Ohhh, bende kletskousen, even een vergadering in Den Haag en alweer zoveel pagina's bij te lezen! Hebben jullie gisteren trouwens naar de verloskundigen praktijk gekeken op net5. Het ultieme bewijs dat ik zwanger ben: ik moest gewoon huilen toen er een baby geboren werd. Ik die altijd zo nuchter is bij alles... Ohhhh, hormonen, wat zijn ze toch fijn!
@ allemaal! MEIDEN! wat een pagina's zeg! pffff... ik moest er geloof ik wel 13 bijlezen! hahaha wat erg! Hoe gaat het allemaal bij jullie? Kus
@ Jelkse: Lachen, die pagina. Als ik t mag geloven heb ik 74% kans om zwanger te zijn en is mn test positief Zal er maar niet teveel waarde aan hechten.......
had ik ook de eerste maand en werd toen ongi... en in maand 2 had ik minder kans volgens de online test maar was het in het echie wel zo... ze rekenen daar met gemiddelden en als je daar niet aan voldoet dan is je kans al minder.... hihihi
Hey Jelske, heb net een testje gedaan. Heb maar 48% kans dat ik zwanger ben deze maand. Nou, we zullen wel zien, hopelijk is de test niet juist Fientje
Nou ik ben volgens al die online testen dus niet zwanger... Grappig hoor! Gelukkig heb ik mijn +je om het tegendeel te bewijzen. Heb trouwens net zo een digitale test gekocht, lijkt me cool om zo een zwanger bericht te zien verschijnen. Denk dat ik er volgende week zo eentje aan mijn moeder geef... die gaat dat super vinden!
Ik heb die test nog elke keer gedaan, maar was altijd positief.... behalve de vorige keer, toen ik een echt langere cyclus had... maar ben toch echt niet zwanger, dus test is wel geinig, maar onthoud dat het absoluut onbetrouwbaar is! Groetjes Jelske
ik heb vanmorgen paar uurtjes mee gelopen bij het kinderdagverblijf en ze waren wel tevreden over me. ik hoor eind volgende week meer daar ze morgen nog een sollicitante kreeg dus ben benieuwd. kon zijn dat ze er 1 aannam of allebei maar ik had een goede kans (duimen heeft geholpen ) babydump in heerlen ligt als je richting ikea rijdt(langs het spoor) de 1e straat links in en dan zie je het al liggen misschien zie ik je daar binnen kort ) hier is het wel harsrtikke koud *brrrrrrrrrr* hoe gaat het verder? xxxx
ja hier ook niet is echt niet leuk. onze pc staat in de veranda en daar is het koud......... brrrrrr xxx
Hee Jelske en Xenas voor jullie komen net als hier de spannende dagen er ook weer aan zie ik... we zijn maar vast begonnen omdat ik een keer op dag 12 mijn eispong heb gehad en wil hem niet missen.. de vorige keer pas op dag 19 dus tja... ik kan qua eisprong er nog niet echt een pijl op trekken....
Hier staat de verwarming ook aardig hoog... Heb vanacht geslapen als een vis in het koude water... brrr Ben nog net als vanmorgen nog steeds aan de wacht he... tijd gaat te langzaam... Hoe snel zijn trouwens de testjes van deze site in huis? Heb ze gisteravond besteld... en heeft iemand daar al positief mee getest. toenstraks toch weer wat last gehad van me buik... me baarmoeder zal wel moeilijk aan het doen zijn voor de aankomende ongi Groetjes jollie
@hallo allemaal! Ik ben weer lekker klaar met werken. Was echt druk! Moest vanmorgen voor controle naar het ziekenhuis en rara wat het domme ponnetje heeft gedaan. Juist ja, m'n autosleutels in de auto laten liggen en toen de handel op slot gedaan. Heb dus een uur zitten wachten op de ANWB.Heeeel handig Maar goed, ik heb m'n medicijnen voor de zekerheid zodanig aan laten passen dat ze niet schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap. En mensen kinderen wat was ik gisteravond en vanmorgen misselijk zeg! Niet normaal meer! Is een goed teken En m'n buik kriebelt de hele tijd.
haaaj meiden alles goed met jullie? met mij wel hoor,, moest weer aardig wat bij lezen.. @ponnetje,, Hoop echt voor je dat het zo is meid! gun het je echt!.. Alleen wel vervelend dat je zo misselijk bent..