Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah maar denk je niet dat ie dan al wel een vaag streepje aan had moeten geven als het echt zo zou zijn ..

2. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Chrissie... ik heb geen trucs uitgehaald! Integendeel, iedere keer binnen de 5min zat ik op de wc (anders krijg ik weer last van blaasontstekingen)
    Geloof ook niet echt in die trucjes... normaal gezien zijn de het merendeel van de zaadcellen al diep genoeg binnengedrongen en kan je daar weinig aan doen

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ schatje, dat is niet noodzakelijk hoor. Met welke test heb je getest? Ik had afgelopen vrijdag een heel erg vaag streepje en gisteren (5dagen later) was het overduidelijk... Het hcg-gehalte verdubbelt om de 1 a 2 dagen em bovendien maakt iedereen evenveel van dat hormoon aan. ZOlang je niet ongi bent kan het nog alle kanten uit...

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb gewoon met eigen merk getest want ik dacht dan moet ie het ook wel aangeven:(

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Sofieke. Dat is dus wat ik ook doe. Een behoorlijk verleden met blaasontstekingen, dus daar erg voorzichtig voor. Maar vraag me af of t nou echt nut heeft om t wel te doen, kansen vergroten zeg maar :D

6. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ chrissie, nou je ziet dat het bij mij ook niet echt kwaad kon. Ik ging gewoon braafjes naar de wc. Heb het trouwens de eerste keer aan mijn vriend gevraagd (is arts) en die verzekerde mij dat het echt geen kwaad kon, dat tegen de tijd dat ik op de wc zat, de eerste (en dus goeie kwaliteit) zaadcellen alweer ver op weg waren.
    Gewoon doen meid, het lijkt me veel slechter dat je een blaasontsteking krijgt en daar weer antibiotica voor moet gaan nemen

7. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    @Ponnetje:Mijn oog trilde gisteren... Nu maar hopen dan, of telt dat niet bij jezelf? :D

8. Chrissie

@ Sofieke. Dank je voor de behulpzame info! Ik zat al een tijdje te twijfelen om t niet toch maar eens te proberen, maar durfde dat eigenlijk niet :) Blijf t dus maar braaf als vanouds doen. Heb nu ruim een jaar geen BO meer gehad, das echt een record voor me, en dat wil ik graag zo houden..

9. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Chrissie, ik dacht dat ook eerst van het te proberen maar die blaasontsteking was het mij toch echt niet waard hoor. En nadat mijn vriendje mij even plastisch had uitgelegd dat het echt geen kwaad kon was ik overtuigd. En nu natuurlijk helemaal :D

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hier nog altijd last van lage buikpijn (alsof er een baksteen ligt)
    hoofdpijn is weg! gelukkig!

ik heb straks sollicitatie bij een kdv duis ben eens benieuwd wat dat me gaat brengen!

sofieke al verteld aan je man/vriend? zo ja hoe?

ponnetje en schatje hebben jullie al getest? misschien al klachten? (sorry heb niet alles terug gelezen!)

xxx en een fijne dag allemaal

11. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Dani succes met je sollicitatie!

Hier nog een paar daagjes op de wacht bank. Ik heb last van steekjes en krampjes maar ja dat kan door van alles komen.

Afwachten maar of de duiveltjes komen of dat ik een plusje heb binnen kort.

Meer meiden die op de wachtbank zitten? En welke pijntjes en klachtjes hebben jullie?

Lizzie

12. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Zo dames, we hebben net bij de bevallingslijsten een nieuw topic aangemaakt voor oktober mama's omdat we nu toch al met z'n drieën zijn maar er is nog plaats voor veel meer leuke mama's dus meiden doe jullie best! :D

13. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Dani, ja hoor gisterenavond gewoon rustig verteld dat hij in oktober papa wordt! Hij kreeg tranen in z'n ogen en heeft 10 min weinig gezegd en alleen maar lopen glimlachen! Echt een lieverd!

14. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    En uiteraard een leuk cadeautje, mijn positieve test en een super schattige fopspeen met I love Daddy op!
    Ga nu eens nadenken hoe ik de toekomstige grootouders ga vertellen volgende week...

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Alles goed hier? Ik sla mijn eigen lichaam met verbijstering gade, nooit geweten dat je van zoveel dingen "last" kon hebben, geen idee of ik mn eisprong al heb, heb gehad of nog moet krijgen, heb wel een rommelig gevoel in mijn onderbuik, vorige week krampen gehad à la ongi, snap er helemaal geen bal van...

enneh sofieke, zolang ik niks van mezelf begrijp ben ik bang dat ik geen oktober mama ga worden ;) maarja, jij bent het levendige voorbeeld ervan dat het wél kan in de eerste ronde ;)

16. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Fem, niet proberen te begrijpen meid dat maakt je alleen maar gekker! Gewoon proberen er niet te erg aan te denken en in de tussentijd verder blijven klussen. Dan kan je zeker geen eisprong overslaan!

17. Chrissie

@ Fem. Probeer idd niet teveel van je lichaam aan te trekken, dat is alles op de rit aan t zetten.. Ken de fenomenen, dat je t gevoel hebt dat je lichaam je er in luist :)

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    mijne ook :D :D :D maar kan nog niet zwanger zijn

moet zeggen de dagen voor je mag klussen nou ja voor dat je vruchtbaar bent zeg maar zijn wel de saaiste dagen zeg ik kan niet wachten haha....

Schatje jammer van je test volgende keer beter!

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Fientje, hahaha, zou het niet weten! Ik hoop het wel voor je! :D

20. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0