Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Fientje, nee we hebben nog geen namen. Is allemaal nog wat vroeg denk ik bovendien eerst een paar andere dringende praktische dingen regelen zoals een huis kopen! :) Want waar we nu wonen is het echt te klein. We waren sowieso van plan wat te kopen maar nu moet het even versneld!
    Heb het gisteren gewoon heel rustig verteld aan mijn vriendje. Hij wist natuurlijk dat ik wel wat klachten had en toen hij me vroeg hoe het met mij was heb ik gezegd heel erg goed want ik heb vanmorgen een testje gedaan en je wordt papa in oktober! Hij kreeg er de tranen van in zijn ogen... de lieverd! Heeft toen 10min heel weinig gezegd maar alleen maar lopen glimlachen. Toen heb ik hem een cadeautje gegeven ... een schattige fopspeen met I love daddy op !

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

aaaaaaaaah wat lief:) ik hoop dat ik het mijn vriendje ook snel kan vertelle hoor.. ;)

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Chrissie. Ik ben inderdaad uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Maar ik ging er niet van uit dat ik zwanger zou zijn... Ik dacht dat het gewoon ontpillingsverschijnselen had. Grappige was dat ik vorige week vrijdag (2 dagen voor NOD) een testje heb gedaan met de kruidvasttest zonder een idee te hebben dat ik zwanger zou zijn. Daar kwam dan ineens een heel vaag streepje tevoorschijn... Toen begon ik natuurlijk te twijfelen en heb dan op 3 dagen overtijd getetst en was overduidelijk.

Maar goed, ik heb gewoon geluk dat ik net een hele regelmatige cylus had en dan nog een gelijk raak... Dat is dubbel geluk... had ik nooit op durven hopen! Maar je ziet, het kan dus echt wel! En ik die dacht dat het wel eens lang zou duren voor ik zwanger zou zijn... Mijn vriendje natuurlijk super trots op zijn superzaad! Hahahaha!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi allemaal :)
    ik kom hier ook nu even langs ik heb jullie berichten allemaal gelezen,en ben erg onder de indruk ik heb in dec de laatste pil geslikt en 25 dec was mijn eerste dag van laatste ongi.en als ik dan cyclus van 28 dagen doet dan had afgelopen maandag 22e mijn nod dag moeten zijn?wie is er de eerste keer ook van een 28 daagse cyclus uit gegaan?ik ben trouwens nog niet ongi,wel al een testje gedaan en negatief.mischien ontpillen.?maar heb op dit moment bijna nergens last van.

5. schatje1

kan ik me voorstelle dat ie trots is haha het is echt geluk hebben hoor en ben echt blij voor je meis!

6. hahahhaha!
    mannen en hun superzaad hahahha!
    te grappig !

hoe gaat het verder met iedereen?

ik ben vanmorgen even bij de ha geweest heb namelijk al 3 weken 24/7 oorsuizen!
    om gek van te worden..
    wat blijkt.. mijn trommelvliezen staan dicht!
    ik krijg hier nu neusspray voor!

Trouwens tig pagina's geleden... had ik jullie vertelt over dat het niet zo goed gaat met mijn collega...
    We hebben van de week te horen gekregen dat het uitgezaaid is naar haar lever...
    Ze gaat nog wel behandelingen doen...
    Maar tis allemaal erg onzeker!

Kus

7. schatje1

ohh wat erg xenas.. ik vind dat altijd zo naar om te horen.. maar dat is ook omdat je zelf diegene niet kan helpen hoe graag we het dan ook willen:(

8. schatje1

heey meissies ik heb me vriend net over gehaald.. ik ga zo een test halen.. :D

9. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Dat van dat superzaad herken ik :) Dat roept mijn mannetje ook. Dat ik maar op moet passen, want dat ik wel eens zo zwanger kan zijn, met dat superzaad van hem :) (Eerst zien, dan geloven!)
    Als ik uitga van 28 dagen dan zal betekenen dat ik 6 feb mijn NOD heb.. Spannend, want ik heb zeker wel last van ontpillingsverschijnselen (buikpijn, wat slijm etc) maar bij jou wees dat dus op wat anders :D
    Laten we hopen dat velen van ons je voorbeeld kunnen volgen!

10. Niet meer actief

@schatje; oh spannend...laat je ons iets weten?

11. Chrissie

Hebben jullie nog trucs uitgehaald om te zorgen dat het superzaad van de heren langer binnen blijft zeg maar? Ik hoor hier zoveel verschillende verhalen over, dat ik niet weet wat nou slim is.... Benen omhoog, niet plassen en meer van dat soort zaken?

12. schatje1

ik laat het jullie meteen weten;) maar kan ik nu al wel testen of zou ik wachten tot morgen vroeg?

13. Chrissie

@ schatje: Laten we hopen dat de hormoontjes van Sofieke je helpen! Hou je ons op de hoogte?

14. schatje1

jups nou ik ga dan ff aan kleden en rennen naar de winkels haha ;)

15. je kan het vanavond doen!
    Maar het beste is om ochtends te testen!
    dus morgen ochtend ff in een bekertje piesen!
    staafie erin1
    en wachten maar!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi ben ik weer
    Ik wil de mensen die zwanger zijn Feliciteren! :D en die er nog op wachten en hopen succes wensen!
    Ik hoop nog op een reactie van me vorige bericht. :(

17. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Xenas, Oh meid dat is echt geen leuk nieuws. Sterkte meid! Zo zie je maar dat geluk en verdriet soms heel dicht bij mekaar kunnen liggen...

@ Chrissie, ik hoop het ook meid dat jullie evenveel geluk mogen hebben als wij om gelijk de eerste ronde raak te zijn. Maar het bewijs dat het kan is bij deze wel geleverd. En het is nu niet dat ik nog zo jong ben. Ben er 29 (bijna 30 zelfs dus...)

@ Schatje, spannende meid! Ben zo benieuwd! Hoop het echt voor je! Neem de clear blue test, die is echt goed en geeft redelijk snel resultaat!

18. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ohohwwww, een collegaatje van me zei dat haar oog trilde (zenuw) en dat dat betekent dat er iemand in haar omgeving zwanger is.......

Nog steeds niet ongie...

19. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Joma... Ik heb op 24/12 mijn laatste ongi gehad nadat ik een paar dagen voordien mijn laatste pil had geslikt. En je ziet het resultaat aan mijn banner. Ben dus van 28 dagen uitgegaan, maar dit is eerder een uitzondering dan de regel hoor. Ik heb gewoon heel veel geluk.
    Als je al getest hebt en nog negatief dan zou ik nog een weekje wachten en dan opnieuw testen. De eerste cyclus na een pil kan heel erg raar zijn...

20. Chrissie

@ joma: Ikzelf zit ook nog in de eerste ronde, dus geen idee waar ik van uit moet gaan. Denk dat t erg belangrijk is om te luisteren naar je lichaam. Ik weet niet of je voorheen je periode kon voelen (of voelen aankomen)? Ik heb wel begrepen dat er na het stoppen met de pil best veel meiden zijn die een cyclus hebben van 40 dagen of meer hebben, wellicht is dat bij jou ook het geval.
    En je kunt natuurlijk altijd een test wagen, wie weet hoor jij bij die supergelukkigen waar het meteen raak is!

Deel Deze Pagina