Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

haha trutje ;) dus nu weet je nog niks eigenlijk:p

2. Niet meer actief

Nee, inderdaad....handige truus hè!

3. schatje1

nou haha je had mij kunnen zijn:p ik heb ook altijd van dat soort stomme dingen.. ;)

4. Niet meer actief

@schatje; Je hebt PB

5. schatje1

zag het meis haha

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    k had even een vraag wat waren/zijn jullie 1e symptomen geweest? ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovu test. ik zou zondag mijn eisprong gehad moeten hebben (cyclus van 31 dagen) en zaterdag en zondag steken in de onderbuik/lies en sinds gister heb ik een heel raar gevoel in mijn onderbuik......drukkende pijn....niet echt misselijk maar aanwezige buikpijn!
    en hoofdpijn al 3 dagen achtereen.

weet een van jullie hoe en wat?

alvast bedankt xxxxx

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hey dani...

Ik kan er dan nog niet echt over meepraten... maar ik had sinds vorige week dinsdag last van steekjes enzo... en ook giga hoofdpijn maar die had ook daarvoor al. Verder heb ik nu wel een verzwaard gevoel in me buik...

Misschien kan je er wat mee.

Liefs jollie

8. @Sofieke gefeliciteerd zeg! Echt fantastisch, meteen in de eerste ronde! Het wordt hier wel echt een vruchtbaar topic.

@Jen, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, balen dat het steeds negatief blijft.

Hoop ook eens wat vruchtbaarheid te krijgen hierzo.

Groetjes Jelske

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Als je in een bekertje of mok plast moet je wel uitkijken dat er geen zeepresten in zitten. Dat doet het HCG-hormoon namelijk teniet. Je zou dan bijv een potje bij de apotheek moeten halen en dat alleen maar met water om moeten spoelen als je de volgende keer weer wil testen. Daarom plas ik er nu maar overheen....maar ja, wat het beste werkt, geen idee. Misschien moet ik ook maar ff een potje halen, heb het idee dat het hormoon dan wel geconcentreerder in je staafje komt.

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Voor de meiden die overtijd zijn, kijken jullie ook zowat om het half uur of jullie nog niet ongie zijn? Ik wel haha!

11. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje, he je bent even ver als ik overtijd! Spannend he? ;)

12. schatje1

jah het is altijd spannend haha

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje, heb jij ook zo'n beetje ongigevoel? Geen kramp ofzo...maar een soort van weeig gevoel....

14. schatje1

ik heb al een week lang druk in me onderbuik..

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    ja, als je staat voel je het dan ook trekken? eerst voelde ik het onderaan, nu iets hoger. En als je bijvoorbeeld naakt loopt, dan krijg je ook het gevoel dat er iets zwaars in je buik zit?

16. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Nou dames, deze morgen een controlertestje gedaan met een predictor en jawel er kwam een keurig bolletje te voorschijn. Dus ik denk dat ik er nu echt wel bewezen is dat ik zwanger ben...
    Trouwens, niet gebruiken hoor die predictor... Is veel minder duidelijk dan die clear blue en duurt ook veel langer voor je resultaat hebt en bovendien kost ontzettend veel geld...

Ik zag hier een vraagje welke klachtjes ik had. Wel die vielen eigenlijk heel goed mee. Na mijn eisprong kreeg ik last van brandende tepels. precies een week later heb ik een goeie dag last gehad van lichte ongi-buikpijn (denk dat dit de innestelling was) en eens die buikpijn weg deden mijn borsten in het algemeen meer pijn en kreeg ik een brandende maag. Zo een dag of 2 voor NOD kreeg ik dan weer buikkrampjes erbij...
    Nu heb ik nog altijd pijnlijke borsten en redelijk wat buikkrampen (blijken mijn banden te zijn die uitzetten) en mijn brandende maag heeft plaatsgemaakt voor een lichte misselijkheid maar helemaal nog niet erg eigenlijk. Tot nu toe valt het dus allemaal wel mee!
    Maar je moet maar eens gaan kijken onder de rubriek zwanger is er een topic rond de eerste symptomen en daar kom je echt alles tegen. het zoveelste bewijs dat we allemaal verschillend zijn...

17. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    @Sofieke:Heel erg gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. Eneuh, bedankt voor de HCG 'tjes die ik in ontvangst heb mogen nemen :D

Fientje

18. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Da's heel graag gedaan fientje! En nu hopen dat jullie er snel wat mee doen en ons gauw komen vergezellen!

19. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Ja hopelijk kunnen we ons ook snel melden bij de zwangere dames. Mijn mannetje heeft voorspeld dat ik in februari zwanger zou zijn... Ik hoop dat hij gelijk heeft :D !

Fientje

P.S.:Sofietje, hoe heb je je vriend (of man) het nieuws verteld? Heb je al namen? Ben mss een beetje snel, maar vind het zo spannend allemaal.

20. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Sofieke: De 'klachten' vallen je dus tot zover mee :) :) Erg spannend allemaal! Nog een vraagje, hoelang heb je gewacht met de test? Ik zag dat t raak was in de eerste ronde, maar ben je uitgegaan van een cyclus van 28 dagen?

Deel Deze Pagina