Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Jollie. Ellendig he? Helemaal omdat de symptomen ook kunnen horen bij een baby... Hier ook vorige week (rond mn ei) last gehad van allerlei kwaaltjes. Stiekum hoop je dan toch op meer ipv ontpillingsverschijnselen maar als ik eerlijk blijf zal t wel ontpillen zijn..
    Maar nu sinds 2 dagen nergens last van. Weg hoofdpijn, weg buikpijn, en zere (.)(.) ook een stuk minder. Alleen supermoe. Naja, ik moet nog een dikke week voor de :evil: :evil: behoren te komen, dus afwachten maar. Ik hoop voor je dat t bij jou toch ander gerommel is ;)

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    is ook wel zo je hoopt er ook stiekum op, maar ben zo nuchter om er toch bij te blijven dat het allemaal door het ontpillen komt. Gewoon eerlijk zijn tegen jezelf en geen valse hoop geven toch?

liefs!

3. Chrissie

Precies! Je kunt jezelf al wel rijk rekenen, maar stukje hollandse nuchterheid is ook niet verkeerd,
    Al meer zin in poetsen gekregen (voor zover dat kan)?

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    ja kga het maar weer eens proberen, het kan ook nog zijn dat ik niet genoeg gegeten had he... dan wil dat ook nog wel eens gebeuren!

knufje

5. Chrissie

Succes meid!
    Liefs

6. Chrissie

Wat een rust hier....

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeeee! Zo, weg is de rust. Ponnetje is in tha house ;)

8. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @Schatje, wat een spanning hou je er in! Auw! :cry: m'n kat bij in m'n gezicht. ](*,) komt omdat ik er laat uitben.

Gelukkig hoef ik niet te werken. Vind 40 uur wel genoeg!Moet alleen wel werken in huis, opruimen enzo..pfff heb er geen zin in. Heeft iemand tips voor motivatie?

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @jollie, ben jij ook een late vogel vandaag? hahaha! :D

10. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    heey er komt weer een beetje leven in de brouwerij hiero... 8)

11. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @jollie, brouwerij? hier? neehhhhh! M'n vader DIE werkt bij de brouwerij :p

Ow trouwens, ik had dat ook met ontpillen. Was aan het opruimen en schoonmaken en toen werd ik ineens heel eng in m'n hoofd. Viel bijna flauw leek wel. heel m'n gezicht was ineens wit en heel veel hoofdpijn. Idd stomme ontpillen!

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    hihi.. al was het een brouwerij haha.. hou niet zo van bier...

Bah jaa haat dat ontpillen nu al, hoop maar dat ik snel ongi wordt, niet dat ik dadelijk zo'n idoot lange cyclus heb. Zou ik dan toch wel heel vervelend vinden. nog ff wachten en dan weet ik meer

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    P.S. voor de mensen die e-mailberichten krijgen als er wat nieuwe babbel is op het forum, je kunt gewoon om de zoveel tijd op het knopje vernieuwen van de pagina drukken boven in je taakbalk. Scheelt weer met elke keer mailtje openen en op link drukken en dat je tig vensters open hebt staan ;) Voor diegenen die niet weten welke knop het is...het is de knop helemaal bovenaan, naast het vakje waar je het internetadres kan intypen. Er staan 2 groene pijltjes op (net een recycle logo) :)

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ja, het is wel een heel opluchtend gevoel als de :evil: :evil: komen. Dat was bij mij het geval. Niet zo bedoeld omdat ik nog niet klaar ben voor een kind. Maar gewoon hoe m'n buik aanvoelde. Heel erg fijn in ieder geval. M'n lichaam dacht hehe, eindelijk ben ik van die pil af. Mag het lekker allemaal zelf gaan regelen ;)

15. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ff over dat ontpillen,hebben jullie niet ook zoiets van;als je je zo voelt een paar maanden lang,wat is het dan voor troep wat je slikt?Ik had dat heel sterk,dat kan toch niet goed zijn voor je lijf,als je je er zo van voelt als je ermee stopt?Bij mij komt de pil er niet meer in!

16. Ik moet zeggen dat het nog wel is mee gevallen, de eerste maand wel wat klachten, maar uiteindelijk viel het wel mee. Ik had van te voren ook wel zoiets bedacht. Het zijn toch hormonen die je slikt, dat is nooit normaal. Denk wel dat ik er daarna weer mee ga beginnen.

Groetjes Jelske

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @yvetje, ja zo denk ik er precies over. Allemaal troep wat je slikt. Ik wil 'm ook niet meer slikken. Dan maar condoom of iets anders. Voel me er nog steeds klote door. Ben ook elke dag in de middag misselijk nog bah!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    hmm net hier al vruchtbaar slijm eitje zal deze maand wat vroeger komen denk ik zo

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @berna, klussen!

20. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1