Heey joma, spannend zeg.. dus je weet ook nog helemaal niks van je cyclus.. net zoals ik.. ik heb alleen al vanaf maandag het gevoel ongi te worden. Heb jij ergens last van dan, wie weet toch nog wel een positieve test in aantocht! liefs jollie
Zou het nog ff tot 't weekend afwachten en dan zondag nog een keertje testen! Het kant natuurlijk zijn dat er nog niet genoeg HCG in je urine zat en dat zal dan zondag veel meer moeten zijn! Succes, hou je ons op de hoogte? Groetjes Chris
@ joma. Spannend meid! Ik zou als de wegblijven toch volgende week nog ff een testje wagen! En dan hopen dat t niet een lange (begin) cyclus is.... Duim met je mee
En hier ben ik weer... Ik moet zeggen nu ik me nod steeds meer nader, dat ik me wel van alles opvalt aan me lichaam... maar het zal wel tussen me oren zitten... maar heb last van branderige tepels ... grrr... wil niet overal alles iets achter zoeken... Wie had dat ook in zijn eerste ronde, voel me nou zo'n dumbo. Ik weet zelf ook wel dat het bijna nooit gebeurt in de eerste ronde raak! liefs jollie
ik had in mijn eerste ronde heel veel klachten die konden wijzen op zwangerschap maar werd gewoon ongi. Het vervelende is dat de klachten van beginnende zwangerschap, ontpillen en naderende ongi hetzelfde zijn
@ Jollie. Zit zelf ook in de eerste ronde, en herken je gevoel. Balen he dat je niet weet of de klachten nou ontpillen is, of baby-on-the-way... Achter elk misselijk gevoel, gevoelige tepels, buikpijn zoek je toch stiekum naar een aanwijzing. ***zucht***
ja ik vind het ook echt vreselijk irritant... ik ga er ook vanuit dat me ongi komt, ook omdat ik veel en al wat donkere afscheiding heb. Maar waarom moet je lichaam dan zo pokke reageren op het stoppen met de pil. We zijn gewoon van die verslavende robots
Hahaha, dat kun je wel stellen.. Je lichaam schreeuwt: IK WIL OOK.. Maar goed, ik zou toch de ff afwachten voor je conclusies gaat trekken. Je weet het maar nooit
Ja ga ik ook zeker doen, dinsdag is me nod... maar wil dan niet testen.. als me ongi er dan nog niet is.. wacht dan totdat ik een dagje vrij heb... mocht het dan posi zijn kan ik tenminste de hele dag op een roze wolk zitten zonder dat ik andere werkzaamheden verwaarloos.
Ja meiden ik denk dat ik het weekend maar weer een test je moet doen . Ik vindt het toch wel spannend. Of ja misschien toch een lange cyclus. Ik heb de 2e week van me cyclus had ik bijna een week buikpijn. En nu beetje vreemd gevoel in me onder buik maar geen pijn of zo. En nog geen ongi gevoel te bekennen. Dus beetje vreemd even af wachten dus
autorai... nee daar heb ik dna weer helemaal niks mee.. haha maar dat geeft niet.. iedereen zijn eigen ding toch! hij wordt idd in de RAI gehouden dit jaar...! ben daar nog nooit geweets! wel zin in hoor! leuk nieuwbouw huis... wij zitten ook te wachten op info van mijn makelaar... want er komt hier ook iets.. en in onze prijsklasse ... dat zou helemaal mooi zijn he!
Altijd spannend een eigen huisje... vond ik ook toen we moesten wachten voor dit huisje.. ik noem het altijd ons paradijsje Ben er ook erg blij mee!
Eigen huisje is wel erg lekker hoor! En dan als kroon een klein guppie wat daar rond kan lopen, dat zou toch super zijn. Zal dit t jaar van de nieuwe huizen worden? Wij zijn ook bezig met wat anders. Hihi
@allemaal: Ik zoek iets leuks (en niet al te duur) om een nachtje te logeren in Amsterdam. Iemdand (romantische) tips? Mag ook een leuke (liefst zelfs) B&B zijn. Fientje
Ik kijk er zooooooooooooooooo naar uit! Die bouw kon me niet snel genoeg gaan! Nog 2 maandjes geduld en dan kunnen we er in! Flink aan de klus op meerdere fronten Aan de voorkant van ons huis zit een slaapkamer met openslaande deuren en een heel schattig frans balkonnetje... We zaten er al over te mijmeren saampies dat dat zo'n mooie babykamer kan worden Haha, eerst maar ff gewoon in een leuke kleur schilderen en dan verder zien! Misschien wordt het idd ook het jaar van de nieuwe huisjes! Nog meer mensen met verhuisplannen? Leuk hoor! Liefs Chris
Wij hebben afgelopen jaar een nieuw huis gekocht!Ik geniet er nog elke dag van!Mijn handen jeuken ook om de toekomstige babykamer aan te pakken...Ik heb em in mijn gedachten al helemaal ingericht
hallo ik heb een vraag ik slik de pil dus nog he maar heb geen stop week met deze pil nou vraag ik me af hoe snel je ongi word als je stopt met de pil hier iemand ervaring? ik ga 21 april mijn laatste pil slikken en ben beniuwd of ik mijn dan nog in april kan verwachten? klinkt nog ver weg zeg april maar ook weer zo dicht bij
@ Chris: Oh, dat klinkt heerlijk! Kan zelf ook niet wachten, maar wij moeten nog beginnen met de bouw, dus dat zal wel niet zo heel snel al klaar zijn Zal nog wel een druk jaartje worden (willen veel zelf doen) Op zich zou t niet zo heel erg zijn als een kleine nog ff op zich laat wachten, maar nu we er mee bezig zijn is het wel hoe eerder hoe beter. Hoezo broeds (blijft toch ff afwachten met mn voorgeschiedenis...) Maar jij kan dus lekker dit voorjaar/zomer jullie nieuwe stekkie betrekken. Alles inrichten zoals je wil, met uiteraard de ruimte voor een ukkie! Geniet ervan meid!
@ titus: Over het algemeen krijg je als je stopt met de pil vrij snel een ongi. (de stop-ongi die je normaal ook krijgt (bij een pil van 3 weken in de stopweek, bij een pil van 4 weken in de laatste week, als ik t goed heb) Daarna gaat je lichaam t zelf doen, en dan is t maar afwachten wanneer de eerste 'normale' ongi komt... Eerste cyclus kan kort, lang of gewoon zijn, das voor iedereen afwachten... De pil die jij slikt, wordt je daar normaal wel ongi bij in de laatste week?