Hee meiden, wat is het rustig hier vanavond... overdag wordt er meer afgekletst geloof ik... Hier last van onderrug en steken in onderbuik, nog geen Moet zeggen dat mijn gemoedsrust al een stuk beter is.. Heb weer wat meer rust, dus we blijven geduldig afwachten. Ga in ieder geval voorlopig niet meer testen!
@He Jen, ja ik verveel me in de avond ook erg, er is bijna niemand online! Terwijl ik dan juist thuis ben. Ik ga ook wachten met testen, maar ik weet het bijna zeker! Heb giga vlinders in m'n buik! Sterkte meid, met wachten, ik wacht gezellig met je mee
@ponnetje; ik hoop het voor je! Maar ben je niet bang dat je straks heel erg teleurgesteld bent als het niet raak is? Ik duim in ieder geval heel hard voor je!
@Jen, neuhhh dan komt mijn tijd nog wel....enne, begin net wat te bloeden...rommelen in m'n buik was misschien wel naderende ongie...kijk wel ff hoelang het duurt, hoor ook vaak dat vrouwen nog ongie zijn als ze zwanger zijn, maar ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. Hoop dat jouw duvels niet komen!
ja, vorige keer had ik dat niet gedaan en toen kreeg ik alleen maar boze reacties van mensen en dat ik mezelf voor de gek hield ofzo
ach meid dat is wel vervelend... ik hoop voor je dat het bij het roze blijft want dan kan het allemaal nog lekker van een zwangerschap zijn..... Ga je in ieder geval in de gaten houden de komende dagen
hahahaha ja lekker genieten van koud hebben, misselijk, moe en zere boobies.... hihihi... nee hoor ondanks die kwaaltjes is het wel bijzonder om zwanger te mogen zijn.... hoop dat jij het ook snel mag zijn (en misschien ben je het wel al)
euhm maar ik begrijp er niks meer van? je vriend wilt toch niet? of heb ik iets gemist? ga je dan nu wel weer gewoon de pil slikken?
o ja was het verhaal van ponnetje weer wat vergeten... hou dat maar op zwangerschapsdementie... hihihi... Maar inderdaad ponnetje wat ga je doen nu als blijkt dat je niet zwanger bent......
@hahaha, ja behalve zere boobies heb ik al die andere dingen ook....is niet echt fijn nee dat snap ik Maar het is inderdaad bijzonder dat je een leventje in je buik hebt. Mannen zullen nooit weten hoe dat is. Gelukkig ben jij iemand die positief blijft! Ik moet gewoon afwachten. Je hoort zoveel verschillende dingen. Sommige vrouwen worden nog een paar keer ongie als ze zwanger zijn en andere vrouwen die zeggen dat het absoluut niet kan dat je dan zwanger bent....wachten is de enige optie die er op zit ben ik bang...moet er maar niet vanuit gaan dat ik zwanger ben....anders is het inderdaad een teleurstelling ook al was het niet gepland. en als het wel zo is dan ben ik daar erg gelukkig mee
Nou zeg ponnetje jij maakt het wel heel spannend... had je trouwens wel al eens een keer getest... Ik heb vanaf vanochtend al een bietje jeuk aan me (.)(.)'ies... heeft dat ook met ontpillen te maken... Eigenlijk bleud dat ik het vraag, maar nu zo met dat stoppen zet ik bij alles wat ik voel vraagtekens.. terwijl ik dat voorheen ook wel gehad zou kunnen hebben en toen schonk ik daar geen aandacht aan. Hadden/hebben jullie dat ook, dat ineens alles aan je lichaam opvalt. En ik had nog een vraag gesteld, over hoe de testen van deze site zijn? iemand ervaring? En ik verveel me ook. me mannetje is voetbal aanhet kijken bleh :x Liefs jollie
@berna en brigitte, nee ga niet weer de pil slikken. We gebruiken nu gewoon een condoom. Ik kijk wel even aan hoe ik me voel zonder de pil. Het is en blijft troep.
hihihi over het algemeen wel ja... maar soms lijkt het me wel lekker om een half dagje even het aan mijn mannetje te kunnen geven en even niet misselijk te zijn ofzo.... Maar goed het blijft wel speciaal hoor.... nog 2 1/2 week tot de volgende echo.... dan kijken we weer verder
Hoi dames kom jullie ook even gezelschap houden. Vriendje heeft dienst vanavond en ben alleen thuis... Dus ponnetje, definitief niet zwanger?
@jollie, ja had al getest. eerste keer licht positief en tweede keer niks.... geen ervaring met testen van de site, kan ik je niet mee helpen helaas.
hoi meissies.. hier nog steeds niks hoor.. @ brigitte gaat alles nog goed met je zwangerschap? lijkt me zo geweldig om voor de eerste keer het hartje te horen kloppen van je kindje kussiej