Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

Jan 6, 2007
    899
    0
    0
    Dag ponnetje hoe is die dan? lang niet gesproken ;)
    jennie72

2. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @dani, ow dat is wel fijn ja dat je al lekker samenwoont en dat je veel spullen kan krijgen c.q. voor een mooi prijsje kunt kopen. Mijn vriend is 26 en ik ben 24. Maar als ik echt zwanger ben, dan laat ie me niet alleen wonen hoor ;) dan moeten we gewoon een oplossing vinden zoiets wat jij zegt inderdaad.

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @heej jennie! Ja, ik ben er weer ;) ben overtijd! :rolleyes: En eigenlijk helemaal geen gevoel dat de :evil: :evil: eraan komen. M"n buikje ziet er weer boller uit en ehh ja....ik denk dat ik weer zwanger ben. Zou toch wel wat zijn he...en ik doe niet eens m'n best! hahaha! Maar hoe is het met jou dan? Ben je nog bezig met klussen? En zo ja, hoe vordert het?

4. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hey allemaal wat is het hier stil?nog mensen met een goede uitslag ?en nog geen ongi?

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @joma, ja ik verveel me zo alleen hier op het forum.er is helemaal niemand, tot jij kwam dan ;) Pffff ik zit maar te denken van hoelang ik dan wel niet zwanger zou moeten zijn....het schijnt dat je na 3 maanden geen hcg meer uitstoot ofzo....ik weet het allemaal niet meer...het enige moment dat ik me kan bedenken dat ik zwanger zou kunnen zijn geraakt is begin november.....toen ik pas met de pil was begonnen na m'n MK......maar ja. ..om nu er al vanuit te gaan dat ik al 3 maanden ver zal zijn is wel erg vergezocht lijkt me...

6. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnentje ja 3 maanden dat zou mischien wel ver gezocht zijn,heb je op dit moment nog kwaaltjes?

7. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnetje wanneer was je eerste dag van je laatste ongi eigenlijk?

8. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ja, nou een dikkere buik en het wordt af en toe warm en apart gevoel in m'n buik. Verder in de middag erg duizelig en misselijk....na het eten zeg maar...

Ehhm eerste dag van m'n laatste menstruatie? Ff kijken.... dat was..26 december geloof ik...dat was die mensturatie met alleen maar bruin bloed, wat erg weinig was....m'n pil slikte ik tot 21 december..dus eigenlijk is m'n stopweek vanaf 22 december. heb het toch wel goed uitgerekend? moet toch gewoon de eerste dag van m'n ongie invullen?

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Heb 13 november ook een narcose gehad wat de werking van de pil ook schijnt te beinvloeden...

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @ow nee, slikte 22 december de laatste pil, foutje! en volgens mij heb ik 5 november geklust...in het weekend

11. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ponnetje ,mijn eerste dag van laatste ongi was 25 dec ,dus was mijn eerste nod dag 22 jan,met cyclus uitgerekend van 28 dagen ,dus als jou eerste dag 26e dec was is het 1 dag later dus was jou eerste nod dag 23 jan volgens mij

12. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnentje ,ja dan zou je nu 1 dag minder dan mij overtijd zijn,dus 2 dagen ipv 4

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @ok, maar ik slikte toen nog de pil he...dus dan was de eerste dag van m'n stopweek 23 december....dat telt dan toch als je eerste eigenlijke ongidag? omdat ik eigenlijk maar 4 dagen ongie ben geweest (bruin bloed), ben ik pas de 26ste ongi geworden....ik snap er echt niks meer van haha

14. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnetje,maar je heb in dec nog wel last gehad van ongi?

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    MamaInAantocht
    21/08/2006 - 13:31

Ik had ook de eerste keer negatief getest, was toen 5 dagen overtijd, toen ik maar niet ongesteld werd heb ik met bijna 3 weken overtijd toch nog maar een keer getest en bleek toen wel zwanger te zijn, dus het kan zeker dat je negatief hebt getest en toch zwanger blijkt te zijn.

zoals de andere dames zeggen, misschien nog een andere test uitvoeren of even naar de dokter gaan, dan weet je het misschien zeker.

liefs sandy

Heb ik gevonden op internet...zijn nog wel meer verhalen te vinden....

16. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @joma, alleen bruin bloed en heeeel erg weinig...alleen wcpapiertje erin gedaan.

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @joma, ow by the way, er staan ook foto's in m'n album he van m'n buik. Nu is ie volgens mij al wat dikker, maar kan geen foto's meer maken met m'n cam omdat m'n vriend m'n pc opnieuw heeft geinstalleerd en nu de cam ook weer opnieuw moet worden geinstalleerd. Baal er wel een beetje van. Snap niet hoe dat moet.

Maar goed, staat ook een foto in van de luiertaart die ik afgelopen weekend heb gemaakt en een foto van m'n 1,5 week oude nichtje die ik de fles geef! :D

18. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ja nou ik snap er denk ik ook niet veel meer van haha,maar we wachten gewoon af he?wanneer had je voor het laats getest?

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @joma, ja vanmorgen, maar het schermpje bleef wit. Eerste test van afgelopen zaterdag kwam een hele vage streep. Maar m'n vriend heeft die al weggegooid...zucht...lekker handig maar ja. Maar goed, zolang ik verhalen op internet zie van vrouwen die eerst ook negatief testte en naderhand positief met een week of 3 overtijd (die konden blijkbaar wel goed wachten hahaha!) ga ik me nog niet druk maken. Misschien is dat bij mij ook wel zo..en bij jou ;)

20. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnentje,ja leuke fotos lief he zo klein hummeltje,en ja je heb ook al beetje buikje,ikook wel beetje en zwaar gevoel onderin,en vanmorgen negatief getest met predictor die schijnt toch goed te zijn,en ik denk toch wel dat het ff duurt na de pil,ja het hoeft natuurlijk niet al je kijkt naar een hoop mensen in het forum die wel 1e keer raak hebben

Share This Page