Ik merk het wel hoor dames, ik wordt gewoon een beetje moe van die buikpijn... bah.... maargoed, gaat wel weer over, het is voor een goed doel
Zoo ladies, jullie kletsen weer wat af vandaag... Hier vandaag wel wat krampjes en af en toe flinke druk in mijn onderbuik. Maar tot op heden nog geen tjes te bekennen... Oh, vindt het zo zenuwslopend...........
Ja al twee keer, de eerste keer negatief, maar de tweede keer verkeerd gemikt en me testje verpest.... Ik denk eraan om morgenochtend weer een testje te doen.....
@jen oja succes de 3e test! hopen dat tie positief is wanneer was de eerste test bij jou nu? voor mij kan het nog alle kanten op 1e ronde en toen jij gestopt was met de pil hoelang duurde het naar je eerste ongi?
Eerste test heb ik afgelopen zaterdag gedaan... Mijn eerst cyclus na de pil was 28 dagen, de tweede 30 en nu zit ik op dag 35....
@jen ,nou weer spannend voor je he? Ik ben benieuwd ik had zelf afgelopen maandag mijn nod dag en vanmorgen getest en negatief en was uit gegaan van 28 dagen cyclus. maar nog steeds niet ongi
He dames! Wat is hier weer een hoop bij elkaar gekletst! @joma Welkom hier, klets gezellig mee.... is ook zeker spannend zo'n eerste ronde. En echt, het kan nog alle kanten op. Een cyclus van meer dan 30 dagen is nog vrij normaal... er zit niks anders op dan afwachten. @ Sofieke Gefeliciteerd! Wat een vruchtbaar topic zeg! Zit hier bijna jaloers te worden (erg he) @ alle wachters Succes, het worden weer spannende dagen hier, ik hoop dat er wat positiefs tussen zit! Groetjes Jelske
@ joma! welkom hier meid! kom er gezellig bij! @ jen.. echt spannend meid hoop voor je dat 3 keer scheepsrecht is bij jou! ik ben al aan het duimen! kus
@jelske bedankt,ja erg gebeurd hier van alles ja Ik weet niet of nu echt door klussen nog zin heeft,anders gewoon wachten op de ongi
Goedeavond dametjes... @ joma... Welkom! Ik wens voor je dat je snel zwanger bent. @jen... hopen dat 3 keer idd scheepsrecht is... zal toch wel bijna moetne zeg. @ schatje... wat jammer voor je zeg.. maar goed het kan nog alle kanten uit zolang de nog niet op bezoek gekomen zijn. @lizzy... hier nog iemand op de wachtbank... volgende week dinsdag heb ik me nod.. en me verschijnselen op het moment zijn dat ik een verzwaard gevoel in me onderbuik heb en dat ik met vlagen wat misselijk ben... me zijn er nog niet terwijl ik ze wel op ieder moment verwacht (vanwege bruinverlies afgelopen maandag en ongigevoel) Voor de rest... ik moet nog wachten en het wordt steeds spannenderd... liefs jollie
@hoi joma! Gezellig dat je ook op het forum zit Ja ik heb al getest, maar ik plas niet snel of helemaal geen hormoon uit......laat het altijd via het bloed testen. Sommige vrouwen (waaronder ik blijkbaar) gebruiken het hormoon helemaal op. Alleen vrouwen (de meesten) die overtollig hormoon hebben, plassen het uit. Ik wacht het nog een paar weken af, en dan test ik nog een keer en als ik dan ook nog steeds niet ongie ben geworden en me nog steeds zwanger voel, dan laat ik een bloedtest doen. Ik had ook bruinverlies (oud bloed) iets van 4 weken geleden en ben gestopt met de pil iets van een maandje nu omdat ik vermoedde dat ik zwanger ben. Nu nog niks dus... En ben in de middag heel duizelig en beetje misselijk wat ik normaal nooit heb...voel me dan echt niet zo lekker, alleen als ik een stukje ga lopen. Met zitten heb ik geen last. Ik hoop dat je zwanger bent!
heey meisjes.. denk dat ik te vroeg getest heb vanochtend.. denk maar even met me mee... ik voelde pas op de 17e dag mijn ei sprong.. ik werd 23ste ongi dus tel daar maar 17 dagen boven op en dan nog de dagen tot aan mijn nod... zou ik dus ongeveer de 30ste pas ongi moeten worden.. of heb ik het nou verkeerd? kussiej