@schatje...ja...nou ja zolang ik geen rood bloed zie vind ik het niet erg. zou geen andere oorzaak voor m'n best dikke buik weten....dus hoop maar dat het door zwangerschap komt anders word ik erg verdrietig als m'n buik voortaan zo dik blijft
@hoi tamara, misschien moet je even wachten tot morgen, dan zijn de meeste meiden online en krijg je dan van meerdere mensen hun mening.
@tamara, ow sorry, ik dacht dat je een andere vraag had gesteld. heb mijn mening niet eens gegeven! nou hier komt ie dan als je er zuinig op bent ehmm nou als ik een bruin streepje in m'n string zou hebben zitten voor m'n ei dan zou ik gewoon denken dat m'n string wat verschoven is en het een poepveegje is hahaha! Ik zou het anders echt niet weten sorry.....
@ Tamara.. Ik heb dit altijd 2 dagen voor ik ongesteld moet worden.. Het kan ook oud bloed zijn.. Het is afwachten meid .. succes _______________________________________ Weer flink klussen
@ Tamara ik heb het nu, bruinige vloed (beetje ranzig) met slijm waar je draadjes van kan trekken.. Had het vorige maand ook.
@ Tamara. Ik heb t ook wel eens gehad, beetje bruin of roze. Zal waarschijnlijk wat oud bloed zijn. Heb ik tenminste wel de schuld gegeven
He ladies, nou de zijn gearriveerd... We gaan weer naar de volgende ronde.. Ik ga jou achterna Jelske!
goedemorgen lekker geslapen allemaal? hoe gaat het met paulien? ik heb de hele morgen al buikpijn op een vervelende manier word er gek van. geen eetlust maar drink me dood :S ik moet zometeen weer naar school kijken hoe ik die dag weer om krijg! wat gan jullie allemaal doen?
@Jen balen meid.... ik dacht zo dat het raak was bij je..... ik heb veel gewerkt de afgelopen paar dagen en ik heb veel te veel gemist, ik hoop snel iets te kunnen bijlezen.... Ik zit op de wachtbank.....
goedemorgen meiden! @ jen.. balen meid.. ik dacht echt wel dat het bij jou goed was! @ tamara.. moeilijk te zeggen! Ik zou het gewoon even afwachten! @ ponnetje.. hoe is het nu met jou?
Hier iemand die door gaat naar ronde 4 ( denk ik) Vanmorgen wat rode draadjes in mijn afscheiding dus zo goed als zeker een naderende ongi. 1 voordeel. Mijn cyclus is mooi regelmatig. Als we het dan toch positief moeten houden ! @ Jen25 balen dat de duiveltjes er zijn maar bekijk het van de posi kant, kun je door naar de volgende ronde! @ Dani hoe is je mee loop dag gegaan op het kdv? Ben je aangenomen? De wachters wachtse en de bijna testers IK WIL +++++ ZIEN! [-o<
Goedemorge dames... Net klaar met school... lekker weekend joeppie! Hier nog steeds geen last van alleen die verrotte misselijkheid.. had ik trouwens al antwoord gehad of dit te maken had met ontpillen? (misschien toch zwangerschapsdementie ) @ jen & lizzy wat balen meid.. maar goed op naar de volgende ronde Liefs jollie
Ja vervelend he... Ik heb mensen zien schrijven dat ze zich beter voelen zonder pil... nou dat gaat dus niet op voor mij :x
@iedereen, ja hoor ik ben ongesteld geworden, en niet zo'n beetje ook. Was toch vals alarm. Baal ervan dat m'n lichaam me zo in de maling heeft genomen. Voelt waarschijnlijk toch alles anders zonder de pil.....
heyhey goedemorgen dames, ik kom hier toch maar eens gezellig mee kletsen hihih Hier is het weekend al begonnen dus lekker rustig aan... Voor diegene die vandaag nog moeten... veel suc6 en anders prettig weekend dames! xxx
@ Brigitte: Nou zwangerschapsdementie heb ik hier vaker gehoord hoor, ik ken het wel (veel jonge collega's...) Dat is echt een drama en het blijft tot maanden na de bevalling, dus bereid maar alvast voor @ Ponnetje, jammer dat je ongi wel doorzet, je lichaam kan je echt voor de gek houden hoor. Misschien opnieuw een mk, omdat het nu heftiger is? Nu maar zo veel mogelijk proberen ervoor te zorgen niet zwanger te worden tot je vriend echt zover is! @ Jen, jij ook al.... jammer hoor, maar ja je kunt inderdaad weer door naar de volgende ronde. En dat je mij achterna gaat daar hoef je niet zo trots op te zijn hoor Maar gelukkig sta ik nog voorop met 37.... Ik hoop voor ons allebei dat de volgende cyclus niet nog langer gaat worden! @ Jollie, gaat jij dan zorgen voor die positieve test? Het wordt wel weer eens tijd he? Hier lekker weer een vrije dag. Ga vanmiddag met mn zusje naar de Ikea. Ik wil kasten voor op mn zolder zodat ik verder in huis wat meer kan opruimen. Gisteren naar een voorstelling van Sara Kroos geweest, wat is dat een kicken wijf zeg! Groetjes Jelske