Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, ik ben ook wel benieuwd Tamara ;)

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    lol :)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi meiden ff vraagje ik ben vandaag ongi geworden dus mijn eerste cyclus is 35 dagen en hou ik dan gewoon aan.ik weet anders niet waar ik van uit moet gaan ,maar dan kan je toch ook gewoon eerder je eisprong krijgen omdat je nog geen regelmaat heb?

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Jazeker kan dat... je cyclus kan elke maand weer anders zijn... ik hoop het natuurlijk niet voor jou... maar je eisprong kun dus nu vroeger zijn maar ook eventueel later.

knufje jollie

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke dat wordt dus gewoon veel klussen !

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hihi ja zit denk ik niks anders op... of je moet al met ovulatietesten gaan werken.. kun je je eitje opsporen. succes deze ronde.

knufje.

7. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ik ben nu ook voor ronde 1 bezig ja, toen ik stopte met de pil heb ik t een maand veilig gedaan om dat ik zoiets had van nou das misschien wel beter?! maar toen had ik ook super veel last van pijnlijke borsten en moe etc. maar nu ik een x ongi ben geweest heb ik er een stuk minder last van gehad.

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meisjes nou hier nog geen nieuws alleen dat ik de laatste dagen heel veel moet plassen.. ik dacht eerst is de kou.. maar het duurt wel lang haha nou misschien toch nog hoop? kussiej

9. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Ha meiden, jammer nog geen posi testen.
    Hier ook niet :( , vandaag zijn ze toch echt doorgebroken, gister al wel wat bruinverlies.
    Dus door naar de vijfde ronde, 23-30-24-28-? jammer genoeg, ik had wel een beetje hoop deze ronde!
    Toch wel een teleurstelling, maar we gaan gewoon weer door naar de volgende!
    Dan moet ik vanaf vandaag tellen toch?
    Ik ga maar mijn ongi dagen afwachten, en weer aan de klus!
    Iedereen veel succes met klussen en/of wachten!

kus amidala

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meis jammer .. hopen dat het deze keer raak is ;) kussiej

11. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    bedankt, ik hoop dat het bij jouw nu al raak is!

12. Amidala

Amidala Actief lid

12 nov 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Ik zie trouwens dat we in dezelfde maand zijn gestopt!
    Jouw cuclus wel een beetje regelmatig?

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey jammer amidala dat het niet is doorgebroken!
    en jammer dat noa weg is maarja.......!

wij hebben vandaag met mijn nicht gewinkeld in de stad en de kleine was erbij...was erg gezellig!
    vanmorgen had ik een beetje bloedverlies maar was ook zo weer weg (wel na de sex meteen dus denk adertje gesprongen)
    ook is mijn temp de laatste 2 dagen hoger (gister 36,3 en vandaag 36,5) en heb afgelpen zondag mijn eisprong gehad dus.....
    ik denk dat ik volgende week gewoon ongi wordt maar ik me genoeg afleiding zoeken om niet zo met "het zwanger worden" bezig te zijn...in de hoop dat het wel lukt (weet nog niet hoe maar oke)

hier nog mensen iets te melden?

14. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    hey meiden nou vandaag geklust :D want als t goed is , is dit mn vruchtbaarste dag :D maar ik had vanmiddag beetje slijmerig spul in mn onderbroek met een lichtelijk kleurtje erin :( maar ik heb dat nu nog steeds maar echt alleen een beetje in mn onderbroek en niet op t wc papier :( heb 1 van jullie dat toevallig ook ik vindt t een beetje raar!

15. Niet meer actief

@tamara: kan heel goed je ei zijn geweest hoor !

@amidala; he jammer meid, maar ja nieuwe ronde, nieuwe kansen!

@dani; irri hè dat je heel de tijd bezig bent met; "zou ik zwanger zijn" of "zou het deze maand dan raak zijn"... Heb ik ook heel erg!
    Ik ben thuis maar van alles gaan doen om afleiding te zoeken. Schoonmaken en de administratie weer eens bijwerken...dat soort dingen.
    Even naar mijn veulentje geweest, mee naar de indoorcompetitie van de softbal, mee naar de training van de honkbal...dat soort dingen..

ALs het goed is nog 2 daagjes ongi en dan mag ik weer gaan klussen!

Alle wachters; houd vol! aan te vroeg testen heb je niets!
    Alle klussers: Have fun!
    Degene die ongi zijn geworden: Nieuwe ronden, nieuwe kansen ! Blijf positief!

Alvast welterusten!

16. @ joma, ik zou inderdaad voor het testen uitgaan van 35 dagen en dan vanaf dag 14 ofzo lekker om de dag klussen voor het geval je eitje eerder komt.

@ Noa (als je het nog leest) Balen meid, ik hoop dat je snel in je relatie beter in je vel zit, dat is toch de basis die je een evt. kindje mee wilt geven. Succes ermee!

@ de rest succes met klussen voor de klussers en hopen dat er binnenkort weer eens positieve testen komen hier! 't heeft wel weer lang genoeg geduurd, niet dan?

Groetjes Jelske (aan het wachten tot mn eitje komt...)

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja jelske inderdaad kom maar op met die positieve testen.. hier doen we er alles aan haha

18. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Goeiemorgen meiden. Wat veel gekletst dit weekend, ff bijlezen!

19. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Zo, dat was een heftig weekend he meiden.
    @ Noa (als je t nog ziet) Vervelend voor je meid, maar wel erg goed dat je de beslissing hebt genomen. Je moet goed in een relatie zitten voor je bewust deze stap maakt. Ik snap je gevoel, als je bij een ander wel de aandacht krijgt die je nodig hebt (en zeker verdient) en niet bij je eigen mannetje.... Goed van jullie om aan jullie relatie te gaan werken!

@ Joma. Niets zo verradelijk als de eerste cyclus :) Hier volgende week aan de beurt....

@ Schatje. Al een testje gewaagd?

20. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Pffffffff... gisterenavond in één keer mijn :evil: :evil: gekregen, 5 dagen te vroeg! Ik vind het helemaal niet leuk meer. Vorige maand heb ik mijn :evil: :evil: twee maal gekregen! en nu weer veel te vroeg. Pfff, hoe kan ik nou nog volgen?

Banner maar weer aanpassen.

Fientje

Deel Deze Pagina