Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag dames!

Hier ook al aan t fantaseren over de babykamer. Is een kamer waar we nu de zonnehemel en hebben staan en waar ik veel rommel heb staan van de buurtvereniging. Zou het ook een beetje in dezelfde sfeer als het huis willen doen. (bruin, room en veel hout), beetje modern klassiek zeg maar.... We wonen hier nu bijna anderhalf jaar en ben er nog steeds supertrots op!

@ Xenas, wat grappig, dan lopen we daar misschien op de zelfde dag rond ;) Helaas zijn we niet de enigen, is er altijd superdruk... maar ja, wel erg gezellig. Twee jaar terug ben ik er ook geweest, maar toen op een dag dat ook de 9-maandenbeurs was, omdat mijn vriendin toen zwanger was. Nu kunnen we niet alledrie op die dagen.

Groetjes Jelske

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    we genbieten ook van elkaar en tijdens en erna denk ik er ook helemaal niet aan....maar als ik een baby op de tv zie of gewoon zo dan wel weer!

baby kamer hebben we al bekenden hebben een complete babykamer (kinderen van hun hebben er nooit in geslapen vanwege slaap problemen) is blauw met geel bed commode kast wipper maxi cosi tummy tuub gewoon bad matras dekentje gordijnen en hemel alles compleet voor 500€ dus dat is mooi! ook hebben we laminaat al liggen en zijn de muren met sierpleister en hou bewekrt rolluik en lamellen dus we zijn zo klaar :D

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @hoi titus, bij mij duurde m'n cyclus 5 dagen langer als normaal. Maar volgens mij is het bij iedereen verschillend.

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @ chrissie,
    Die testen, testen al bij 25 mlU/ml terwijl er twee weken na conceptie al zo ongeveer 100 mlU/ml in je urine zit.. dus die testen inderdaad met niet zo heel veel hcg... als me ongi wegblijft zal ik denk ik volgende week zaterdag ns testen... want dan heb ik tenminste n dagje vrij.

En over afscheiding gesproken, ik heb er nu ook opeeens heel erg last van.. echt bietje viel.. stond er wel ff paf van... getsie zeg.
    Zou ik nou pas me ei krijgen? snap me lichaam nu helemaal niet meer...
    heeft iemand hier ook last van gehad zo kort voor nod?

hier is ook een kamertje vrij, is nu de logeerkamer! maar hoe dat gaat worden weet ik nog niet... eerst maar eens zwanger raken en de gevaarlijke 12 weken voorbij zijn en misschien nog wel tot 20 weken want dan kunnen ze pas zien wat het wordt. Vind het toch wel leuk om een beetje in de richting in te richten.

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Hoi allemaal, ja m'n ongie heeft doorgezet. Ben normaal ongesteld, wel meer bloedverlies dan toen ik de pil nog slikte. Heb mn nuvaring al besteld bij de dokter, over een paar jaar ga ik ook echt klussen, maar nu nog niet. Inderdaad ook omdat m'n vriend het nog niet wil en we wonen niet eens samen. Dat eerst maar ;) Kijk af en toen nog wel op het forum hoor, vind het wel gezellig hier :D

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Jollie, ik had het ook vorige keer de hele cyclus. Nu weer precies hetzelfde met dat slijm. En iedere keer weer ander soort slijm, naja klussen lekker door :)

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey ponnetje dacht al dat het wel door zou zetten.. nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent meis.. hier nog steeds niks hoor .. kussiej

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ponnetje wel jammer maar wel gezellig dat je toch blijft mee lezen!

xxxx

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje, ja het is maar beter zo. Niet dat ik het niet helemaal super had gevonden hoor. Maar de de tijd is niet goed nu. Hoelang ben jij dan al overtijd?

@dani, ja vind 'k ook wel erg gezellie!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi allemaal,zo mijn werkdag zit er weer op!hoe is het verder hier?

@ponnentje ,blijf maar gezellig mee kletsen hoor,is wel fijn dan dat je ongi heeft doorgezet.

@schatje hoelang ben je overtijd?

bij mij is ook nog geen ongi te bekennen!

11. @ Jollie, ik heb ook iets meer afscheiding voor mn NOD, dus is wel herkenbaar hoor. Heb sowieso meer afscheiding sinds het stoppen met de pil.

pfff.... vandaag weer bij Ikea geweest samen met mn zusje. Ze weet niet dat ik met de pil ben gestopt dus moest heel voorzichtig naar al die kinderspulletjes kijken, maar wat is dat allemaal toch leuk! Zoveel leuke kleurtjes, echt heerlijk allemaal! Stond al bijna mn eigen kamertje in te richten.

Groetjes Jelske

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat is het stil hier? haha

13. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    hey meiden even een vraagje ik slik natuurlijk nu al foliumzuur, maar ik slik ook altijd vitamine pillen van centrum normaal en nu heb ik die van dagravit femme gekocht voor vrouwen die zwanger willen worden , zijn enz. Maar moet ik dan stoppen met de foliumzuur en alleen die vitaminepillen slikken?

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    De speciale combinatie van vitamines en mineralen van Davitamon Femnatal:
    Vitamines:
    - Foliumzuur (vitamine B11) speelt vooral net voor en in het begin van de zwangerschap
    een belangrijke rol. Deze vitamine zorgt voor een goede ontwikkeling
    van onder andere de hersenen en het ruggenmerg van de baby. Omdat foliumzuur
    onvoldoende via de voeding wordt opgenoemen, bevat Davitamon Femnatal
    400 mcg foliumzuur per dragee. Dit is precies de dagelijkse hoeveelheid
    die de Voedingsraad adviseert aan aanstaande moeders. Tevens zorgt
    foliumzuur voor extra energie en ondersteunt het de groei van het kind
    tijdens de zwangerschap.

Niet nog eens extra foliumzuur slikken dus ;)

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik slik sinds kort de gravitamon... mijn foliumzuurtabletjes waren op en een paar extra vitamines kunnen geen kwaad... en er zit genoeg foliumzuur in... Een groot aantal VK raden ook zoiets aan... Dus je kan je andere vitaminepillen en foliumzuur laten staan....

16. Als je multivitaminen voor vrouwen die zwanger willen worden slikt zit er wel genoeg foliumzuur in.

Maar ik krijg het vanavond niet warm gestookt in huis... heb de thermostaat wel hoger staan maar het lijkt niet warmer te worden.

Groetjes Jelske

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jelske .ik heb het ook vanavond erg koud,dus de kachel goed opgestookt

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    lekker warm in bed liggen :D ga ik ook zo doen ;)

19. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Hier is het ook al zo koud, ondanks dat de verwarming echt goed aan staat! Bad en douche heeft ook al niet geholpen om het warm te krijgen :( :(

20. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ik heb het ook koud! Brrrrrr! En heb vandaag vreetbuien gehad, patat en chocolade, bah ik haat ongesteld zijn! :rolleyes:

Deel Deze Pagina