haha ooo maar we zijn alle 2 op hele dag in de tuin gewerkt haha maar goed inderdaad klussen haha en morgen en overmorgen pffff
@schijndelsvolk, denk dat ze er nu mee bezig is hahaha! Hoe is het met jou? Heb jou nog nooit gezien volgens mij hier op het forum. Heb net m'n haar geverfd, is echt mooi geworden! Voor de eerste keer zelf gedaan. blijft 6 weken zitten. Volgende keer het echte werk.
hey ponnetje... zit er toch ook al ffies hoor... heb hier gezeten voor mijn hubbie op uitzending ging... toen zwanger geweest... helaas mk geworden en nu sinds een paar rondes weer bezig en dus weer lekker aktief hier op het forum... hihihi Ben benieuwd naar je haren hihi ikke toevallig gisteren gedaan omdat we vandaag feest hebben van mn moeder (die is afgelopen dinsdag 50 geworden dus moest er netjes uitzien voor t feestje )
@schijndelsvolk, ow ik had je nog nooit gezien joh. Nou ja, gezellig toch! Wel rot voor je dat je een mk hebt gehad, ik weet hoe je je voelt. Ik ben zelf niet bezig met mama worden maar vind het wel leuk op het forum. Ben sinds m'n mk beetje blijven hangen. Dacht dat ik pas zwanger was maar ben ongie geworden.
ja ik weet hoe verslavend het is hier hihihi hubbie verslaafd aan de x-b*x en ik aan het forum... dus is gezellige boel hier hihi hihi Wij wel weer drukkies bezig hier... momenteel op de wachtstoel maar ben er bang voor dat de duivels zich over een paar dagen zullen aankondigen...
@schijndelsvolk, ik zal voor je duimen meid Zo gave huwelijksreis, die olifant! Wow en die tattoo is echt mooi!
hihi thanks... volgende week de rest afmaken van de tattoo komen nog sterren naar beneden toe en dan nog wat soort van takken achtig iets op mn onder rug (mits ik nie in verwachting ben want dan wil ik niet dat er een tattoo word gezet) als ie er staat zal ik wel een foto in het album gooien hihi en die olifant was echt superrr... was in sri lanka bij het olifanten weeshuis... echt de 2de mooiste dag van mijn leven
Heb je die tattoo zelf ontworpen dan? Help er zelf 1 van een pegasus/eenhoorn op m'n enkel. Ow ja, leuk! Ben benieuwd Ja dat begrijp ik, zoiets echt is echt mooi om mee te maken!
Haaaj meiden,. ikben net thuis.. pfff wat een dag Echt onwijs druk vandaag.. vroeg me echt af waar die mensen allemaal vandaan kwamen haha.. Hoe is het hier vandaag? Heb vandaag niet zo veel last gehad van kwaaltjes Bijna me eidag.. wordt weer klussen hihi
Hier ook aan het wachten wanneer mn eitje deze maand gaat komen, ben vandaag begonnen met ovulatietesten. Ik hoop dat het niet te lang gaat duren voordat ik twee streepjes ga zien en ik weet dat mn eitje eraan komt! Groetjes Jelske
Dag dames... Nou succes met jullie eitjes... hier heb ik vandaag niet meer zo last gehad van ontpillen en dus ga ik op me duiveltjes wachten! Ik vind de pil ook wel rommel, maar ga na de zwangerschap hem toch weer gebruiken... dan merk je er niet zoveel van het is alleen ff lastig met het stoppen. Maar ja dat moet je er dan maar voor over hebben he. @ schijndelsvolk... we volgen elkaar een bietje.. spannend he deze dagen! liefs jollie
sommigen van jullie maken het wel heel spannend hoor! Hier weinig spannends. Vanmorgen in alle hevigheid de duiveltjes. Precies optijd dag 28 van de cyclus. Op naar ronde 4 dus. De wachters succes en ik wil ++++++ zien! Fijn weekend Groetjes Lizzie
Haaaj ja,, moet wel lukken hoor.. heb nog niet echt last van voortekens van me ei,, ja wat meer afscheiding.. Ik ga echt hierna niet meer aan de pil wat een rot ding:S.. ik verzin wel weer iets anders denk ,, maarja misschien verander ik nog wel van mening hihi.. Het is wel lekker stil he vanavond hiier
hoihoi ook ik voel me veel beter nadat ik gestopt ben met de pil, ik werd zowaar weer eens normaal ongesteld zonder die troep in mijn lichaam. ben er nu al weer 2 maanden vanaf....en nu maar afwachten...suc6 ermee! liefs marieke
Succes Marieke! @ de rest: weet je wat de pest is, bijna alle anticonceptie behalve condooms werken veelal met hormonen, dus tja.... heb toch ook geen zin om hierna steeds met condooms te hannesen. Groetjes Jelske
Ik moet mn eerste normale ongesteldheid nog krijgen. Ben benieuwd hoe lang ik er op moet wachten. Enerzijds hoop ik netjes na 28 dagen maar een dag of 4 later zou ook wel goed uit komen want dan ben ik het tenminste niet tijdens mn operatie
Waarom gaan jullie de nuvaring niet gebruiken, zitten veel minder hormonen in. Beter als de pil hoor! En de kans op vergeten is veeeel kleiner Zie www.nuvaring.nl
En voel je die ring dat niet zitten... ik vind dat altijd raar als je iets voelt zitten namelijk heb ik ook altijd met tampons. knuf!