Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    het mooiste is dat ik het toch vergeet hahahaha... ;)

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @ponnetje: zonder de pil kan je lichaam je echt goed voor de gek houden hoor! Alle klachtjes die je kan krijgen kun je ook krijgen als je zwanger bent... Dus daar valt geen pijl op te trekken. En dat het erger is kan ook door het ontpillen komen.... En inderdaad wat jelske zet... lekker eerst genieten van elkaar en als je vriend er ook aan toe is dan samen voor kinderen gaan

3. Inderdaad, is ook wel weer een handig excuus he?
    Als ik iets vergeet (wat nogal eens gebeurt) kan ik een zwangerschap niet de schuld geven.

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he jen jammer.... maar nu kun je in ieder geval weer door.. en gelukkig niet een mega-lange cyclus... Ik had voor je gehoopt dat je een mooie ++ zou zien maar dan volgende maand misschien

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ja geweldig is ze he.... wij zijn een tijdje geleden geweest naar een show van haar... was jij naar de show waarin ze op het laatst haar (.)(.) laat zien?

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    jammer lizzie!

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @ jelske... ja positieve test... weet het niet hoor, denk het niet. Ben bang dat ik sneller ongi wordt dan ik denk.. maja nog 5 daagjes en als ik dan niet ongi ben zal ik wel ns testen.

@ ponnetje... jammer zeg, maar goed idd je vriendje wil het niet zo graag he... en ik denk dat het zwanger zijn juist bijzonder maakt als jij en je mannetje het allebei heel graag willen.

liefs!

8. jippie...
    heb kaarten gewonnen voor de huishoudbeurs!
    jeeh!

9. @ Brigitte, ja inderdaad, aan het einde van de show zat ze met een (.) bloot op de piano. Had het niet verwacht, maar wel stoer... Vorig seizoen bij De Vliegende Panters geweest, daarvan stond er eentje met zn hele klokkenspel op het podium.... het gaat wel steeds verder ;) (ff off-topic)

Groetjes Jelske

10. @ Xenas, wat leuk, gefeliciteerd! Ik ga er ook heen de 12e met waarschijnlijk 2 vriendinnen (als de 2e tenminste haar moeder als oppas kan krijgen voor dr zoontje.

11. @ jelske!
    hahahha! dat meen je niet...
    misschien kom ik je dan tegen..haahah
    ik wil met mijn zusje ook de 12e gaan!
    haha!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi hoe is tie daar? Jullie al weer heel wat besproken . Ik zit nu op mijn werk. Mobiele internet.wel makkelijk dan kan ik het wel volgen.hier is in ieder geval nog niks van een Ongi te bekennen!dus nog wachten maar. .

13. spannend joma!

ff gemist denk ik de vorige keer...
    welke ronde is dit bij jou?

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @xenas. Bij mij de eerste ronde pas,dus ik verwacht er niet te veel van hoor.maar het blijft spannend.

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Idd spannend Joma ga voor je duimen dat de :evil: wegblijven!

16. ok.. maar goed.. je ziet het he..
    het komt tegenwoordig steeds vaker voor.. in de 1e ronde!
    zolang ze uitblijven is het spannend1

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ja dank je!maar ik denk dat het bij mij nog gewoon ontpillen is.Ik had afgelopen dinsdag negatief getest.was 2 dagen over tijd.en daarna heb ik niet meer getest.dus ik weet niet of dat voldoende bewijs is

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Halloooooo!
    Joma, spannend zeg, ben ontzettend benieuwd!
    Xenas, gefeliciteerd met je kaarten voor huishoudbeurs! Ik ben er heel, heel, heel vroeger een keertje geweest, maar weet het niet zo goed meer? Waar wordt 'ie eigenlijk gehouden, in de RAI? Wil ik eigenlijk ook nog wel heen, over 2 maandjes krijgen we ons nieuwbouwhuissie!
    Mijn vriendje en ik willen ook nog graag naar de AutoRAI.... Allebei helemaal verzot op auto's.... Kunnen we gaan kwijlen bij auto's waar we NOOIT in zullen rijden, haha ;)

Heb volgens mij vandaag al mijn ei..... Beetje vroeg... De eerste twee rondes allebei 27 dagen, dan zal het nu waarschijnlijk 24 dagen zijn.... even in de agenda zetten bij vandaag en dan kijken of 't klopt als ik straks in feb. ongi wordt...

Groetjes Chris

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Dus ik weet niet of nog een keer testen nut heeft ?

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik zou denk ik nog even wachten.... je bent nu pas in ronde 1 na het stoppen met de pil en dan kan het alle kanten opgaan... en het is zo zonde van je geld al die testen.... En het kan zijn dat je gewoon een langere cyclus nu hebt... Als je met een week nog niet ongi bent zou ik nog een keertje testen

Deel Deze Pagina