Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah moest gister zijn... dus nog te vroeg om te testen ;)

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zo dames ik had om 13 uur sollicitatie en was pas om 15uur klaar ik hbe morgen een mee loop dag en als die goed gaat wordt ik aangenomen daarbij komt dat de babydump in heerlen ook gebeld daar moet ik me zaterdag voorstellen en evt heb ik die baan er dan ook bij op de zaterdag :D:D

@sofieke lief van je mannetje om zo te reageren geniet er samen van!

ik zit nu ook op de wachtbank (damm dat is een vervelende tijd) moet nog paar dagen wachten. wel rommelt het hier af en toe in mijn onderbuik en het gevoel alsof er een steen in mijn onderbuik zit!

@ schatje al getest?

xxxx

3. schatje1

jah maar was negatief.. en OOK nog te vroeg haha ;)

4. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje, ik snap het niet helemaal meer :( Als je 4 dagen overtijd bent...dan test je nog te vroeg? Wanneer kun je dan testen?

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @hoi dani! Sorry dat m'n antwoord zo lang heeft geduurd. Ik werk fulltime dus moet alles ff teruglezen hihi! Mijn klachten zijn:
    - soms jeukende (.)(.) maar niet echt vaak
    - in de middag ben ik als ik een stuk ga lopen in de pauze dizzy en misselijk, echt een rotgevoel
    - m'n buik trekt en ziet er zwanger uit (dikker van m'n navel naar onder)
    - en dat ik niet ongesteld ben geworden uiteraard.....alleen iets meer afscheiding dan normaal....dat is alles.

6. schatje1

ponnetje ik heb de 17e dag pas mijn ei gevoeld.. dus moet gister eigenlijk ongi worden.. dus ben te vroeg met testen ;) snap je het nu wel

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje, ik dacht dat je al op je NOD kon testen?

8. schatje1

kan wel maar bij de meeste mensen geeft het pas positief na een week ofzo.. bij sommige niet..

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje, ik heb trouwens heel vaak gelezen dat het ook regelmatig voorkomt dat vrouwen pas later positief testen hoor....zolang je niet ongesteld bent zou ik me nog niet druk maken.

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Hahahaha! Ik zei het net zelf al (zie hierboven) :) ik duim met je mee ;)

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    gewoon afwachten 9ook al is het lastig)

maar ik blijf duimen voor je ponnetje!

xxxx

12. schatje1

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @hoi dani, zow jij krijgt het dus lekker druk. gefeliciteerd hoor! Vrijdag loopt de proeftijd van m'n halfjaarcontract af, en ja...ik moet nog ff kijken hoe alles gaat lopen. Ik hoop dat je zwanger bent! Eigenlijk...als ik zwanger ben, heb ik echt geen idee wanneer ik bevrucht zou zijn geraakt....ik heb echt zo'n hekel aan het wachten.

Als ik over een week nog niet ongie ben dan ga ik er wel vanuit dat het zo is.....voor de tweede keer....moet wel een hoop veranderen dan...woon niet eens samen! en jij? woon jij al samen? en heb je alles al gepland?

14. @ Ponnetje, spannend hoor! Ik hoop het voor je dat het allemaal de goede kant op gaat.

Hier aan het wachten tot we weer kunnen gaan klussen, hoop dat ik nu niet weer zo'n lange cyclus ga krijgen...

Jelske

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @ahh dani, je bent een schat! Ik ook voor jou! ;) wachten is niet m'n sterkste eigenschap helaas... :(

16. @Xenas, net even teruggelezen, zag dat het niet bepaald goed gaat met je collega.... wat afschuwelijk zeg! Op de lever heeft vaak niet zo'n goede prognoses.... sterkte!

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Jelske, ik hoop echt dat het jullie deze ronde gaat lukken! Als ik denk aan m'n kleine nichtje van nu 1,5 week oud, dan smelt ik al! Ik gun het je zo en iedereen die ook graag moeder wil worden.

Ja, ik hoop het ook...ik wil wel graag mama worden..m'n vriend alleen nog niet zo snel papa, maar als het er nu eenmaal zit, dan gaan we er gewoon het beste van maken!En als ik niet zwanger ben, dan ga ik gewoon weer verder met werken enzo....en dan ga ik in ieder geval geen pil meer slikken want dit zou dan de tweede keer zijn dat ik dat ding niet vertrouw. Ga een nuvaring proberen. Misschien helpt dat beter.Gebruiken nu condoom.

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja ik woon samen. en dat komt omdat zich er een mooie gelegenheed voordeed. mijn ouders zijn in oktober geimiigreerd naar noorwegen en ik kon de koopwoning van hun huren (2 slaapkamers zolder enz)
    ben wel pas 7 maanden met mijn vriend samen maar we kennen elkaar al 3 jaar!

ja vind het heerlijk dta ik het druk krijg ik ben een bezig bijtje. ja ik hoop zelf ook dat ik zwanger ben maar ik wacht gewoon verder af!

waarom nog niet samenwonend?hoe lang al samen?

xxx

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @dani, zo dat is wel super zeg! En je vriend woont nu al bij jou of nog niet? Ja 3 jaar is wel lang al, ik heb nu ook al dat ik graag samen wil wonen.

Hou zelf ook van lekker bezig zijn :)

Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en 1 maand samen. Hij woont in Amersfoort en ik in Rotterdam. Hij wil daar blijven wonen en ik hier. Heb een superbaan gevonden (eindelijk een baan waar ik het echt naar m'n zin heb) en wil echt niet meer weg daar. M'n vriend is gestopt met z'n studie omdat ik eerder zwanger was al (voordat we wisten dat het fout zou gaan) omdat hij wilde gaan werken (hij dacht dat hij papa zou worden).
    Nu wil hij eerst thuiswonend bij z'n ouders gaan werken in amersfoort zodat hij voor ons kan gaan sparen (huis kopen enzo), dus eigenlijk weet hij ook nog niet wanneer hij wil gaan samenwonen. Dit jaar of volgend jaar misschien....

X

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ken mijn vriend drie jaar omdat we voorheen gewoon vrienden waren en ja we hadden 4 maanden een relatie toen hij bij mij introk (daar ik voorheen ook al op mezelf woonde) toen bleef hij wel vaker slapen maar toen dat aanbod van mijn ouders zich voordeed zijn we gaan samenwonen!

momenteel studeer ik nog maar als ik morgen definitief wordt aangenomen dan stop ik daarmee (daar ik al een spw diploma heb) en ga ik op het kinderdagverblijf aan de slag!

ook hebben we al redelijk veel spullen die we kunnen krijgen /kopen bij anderen voor de kleien zoals een complete kinderkamer met wipper maxi cosi enz enz

hoe oud is je vriend? vind het vreemd dat als je zwanger zou zijn hij niet met je samen wilt wonen is er geen woning ofzo om precies ergens tussen in te gaan wonen?

Deel Deze Pagina