Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jolie ja das waar ,en weer ff afwachten.en hoe is verder met jou?

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden, ik ga even bijlezen hoor.

@Noa: Sterkte meid, volg je hart he! xxx en knuffel

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hier niks aan het handje... heb geen enkele klachten meer.. alleen nog wat last van afscheiding... maar heb gelezen dat dat een voorbode is op het ongi worden. Dus we wachten maar af... dinsdag is me nod... denk wel dat ik ongi wordt en wordt ik het niet dan ga ik zaterdag testen.

knuf

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jollie ik hoop voor je dat de ongi wegblijft en je dromen die je had uitkomen .ik vindt toch wel moeilijk om de cyclus van 35 dagen uit te gaan ivm eisprong en dergelijke,ik weet natuurlijk niet of ik de eisprong voel.

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Fijn zeg Joma dat het op gang gekomen is. Ook wel een beetje jammer natuurlijk.
    Even een vraag voor jullie allemaal als het mag.
    Hoe zit dat nou eigenlijk met dat ontpillen. IK heb op 5 januari mijn laatste pil geslikt en wacht nu dus op mn eerste normale menstruatie. Heb last van van alles. EE erg opgeblazen buik, regelmatig steken, verstoorde stoelgang en erg pijlijke borsten. De tepels zien er anders uit qua kleur en grootte en de linker is zo gevoelig dat ie wel ontstoken lijkt ofzo. Hoort dit er allemaal bij? Had al een stiekeme fantasie dat ik toch al zwanger zou zijn.

Groetjes
    Sandra

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Spannend hoor. Ga voor je duimen.

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    San, ik heb echt precies hetzelfde! Ik ben 4 januari gestopt met de pil, sinds gisteren steken in mijn borsten (ik werd er zelfs wakker van vanacht), ik wacht met smart op een verlossend antwoord net zoals jij!

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @ fem en sann --> Dames volgens mij hoort het allemaal bij ontpillen, ikzelf heb ook last van steken, opgeblazen gevoel, misselijk en gevoelige tepels en borsten... ik denk dat het gewoon van ontpillen komt enne als je over je nod heen bent en je hebt zo je twijfels kun je er toch een testje tegenaan gooien, neemt al je onzekerheid weg denk ik.

@ joma anders ga je toch tempen... ik denk dat ik dit ook de komende cyclus ga doen, ben wel nieuwsgierig wat daar uitkomt en meestal kun je zo je ei niet missen... enne om de dag klussen kan ook helpen om je ei niet te missen.

liefs jollie

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje Fem, toch wel spannend he. Ik kan me niet goed voorstellen hoor dat het nu al zover is. Die kans is wel heel klein.
    Lastig is wel dat ik 9 februari geopereerd moet worden en daar een ruggenprik voor krijg. Dat mag natuurlijk niet als ik zwanger zou zijn. Misschien de woensdag ervoor als ik eigenlijk ongesteld zou moeten wordne toch maar even testen.
    Zou wel leuk zijn zeg, dan loop ik nog wel een jaartje met een zere knie hoor, met alle plezier zelfs :)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jollie,ja temperaturen zie ik zelf niet zo zitten ik denk dat om de dag klussen :) toch meer kansen heeft,nou ja we zullen zien he we blijven positief denken hoor,

@fem en sann ik heb al die klachten die jullie hebben ook gehad ,dat stomme ontpillen maar ik blijf hopen voor jullie. :D

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou idd he Sann, ik zou het echt super vinden, voor mij is het ook de eerste ronde dus ik schat de kans klein, hoe dan ook; de kans is aanwezig natuurlijk! En verder zijn we er allebei heel nuchter onder moet ik eerlijk zeggen.... Ik ben eigenlijk enorm verbaasd over wat ik allemaal voel, dingen die ik nooit gevoeld heb.... wat is het vrouwelijke lichaam wat dat betreft eigenlijk bijzonder! :)

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik zet altijd bij alles wat ik voel vraagtekens... stiekum hoop ik dan toch... maar weet toch de kans nihil is.. en daar ga ik dan ook vanuit..

Maar ik ga voor jullie dames duimen... hopen op posi-testjes! [-o<

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Het enige wat ik kan doen is wachten (hoe moeilijk), ik zou mijn NOD 07 februari moeten hebben, maar zelfs dat is nog maar de vraag in de eerste ronde.

Hoe gaan jullie dames toch om met al die onzekerheid?

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @fem het is altijd spannend denk ik ,en positief :) blijven denken.
    al heb ik ook wel beetje onzekerheid ben vandaag ongi geworden in de eerste ronde na de pil cyclus van 35 dagen gehad.

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik had in de eerste ronde ook overal last van, gevoelige tepels, misselijk etc etc. Nu in de tweede ronde echt nergens meer last van, af en toe wat krampjes zoals vandaag (misschien eisprong).

@Jollie, de eerste cyclus was bij mij 26 dagen. Ik hoop dat dit zo blijft!

16. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    hellup even een vraagje ik zit nu in mn vruchtbaarste periode rond deze dagen en nou had ik net lichtelijke pijn bij mn baarmoeder gedeelte en ging naar de toilet had ik een klein beetje erg lichtbruine slijm in mn onderbroek :confused: ! wat is dat?

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    waarschijnlijk dan toch je eitje tamara... klussen maar!

knufje!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Aan je banner te zien zou het idd wel je ei kunnen zijn Tamara! Klussen!

19. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    jullie raden wel zeker wat ik nu ga doen :D

20. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0