@ Jollie, heb al veel goede commentaren gelezen over de testen van de site. Nu moet eerlijk zijn ik heb met alle testen die ik gebruikt heb ook redelijk goede ervaringen...
das waar ja.. maar zou maa voorzichtig doen dan want ik heb een beetje het idee dat je er alles aan doet om "per ongeluk"zwanger te worden.. niet lullig bedoeld hoor maar wacht ajb tot je vriend er ook voor 100% achter staat en zet hem niet voor het blok
ja hoor alles nog steeds goed.... het blijft natuurlijk nog wel een paar weekjes spannend.... maar we hebben in ieder geval het hartje al mooi zien kloppen dus dat is al heel erg mooi!
ponnetje.. had je wel al getest of niet... Ja sorry er is al zoveel geschreven hier dat ik af en toe zowat dingetjes vergeet... En nog eens sorry.. ik was te snel... heb gelezen dat je al getest had.. sorry!
@berna, ik wil niet per ongeluk zwanger worden. als ik dat zou willen dan zou ik wel erg stom bezig zijn. het is maar goed dat je me niet kent, dan vergeef ik het je nog
nou sofieke.. heb van de week getest maar gaf negatief aan.. maar nu bleek dat ik pas 1 dag overtijd was.. dus ik wacht nu weer even af want wat niet is kan nog komen he
@brigitte, weet ik dit is mijn manier van spreken dat ik weet dat het aardig bedoeld is, vandaar mijn om het extra duidelijk te maken dat ik het niet lullig bedoel tegen haar. Ik ben meer zo'n typje grapjes maken enzo....
okidoki.... heb helaas al wat minder leuke gesprekken gezien op het forum.... maar met een knipoog is het altijd goed.... maar eh hele andere vraag wie volgt ook wie is de mol? Onze trouwkaart is ook bijna klaar
@dus berna, no hard feelings toch? ik zou het ook denken als ik zo'n tekst zag staan van iemand. maar ik ga dat mijn relatie echt niet aandoen. later willen we een kindje en nu is het nog niet de bedoeling.
hahaha.. ja haha ponnetje.. nee denk dat hier de niet lang wegblijven... heb ook namelijk veel last van witvloed... en dat heb ik altijd voor het ongi worden... Zwangerschapsdementie.. bestaat dat ook al! En schatje... gewoon over een paar dagen nog eens testen .. wie weet dan wel positief.. succes En brigitte... ik ben jaloers op jou hihi
@jollie, ja zou best kunnen.Ik had ook heeel veel witte vloed voordat ik dat beetje bloedverlies had...net of ik in m'n broek had gezeken hihi!