@ ponnetje heb even bij je album gekeken., Het zou best wel kunnen hoor dat je zwanger bent.. maar je lichaam kan je soms ook voor de gek houden.. ik zou gewoon nog even wachten met testen... En dan merk je het van zelf.. succes meid ,, ik duim voor je!
@ nieuwe dames welkom! @ Ponnetje, spannend zeg aan je buikje te zien op de foto's lijkt het haast wel zwanger. Hoop dat je binnenkort positief mag testen! @ Xenas, sterkte met je collega. @ Dani, ga voor je duimen meid dat het wat word met je nieuwe baan! Zoo iedereen gehad geloof ik. We zijn hier alweer druk aan het klussen, vandaag had ik slijm met sliertjes, hoefde ze niet eens te trekken dus denk met een paar dagen mijn eisprong. We wachten af en klussen rustig verder!
@joma, nou weet je wat het is...ik voel m'n eisprong eigenlijk nooit...heb nooit pijn ofzo.....ik heb alleen de laatste 2 ongies sterk het gevoel gehad dat het geen normale ongies waren....die van eind oktober was ook erg kort en kreeg ik best kramp in m'n buik...net van het moet er uit...maar eigenlijk wilde m'n lichaam het niet...zoiets....en die 2e was dan bruin bloed....toen dacht ik al dat ik zwanger was...dus maar gelijk gestopt met de pil voor de zekerheid. Ik heb altijd testen van Kruidvat...heb er nog 1 die gebruik ik over 2,5 week nog eens als m'n ongie uitblijft.
@ponnetje ik heb wel 2 weken na de laatste ongi zeker wel paar dagen buikpijn gehad maar of dat nou iets was ik weet het niet hoor
@Lindy, hoi meis! Ja, het lijkt er ook op vind ik zelf. Dankje ik ga inderdaad wachten nu en mezelf niet meer gek maken van wel of niet, wel of niet. Merk het inderdaad vanzelf wel. Maar blijf natuurlijk wel lekker klessebessen hier Dankje! Hoop dat jij ook snel geluk hebt!
@joma, nee zou het ook niet weten....heb zelf nooit last van buikpijn ofzo....heb af en toe heeele lichtje steekjes gehad, en nu heb ik soms dat het net lijkt of er vlindertjes in m'n buik zitten...maar verder niet echt pijn gehad ofzo....alleen toen ik ging sporten..toen had ik pijn in m'n buik joh...en had ook last van harde buik. misschien teken dat ik het rustiger aan moest doen. ben sindsdien niet meer wezen sporten en nu geen pijn meer.
Ha meiden, jeetje ik moet weer een hoop bijlezen zeg, na 2 dagen! hier nog steeds geen te bekennen, spannend! ik heb ook niet het gevoel dat het eraan komt, ik probeer rustig te blijven! @Sofieke: gefeliciteerd zeg alweer zo'n geluksvogel in de eerste ronde! we hebben er hier al meer gehad toch. ik ga weer even verder lezen! groetjes amidala
pff zo he wat een geklets ik hou het allemaal niet meer bij zo hoor.. Hier komen de klusdagen er aan het wordt eindelijk spannend!
Zo meiden, dat was een drukke avond met alle gesprekken Veel bijlezen om alles toch nog een klein beetje te snappen.... Laten we hopen dat alle 'overtijders' idd geluk hebben! Wat ik begrepen heb zijn alle opties nog open zolang de er nog niet zijn. Hoop doet leven! @ Ponnetje, misschien de huisarts eens om advies vragen? Hopelijk weet je dan meer en kun je je lekker op de toekomst gaan richten Een plekje voor jullie samen gaan zoeken? Of is dat nog even geen optie? @ Joma, ik snap wat je bedoeld. Ik heb voor mn gevoel ook wel buikpijnklachten gehad rond mn eisprong, maar zeker weten doe ik dat niet (wel de buikpijn, maar niet of t rond mn ei was) Eerste ronde na de pil is alles raar Of ben ik de enige die dat gevoel heeft? Ik heb wel het idee dat het de laatste tijd vaak raak is in de eerste ronde (2 kennisjes van me, allebei meteen raak!) Ik hoop dat dat voor ons ook geldt! Vraagje nog, gaan de 40 weken nou tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongi? Het is nu zo'n gestrooi met data en periodes Ben het spoor ff volkomen kwijt. En geldt dat ook voor je NOD? Ja toch? Anders moet ik mn agenda aanpassen
@Chrissie; volgens mij 40 weken vanaf je laatste ongie. Die 2 weken zwangerschap krijg je cadeau. (tot je eisprong).
Haii Ik heb een vraagje ik ben vorig jaar al gestopt met de pil in mei maar nu ben ik pas ongesteld geworden gewoon een paar dagen later wel maar was er weer van af en krijg ik het bruine spul heel vervelend maar weten jullie hoe dat kan komen,, Imre
Het kan zijn dat er nog wat zat, en dat je lichaam ff opruiming houdt. Bruin is vaak oud spul. Als het direct na je ongi was, en je had een gewone ongi, dan heeft het waarschijnlijk niets met ei ofzo te maken. Gewoon de volgende keer ff in de gaten houden of je op tijd ongi wordt.