Ja das waar we zullen zien ,ik heb vanmorgen al negatief getest dat is dan toch niet te vroeg? maar als je ik nou een langere cyclus heb nu?waar moet ik dan volgende keer van uitgaan met cyclus?en hoe zet je die cyclus banner bij je bericht?haha het is echt nog allemaal nieuw voor mij.
@ Joma, zou gewoon doen wat chrissie zegt. Het even aankijken en volgende week nog eens testen en niet vergeten gewoon blijven verder klussen in de tussentijd, je weet immers nooit wanneer je je eisprong hebt!
@sofieke, thanx! ja ik denk dat ik nog ff wacht....eerst maar zien of ik nog ongie word. Als ik deze week nog niet ongie ben geworden, dan ga ik er vanuit dat ik zwanger ben. Ik ben nogal lastig geval, dus dat moet dan een bloedtest worden. Ik plas te weinig hormoon uit. Dat hebben sommige vrouwen. Die gebruiken het helemaal op. Weet ik van mn vorige zwangerschap (mk). Moest ik er ook via een bloedtest achter komen. spannend he? laat haar oogzenuw maar trillen hahaha
hey meiden Allemaal spannend hier he? hoe zet ik een banner neer? @ chrissie,bedankt voor je reactie we zullen het afwachten, @sofieke, Gefeliciteerd he de 1e keer superrr!
zie links.. staat cyclus banner! die vul je in! dan krijg je een code en die moet je bij je profiel plaatsen! dan heb je ook zo'n mooie banner!
@xenas bedankt ik zie het !ga ff proberen vanmiddag.die banner! @sofieke ik heb vorige week bijna heel de week buikpijn gehad maar heel ander gevoel dan ongipijn wie weet wat dat heeft kunnen zijn?nu beetje raar gevoel maar meer niet.en nog niet ongie
@ Joma, tja meid het kan vanalles zijn... Als we eens in onze buik zouden kunnen kijken zou het fantastisch zijn! Het enige wat je kan doen is wachten, hoe moeilijk dat ook kan zijn... Ik had in ieder geval na de innestelling ook wat last van buikpijn, werd erger richting NOD en gaat nu beter en komt met vlagen op (en die kunnen dan heel erg zijn...)
@sofieke ,ja joh das jammer dat je niet kan zien wat er gebeurt van binnen ,maar we zullen afwachten,ik ga er ff tussen uit ,moet nog ff boodschappen doen enz tot snel 8)
He meiden, ik had gevraagd of er nog trucs uitgehaald waren voor vasthouden van het 'mannenspul'. Niemand?
@ schatje.. Dat geloof ik graag meid.. Nu ff de periode afwachten, en als volgende week nog nix is zou ik toch nog een testje wagen... Was je al op regelmaat, of kan het ook nog een verstoorde cyclus zijn?