Heb mijn ei ook deze week denk ik. Aan mijn ovulatietestje te zien. Ik heb nu namelijk een heeel licht streepje...maar wel donkerder dan gister! Maar goed, afwachten dus
Volgens mij staat mijn eitje al op springen. Ik heb ongikrampen en steekjes in mijn onderbuik. Ik heb de cyclus ruim aangehouden omdat ik voor de ongi na het stoppen van de pil een doorbraakbloeding had gehad. Dat wordt feest vanavond Anderen nog nieuwtjes?
hai, debster hier. ben nieuw hier. mijn kereltje en ik zijn sinds vrijdag gestopt met de pil ik voel me erg gelukkig en ben benieuwd ben eig. wel benieuwd watvoor veranderingen je precies gaat meemaken (qua emoties enz) als je uiteind. gestopt bent met de pil. waar moet ik aan denken? en blijft je cyclus ongeveer gelijk aan toen je de pil slikte (regelmatig dus) ik hoor het wel, groetjes aan iedereen! Liefs Debster
He Debster, Welkom bij de club, gezellie! Heb zelf niet echt last van andere emoties ofzo, en wat betreft die cyclus...tja da's afwachten. De een is meteen heel regelmatig en de ander doet er een paar maanden over... Jullie gaan ook voor de eerste? Veel succes in ieder geval !
jah dit word onze eerste het is voor mij allemaal erg nieuw. om me heen is echt iedereen zwanger, incl. mijn allerbeste dinnetje, en 1 andere hele goede vriendin is sinds 5 mnd moeder geweldig! kan gewoon 28 dgn tellen om ong mijn 1e ongesteldheid te verwachten dus? X!
Hoi Debster, Het kan ook veel langer duren dan die 28 dagen... er zijn er die bijv. 60 dagen hebben moeten wachten op de eerste ongi. Ik ben zelf ook gewoon uitgegaan van 28 dagen, maar het kan dus veel langer duren. Ga zelf morgen of overmorgen misschien wel testen, en als die nega is dan wacht ik gewoon een tijdje af...
oh? wist niet dat je eerste ongi zolang uit kon blijven dus dan denk je alleen maar 'joepie' misschien is t zover maar jij zit ook in je eerte ronde dus? vind t leuk om hier lotgenootjes te ontmoeten het is niet nix allemaal toch? vind t zo moeilijk om voor me te houden. en je wilt t met anderen delen. heb t gelijk aan me mams verteld en me beste dinnetje, ik weet niet, dat voelde goed. jij? mijn vriend kiest ervoor om het niet te doen. maar blijkt toch anders te zijn. dochter en mams, en zoon en mams. spannend! als je de test gaat halen. ben benieuwd. good luck! Liefs. Debster
@debster, hee meid, welkom hier! ik ben op 15 oktober gestopt met de pil en nog nergens last van gehad qua emoties. Wel ben ik direct gestart met tempen en blij mee achteraf, waarschijnlijk had ik mijn eisprong pas op dag 25, dus duurt ff voor ik ongi wordt, anders had ik vast gedacht al 8 dagen overtijd te zijn nu. @brigitte: hee, succes met testen! ik duim voor je. Laat je het ons weten, ben zo nieuwsgierig. hierbij mijn tempkaartje, als alles goed is gegaan, tenminste... [img=http://img73.imageshack.us/img73/8466/chartgraphmodulephpqy0.th.png]
haha, nee dus, deze was oud. hierbij de bijgewerkte versie.. Groetjes! [img=http://img129.imageshack.us/img129/7619/chartgraphmodulephpcq5.th.png]
ik wil het ook kunnen delen als het niet goed gegaan is anders moet ik mijn moeder vertellen dat ik een miskraam heb gehad ofzo, terwijl ze van niets weet maar dat zou wel persoonlijk zijn mijn beste dinnetje heeft t ook pas verteld, wanneer t echte moment daar was XXX!
welkom hier! Ikzelf heb 52 dagen moeten wachten op mijn eerste ongi! Ik ben in augustus al gestopt, maar zit nu pas in mijn 2e ronde om een wondertje te maken, omdat ik lariam tegen malaria heb geslikt (ben naar Indonesië geweest) en dan mag je pas 3 maand later zwanger raken . De reis was een cadeau voor ons huwelijk (ja ja ), dus de gevers wisten natuurlijk ook niet dat we zwanger wilden worden! In mei getrouwd en in oktober dus pas voor het echie!
En ja hoor..ik ben toch ongi ..dus wel lekker snel ontpild.. Hoop dat het zo regelmatig blijft! Heb deze maand nog niet echt geklust op het goede moment. Dus wist al wel dat ik niet zwanger kon zijn. Dacht dat het nog wel een tijdje kon duren voordat ik weer ongesteld zou worden. Maar precies 30 dagen! Dus nog ongeveer 15 dagen en dan goed klussen! Haha zie net dat het op 5 dec is! Leuke sinterklaas dan..hoop op een leuk kadootje! Op voor de tweede ronde!