Jen. Jou NOD is vandaag he. Zo spannend er zijn er nu dus twee die wel eens mogen testen. Echt binnen een paar dagen doen hoor. Ben zo nieuwsgierig. Nu ook wel spannend elke keer als je naar de wc gaat zeker...
Ja ik vind het wel spannend iedere keer als ik naar de wc ga... had ik het weekend ook al maar nu word het alleen nog maar erger. Soms ga ik zelfs alleen om even te checken zeg maar.... wat zijn vrouwen erg he
Ja leuk hoor dat broekgluren, hihihi. Maar ik wacht inderdaad nog even met testen, is pas mijn eerste pilloze cyclus. Ben waarschijnlijk gewoon aan het ontpillen.. Laat jullie dus nog even in spanning, want wil pas komend weekend gaan testen als ik dan nog niet ongi ben.
@Jen: ja bij mij ook eerste pilvrije cyclus. Maar weet zeker dat ik 2 weken geleden mijn eisprong gehad heb dus dan zou de ongi ook binnenkort moeten komen... weet jij dat ook of is het nog extra spannend? Heb jij al een test in huis?
@brigitte; denk dat ik mijn ei gevoeld heb ja, maar weet het niet helemaal zeker.... Ik heb testjes in huis ja, van deze site besteld. Nou ja ik zie wel, misschien morgen testen..
Brigitte, 30 jaar, nl, 1e kindje, 1e cycles, nod 21-11 bianca , 29 jaar, nl, 1e kindje , 1e cycles, 24-11 nod suus, 22jaar, 1e kindje, 1e cyclus, nod rond 25-11 talleke, 24 jaar, 1e kindje, 2e cycles, nod rond 27-11 Fientje, 29 jaar, 1ste kindje, 2de cyclus, nod 27/11 lucky, 26 jaar, 1e kindje, 1e cuclus, nod rond 29-11 Xenas81, 25 jaar, 1e kindje, 2e cyclus, NOD 7 december Chigirl, 27 jaar 1e kindje, 6e cyclus, 4e ronde NOD 8 december Lizzie84, 22 jaar, 1e kindje, 1e cycles, nod 9/12 jelske, 28 jaar,1e kindje, 2e cycles, nod 18-12 antoinette, 1e kindje, 1e cycles amidala, 27 jaar, 1e kindje, 2e cycles, NOD 1 december? francien, 1e kindje 4e cycles sada, 1e kindje 2e cycles evi, 1e kindje, 1e cycles Marsab, 23 jaar, 1e kindje, 3e cyclus, 2e ronde, NOD: ? zomaar, nynke, 29 jaar Jen25, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde, NOD 20 november esther. 25 jaar, 1 kindje, 4e cyclus, nod 15 dec Mijn gegevens ook nog even bij aangevuld.
Brigitte en jen: Ik duim voor jullie en ik ben heeeeeeel nieuwsgierig! Ik hoop het voor jullie! [-o< Jeetje, ik ben ook een ochtendje aan het werk, gelijk 3 blz bijlezen! Wat een heerlijk forum, gezellig zo!
balen is dat he Evi, had ik ook hoor! Denk je dat het doorbreekt, blijft het bij een drupje! :x Das idd minder....Nou meid, heb vertrouwen! Maar weer afwachten!
Hoorde gister dat we er een neefje of nichtje bij krijgen! Heel leuk...maar toch voel ik wat jaloerse gevoelens opkomen, ook al wil ik dat niet! Stom he... Bij mijn hubbie begon het ook al extra te kriebelen... (in zijn buik hoor )
Hey Marsab, Is zeker balen! Zie dat het bij jou ook 52 dagen heeft geduurd..nog even geduld dan maar!
Ben naar de stad geweest en de test is in huis.. nu nog 1 of 2 dagen geduld opbrengen... Als het gegund is natuurlijk... maar nog steeds geen dus wie weet.... @Jen jij ook succes met wachten he....
SPANNEND brugitte. VInd je het niet eng om testen te halen? Ik heb 1x een test moeten halen omdat ik al 2 maanden niet ongi was geweest. ( tijdens de pil) Ik kon amper uit mijn woorden komen haha. Was ik net toch bijna gesnapt door mijn ma. Ze kwam onverwachts op de koffie. Had ik nog meerdere baby sites open staan. Pfff hopelijk heeft ze niets gezien. Ze vroeg nergens naar gelukkig. Zal vast een dom gezicht zijn geweest. Ik vlug de de computer uit. Ik heb net te horen gekregen dat een oud buurvrouwtje van mij een doodgeboren kindje heeft gehad. Met 6 maanden. De reden is niet bekend. Ze is al wel oud hoor 46. Maar toch. Schrok me wild. en ik gunde het haar zo
@Lizzie: nee was niet eng om test te kopen. Ze liggen tegenwoordig gewoon bij de vitamines en de paracetamol dus je kan zelf pakken. Hoeft er niet meer om te vragen... scheelt een boel stress! Heb daarom maar meteen een doosje met 2 gekocht... hihihi
wanneer ben je van plan om te testen dan? Ik las dat je vriend dacht dat je zwanger was? Wat leuk zeg dat hij er van overtuigt is. De mijn praat steeds meer over kinderen. Hij zegt dan dat het hem zo leuk lijkt om sinterklaas te vieren en naar voetbal te gaan op zaterdag. Moet het wel eerst een jongen worden,zegt hij : een meisje kan ook op voetbal hoor! de schat.
@Lizzie: als er nog geen dan ga ik misschien morgen of woensdagochtend testen..... Ja mijn mannetje zei gisteren dat hij er van overtuigd is dat ik zwanger ben... grappig he... is nog even afwachten maar ik hoop dat hij gelijk heeft. Hij begint het nu ook wel erg spannend te vinden....
dat samen kletsen is inderdaad erg leuk. Wat zie je je vriend dan van een andere kant he. Hij vraagt bijv. ook: zal ik wel een goede papa zijn? Als je hem over kinderen hoort praten kan dat bijna niet anders. i'm totaly in luv.!
Grappig is dat inderdaad... mijn mannetje zie ik wel een goede papa zijn. Hij is echt leuk met kinderen dus dat komt helemaal goed! Vorige week zei hij nog dat hij het wel jammer zou vinden als ik ongesteld ga worden... lief he! Nog geen duiveltjes.... wat gaat de tijd toch langzaam deze dagen.... hihihi