Ik hoop ook dat het snel raak is voor je. Ik had wel vanaf het begin aan gelijk een normale cyclus. Ik zit nu in ronde 5 en we zijn nog steeds druk bezig met klussen..
vanmorgen had ik een sollicitatie gesprek bij de babydump in heerlen krijg volgende week vrijdag wat te horen samen met het kdv! vandaag druk gehad slaapkamers anders ingericht gepoetst en vanaf half 3 tot net bezoek gehad. van ruud de beste vriend met vriendin was hier......(hij is 23 zij 16) maar nu werd er verteld dat zij misschien zwanger is (ze zijn net 2 maanden bij elkaar met veel stress) wonen nog beide thuis en hebben niet echt iets te bieden. ik had echt zoiets van......wij zijn al maanden aan het proberen....voelde inderdaad wel beetje lullig! hoe gaat het hier verder met de zwangere
Jeetje, wat doe je zo'n kindje dan aan! Vind t zo triest dat zo'n kindje helemaal geen echte stabiele basis heeft. Maar goed, dat zoeken ze dan zelf maar uit, als het inderdaad zo is hebben ze nog even om zich erop voor te bereiden. Groetjes Jelske
@jelske ik heb vanmorgen getest en negatief be gewoon aan het ontpillen denk ik,voor de rest geen klachten af en toe beetje buikpijn maar nog steeds geen ongi,van mij mag die nu wel komen. en hoe is het met jou?
Hoi joma, op welke dag van de cyclus zit je nu? Jammer dat het negatief is... dat is altijd weer vervelend.
ja afgelopen maandag was mijn nod dag dus nu 7 dagen overtijd,maar ja ik had wel beetje gedacht het is wel echt geluk hebben als het de eerste keer raak is!
Heyhey ja idd, ik hier net wakker... heb me toch een partij dromen gehad van posi testen dat er voor elke droom die ik er vannacht heb gehad maar iemand zwanger mag zijn hier dan is gelijk heel het forum zwanger in 1 keer joh
@ Joma... spannend, eerste ronde toch? Dan kan het best zijn dat je cyclus langer is hoor. @ Schijndelsvolk, kom hier met die dromen! Groetjes Jelske
@jelske ja duurt lang he zo,n cyclus ja van mij mag die ongi wel komen haha,en hoeveelste ronde is het van jou?
@ Jelske1978 *gooi* *blaas* *slinger* Zooo (bijna) alle dromen die kant in... hihi hou er nog een paar voor mezelf hoor... Krijg nu wel helemaal de kriebels nu ik die dromen heb gehad...
Thanks meid! hihi nou als er inderdaad voor elke droom die ik vannacht heb gehad is het forum geheel zwanger hoor geloof me!
Hoi Meiden, Ik ga jullie vooralsnog verlaten. Ik twijfel op dit moment heel erg aan mijn kinderwens en aan mezelf. We hebben besloten dat die de ijskast ingaat. En af ie er ooit uitkomt? Dat moeten we afwachten. Af en toe zal ik nog wel eens meelezen en misschien reageren. Maar ik wil iedereen heel veel succes wensen en dat jullie heel snel zwanger mogen worden! Liefs, Noa
Hee Noa, wat is dat nou? Dacht dat jullie er zooo zeker van waren! Jammer zeg, hoop niet dat het een vervelende oorzaak heeft... Hoop je hier over een tijdje weer tegen te komen!
Hoi Jen, Tja...vervelend...eigenlijk toch wel. Ik mis iets in onze relatie. Dat speciale gevoel. (je weet wel...dat je hebt als je elkaar pas kent). Daar ben ik achter gekomen doordat ik dat van andere jongens (collega's) wel krijg. Ik weet wel dat je dat niet steeds hebt als je al een tijd bij elkaar bent. Maar ik wil eerst aan onze relatie werken voordat we verder gaan met iets anders. Was wel zielig...mijn vriend dacht dat ik het uit wilde maken. Groetjes, Noa
Goedemorge dametjes, @ noa... jammer zeg, maar goed als het een goede reden heeft. Sterkte en vooral als het een vervelende reden is. @ joma.. balen zeg, ik denk dat ik in hetzelfde schuitje zal belanden. ik heb nu al een paar dagen dat ik denk zo ongi te kunnen worden, maar tot op heden nog steeds niets. wel last van vieze slimey Over dromen gesproken haha, ik had vanacht ook gedroomd dat ik 2 positesten had haha.. een vage (omdat ik alles lees van vage testen enzo) en een met een dikke streep... maar goed dat dromen bedrog zijn dan.. want ik weet toch dat me duiveltjes komen... hoop alleen niet op zo'n vervelende lange cyclus.. Wie van jullie had de eerste keer meteen een mooie cyclus? Liefs jollie
hoi meiden ben net ongi geworden!yes! ik heb nu 1e cyclus na de pil dus 35 dagen hoe moet ik de volgende cyclus aanhouden wat zouden jullie doen? @noa succes met je relatie
Ik zou hem gewoon op 35 houden... kun je ook niet te laat testen en als je eerder ongi wordt is dat mooi meegenomen... kun je ook niet zo gefrustreerd raken. Hopen dat ie de volgende keer wel niet langer is natuurlijk... hoop voor jou dat ie dan wegblijft hihi. Liefs jollie