevoel in mijn onderbuik......drukkende pijn....niet echt misselijk maar aanwezige buikpijn!
    en hoofdpijn al 3 dagen achtereen.

weet een van jullie hoe en wat?

alvast bedankt xxxxx

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Dani: dat kan van alles zijn.. sommige meiden hebben wel een paar dagen last van hun eisprong (de steekjes die je beschrijft passen daar goed bij.. en omdat je hormonen veranderen na je eisprong kun je daar misschien hoofdpijn van hebben)... het kan in ieder geval nog geen innesteling ofzo zijn want dat is meestal 5-10 dagen na je eisprong... en dus ongeveer een week voor je NOD.... even afwachten nog

9. schatje1

hmm.. mijn vriend wil wachten met testen dus moet nog even afwachten tot het weekend :(:(

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @schatje: een troost misschien als je zwanger bent ben je dat dit weekend ook nog ....

11. schatje1

daar heb je gelijk in meis;) hoe is het met jou zwangerschap? verloopt alles goed? kussiej

12. Niet meer actief

@schatje; des te groter de kans dat ie positief is als je dan nog niet ongi bent...en dus reden voor een feestje met z'n tweetjes...

13. schatje1

ik moet zeggen dat ik wel veel wit vocht verlies.. dus even afwachten allemaal ;)

14. schatje1

jah haha en jen hoe is het nu bij jou?

15. Niet meer actief

Nog steeds hetzelfde en dat witverlies heb ik ook wel aardig....
    Geen idee of dat een goed teken is, normaal heb ik daar geen last van voor mijn ongi...

Temp was weer 0,1 hoger vandaag.

Maar ga zo ff de wc opzoeken, heb zo het gevoel dat.... :(
    ff broekgluren, laat het zo weten!

16. schatje1

jah laat het me wel weten he ;)

17. Niet meer actief

:D Gelukkig niets aan het handje....

18. Niet meer actief

Iemand een idee of veel witverlies als je overtijd bent een goed voorteken is?

19. schatje1

maar je had wel getest toch? kussiej

20. Niet meer actief

Ja maar verkeerd gemikt, dus ook het venstertje onder ge.....
    dus testje werkte niet heel erg goed....stond ook maar een heel licht controlelijntje...

Deel Deze Pagina