goedemorgen dames ik moet zometeen een dagje mee lopen bij het kinderdagverblijf! ben best zenuwachtig moet laten zien wat ik in huis heb en dan wordt ik aangenomen hier is nu het zware gevoel in mijn onderbuik weg en mijn hoofdpijn ook! ik heb alleen nu niet zo een trek in ontbijt enz S) maarja ik zit nu nog op de wachtbank en we zijn beide hard aan het duimen. mijn vbriend heeft een voorgevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn! ik heb bij mijn eisprong steken in mijn lies! hoe gaat het hier met de rest? ponntje al getest? xxxxxxxxxxxx
Zo dames wat hebben jullie weer lekker gekletst gisterenavond... Blijf toch nog wat meelezen hoor want het is hier veel te gezellig! Bij mij gaat het voorlopig nog allemaal bijzonder goed. Af en toe een vlaag van misselijkheid en best wel snel moe maar de buikkrampjes zijn bijna helemaal weg... Als het hier bij blijft zou dat geweldig zijn. Deze morgen trouwens mijn moeder een leugentje verteld. Ze wist dat ik met de pil gestopt was en is nu natuurlijk afschuwlijk nieuwsgierig. Maar omdat ik niet zomaar aan de telefoon wil vertellen dat ze oma gaat worden heb ik even gezegd dat ik ongi ben geworden. Hoop dat ze mij dat volgende week wel vergeeft als ik het hen wel ga vertellen (en dan is mijn vader er tenminste ook bij want die zit nu voor zijn werk in het buitenland...) Was wel niet leuk hoor zo tegen je moeder moeten liegen...
Hoi allemaal! Goedemorgen! @ Ponneke, als ik jou was zou ik even bij de huisarts langsgaan en om een bloedtest vragen, dan kunnen ze mogelijk eerder HCG vinden. Zeker als het met je vriend zo onzeker is lijkt het me handig om zo vroeg mogelijk te weten of je zwanger bent! @ Joma, als je nu al een buikje ziet wil niet zeggen dat dat van een zwangerschap kan komen hoor, dat merk je pas bij een aantal weken extra. Mogelijk zijn je darmen wat aan het rommelen en lijkt het daardoor een buikje. @ Dani, succes vandaag, maar dat komt wel goed volgens mij! Succes weer allemaal! Groetjes Jelske
@Sofieke; oh wat lijkt me dat moeilijk...je mond houden tegen je moeder! Maar ja, het is natuurlijk wel zo leuk als je alletwee je ouders tegelijk en persoonlijk op de hoogte kan brengen ! Hier nog steeds geen duiveltjes, vanmorgen etos testje gedaan. Maar weer negatief ! Ik snap er echt helemaal niks van... Zou ik beter een andere test kunnen gebruiken?
@ponnetje: je moet de eerste dag dat je rood hebt rekenen als je ongi... heb je alleen maar bruin gehad en echt geen rood dan is de eerste dag van je bruin je eerste cyclusdag... dus niet de dat je geen pil meer hebt genomen.....
Jen ik ben bang dat een andere test geen andere uitslag geeft... het kan zijn dat je door het ontpillen een langere cyclus hebt deze maand.. of je hebt een trage hcg-fabriek.... Je kan eventueel met je huisarts bellen en vragen of ze je hcg in je bloed willen prikken maar denk dat ze het toch nog op ontpillen houden..... Nog even volhouden ben ik bang.... en anders na het weekend nog weer eens een testje doen
Tja Jen, ik denk dat je echt in hetzelfde schuitje zit als ik bij mn laatste cyclus. Als ie zolang negatief blijft zullen die duiveltjes toch wel een keertje komen (ook al hoop ik voor je van niet!) Spannend hoor! Ik ken het gevoel.... @ Brigitte Hoe is het met jou? Nog steeds alles goed? Hoe voel je je? Groetjes Jelske
@ Jen kan het ook niet zo zijn dat je deze maand veel stress hebt gehad met nieuwe baan enzo dat daarom de uitblijven is maar een idee
@Ikke; zou kunnen, maar mijn ongi is nog nooit uitgebleven door stress... Ik ga in ieder geval mijn banner weghalen en ga proberen me een paar dagen van het forum te onthouden, misschien ben ik er dan wat minder mee bezig... Het spookt wel constant door mijn hoofd, ben er denk ik gewoon veel te veel mee bezig...
Goeiemorguh... Yvetje... babydump ligt idd in heerlen... kijken ns op www.babydump.nl misschien vind je daar het adres. @ jen wat balen zeg... nou nog ff afwachten dan maar... hopen dat je snel duidelijkheid krijgt. @ de rest... hoe is het met iedereen? Hier na dat bietje bruinverlies toch nog geen te bekennen, maar mijn gevoel zegt wel echt dat het voor mij in de allereerste ronde niet raak is... maar dat maakt ook allemaal niks uit.. want heb tenslotte geen haast Wel nog steeds met wat vlaagjes misselijk.. dan moet ik zo ontzettend boeren om het gevoel weg te krijgen... is dit een ontpilsymptoom en zo ja wie had er ook last van. Nou in ieder geval nog een fijne dag.. en succes met wachten, klussen en testen liefs jollie
@ Jen, ik hoop voor je dat je zo iets meer rust kunt krijgen. @ Jollie, ik ken het gevoel hoor, vorige cyclus tot aan mijn ongi had ik veel lucht van binnen (en dat er dus ook uit kwam....) Erg genant, maar kon er echt niks aan doen! Groetjes!
Ja jelske vind het ook erg onaangenaam.. maja het is eruit voor ik er erg in heb. Ik heb volgens mij wel goed ontpild hoor deze ronde... hopen dat dat de volgende ronde wat minder is... nu maar hopen dat het ontpillen niet zorgt voor een extra lange cyclus want daar zou ik we extra van balen. Maar heb verder gelukkig nergens last meer van!
He Jollie, ik hoop het ook niet voor je, want zo lang in spanning zitten is echt vreselijk.... maar ja... wat doe je eraan he? sinds het stoppen met de pil is wachten wel het woord geworden waar ik de grootste hekel aan heb gekregen!
Helaas kun je er helemaal niks aan doen.... Ben bang dat ik er ook een hekel aan zal gaan krijgen hihi.... hou ook nooit zo van wachten.. hihi ben veel te ongeduldig... haha Heb trouwens wel al wat testjes besteld gisteravond.. voor het geval dat!
Nou hier vandaag weer slijm maar nu met wat oud bloed lijkt het wel, donkerrood. Denk dat de eisprong er aan zit te komen, maar waar het bloed vandaan komt? Wel ongi krampjes, en weer op dag 9 net zoals de vorige keer.
Dat wordt klussen loesjuh Bloed is misschien een beetje van de baarmoedermond, daar zit normaal toch zo'n prop en die gaat toch weg als je ei eraan komt... of heb ik het nu mis
@ Jollie/Loesjuh. Volgens mij kan het idd zijn van wat baarmoederslijmvlies. Of een vroeg eitje? Dat kan toch ook beetje rood geven?
Wat die buikpijn betreft, zijn er meer meiden die het gevoel hebben een volle buik te hebben? Beetje zeurderig gevoel in de onderbuik, en een gevoel of je heeeeeel veel gegeten hebt?