Dat boeren is heel herkenbaar. Dit had ik de vorige cuclus heel erg. Liters cola light er door heen gegaan zodat de lucht er uit kon. Heerlijk! Volgens mij hiero de naderende duiveltjes. Erg last van krampjes. En een zwaar gevoel in mijn buik. Dit heb ik altijd voor mijn NOD en eetbuien . Voor de dames die overtijd zijn duim ik, Lijkt me verschrikkelijk die onzekerheid! Succes! Meiden! Lizzie
@Jen; mijn duimen blijven voor je draaien. Ik heb iedere keer zoveel bij te lezen dat ik niet meer weet wat ik moet antwoorden. @Dani: hoop dat je aangenomen wordt. Lijkt me echt keileuk.
he jelske, op zich voel ik me redelijk goed hoor.... wel wat last van zwangerschapskwaaltjes maar ja is voor een goed doel he... Maar nog steeds gevoelige boobies, wat misselijk (ik moet de hele dag doorblijven eten anders komt het niet goed), en erg moe..... Hoop dat een aantal dingen met een paar weken wat minder worden....
Tja, de eerste drie maanden zijn het ergst toch? Dan heb je je hcg piek... hoop voor je dat het strakjes iets minder gaat worden! Ik hoop echt dat we je hier allemaal snel achterna mogen komen! Groetjes Jelske
ze zeggen het wel dat qua vermoeidheid enzo de eerste 3 maanden wel een flinke aanslag op je lijf zijn... dus ik heb goede hoop dat het over een paar weken beter wordt..... ik hoop ook snel hier weer een paar mooie ++++ testen te zien.....
Je blijft ons toch wel op de hoogte houden van je voortgang ? Weten we een klein beetje wat ons met wat geluk ook nog te wachten staat
natuurlijk kom ik hier nog regelmatig vertellen hoe het gaat..... nog maar 2 1/2 week en dan mag ik alweer voor een echo.... jippie!
Spannend hoor. De foto's dan maar inlijsten! Misschien heb ik niet goed opgelet en heb je t al verteld, maar heb je al mensen op de hoogte gebracht?
Leuk Brigitte, dan ben je al een eindje en kun je echt al wel iets zien, van dat wurmpje... Dat lijkt me echt zo bijzonder! Groetjes Jelske
al wel een aantal mensen weten het.... ouders en broertje en zusjes en een paar goede vrienden. En moest het mijn 2 directe collega's ook melden ivm de vakantieplanning hihihi ik zal binnenkort de eerste echofoto ook wel even in mijn album zetten... maar je ziet eigenlijk nog niets hoor... hihihi... hopelijk op 12 febr meer
Ik kom niet zo vaak meer op internet, maar een paar honderd pagina's achter lopen... da's toch wel heel erg hoor -hihi- Dus lees ik alleen even de laatste paar pagina's, kijken waar iedereen mee bezig is. Op hoeveel zwangeren na de pil zitten we nu? Ik heb net mn eerste echo gehad, kijk maar in mn album. Ik ben dolgelukkig. Die prop zal niet weggaan en wees maar blij, want die houdt de meeste bacterien buiten de deur Het bloed is meestal van de innesteling, dan kan er wat loslaten van de baarmoederwand. De prop bij de baarmoedermond zal gelijdelijk sluiten als je zwanger bent, dus dan komt er niks meer doorheen. Als je ongesteld bent of rond je ovulatie zit, dan wordt ie poreus. Ik zelf heb trouwens geen bloedverlies gehad, ook niet bij de innesteling, dus dat kan ook nog. @Brigitte22, succes met wachten voor de echo, ik was vreselijk zenuwachtig, maar stond binnen 10 minuten weer buiten de deur, met een prachtige foto in mn handen. Iedereen: heel veel succes met proberen en testen!
heb bij mijn intake met 6 weken en 6 dagen al een echo gehad.. toen was er een rozijntje van 8,3 mm te zien... precies goed voor het aantal dagen en een kloppend hartje... Krijg nu met 10 weken en 6 dagen weer een echo en hoop dat die dan net zo mooi is als die van jou
Wauw Raccon! Dat is een superheldere echo... Schitterend om te zien zeg! Volgens mij zijn er op dit topic nu al 5 of 6 zwanger ofzo? Gaat echt supersnel hierzo! Groetjes Jelske
He Jelske Ja, echt veel al he! Ik hoop dat wij en alle andere waar het nog niet raak bij is er snel bij horen
@allemaal: Weet iemand nog op welke site je kon berekenen hoeveel kans dat je hebt dat je zwanger bent? Ingewikkelde uitleg, maar hoop dat jullie weten wat ik bedoel. Is hier eens een keertje aan bod gekomen. Fientje