@ Fientje. He bah, wat vervelend, is dus niets van te zeggen... Blijven klussen dus en hopen dat t gauw wel op regelmaat komt.
Ja en weet je, de eerste twee maanden voelde ik nog overduidelijk wanneer mijn eisprong eraan kwam, maar nu heb ik helemaal geen idee meer. Ik zie het ook niet zitten om te tempen, lijkt me allemaal zo omslachtig en ik denk dat je dan ook niet echt spontaan meer bezig bent. Ik ga voorlopig de natuur zijn gangetje laten gaan en we zien wel. Is het binnen een paar maanden nog niet zover, dan ga ik mss eens bij dokter langs, want twee maal je hebben op een maand en dan weer maar een cyclus hebben van 23 dagen is toch wel raar. Weer maar even afwachten dus. Fientje P.S.: Ga hier aan het poetsen, goede afleiding!
Poetsen altijd goed als afleiding! Misschien je HA eens bellen of ie ideeen heeft? Wellicht een regelaar voor je eisprong (kan ff niet op de naam komen)
Goedemorgen dames, een weekendje weg en ik had erop gerekend dat er weer een paar nieuwe +++ testjes zouden geweest zijn... Dat is wel even jammer dat mijn voorgevoel niet is uitgekomen! Kop op meiden, nieuwe ronde betekent ook nieuwe kansen!
@ Sofieke. Helaas ff niet t zelfde geluk als jij hebt Misschien nog ff wat hormoontjes de lucht in strooien? (Misschien helpt t mij nog voor volgende week)
Goedemorgen! Hahaha, Sofieke, ik heb hier lopen vangen achter mijn pc'tje! Mijn collega's keken me net heel raar aan.... Liefs Chris
Hahaha, ik had deze morgen ineens zo een gevoel van dit kan eigenlijk toch niet in de eerste ronde! Gelukkig had ik nog een digitale CB liggen en die even gedaan... En ja hoor binnen de 30sec een mooie zwanger! (normaal kan het 3 minuten duren) dus ik denk dat ik het nu toch echt maar moet beginnen geloven!
Absolutely, jij bent ontzettend zwanger! Hahaha, maar wel ff lekker om het nogmaals bevestigd te zien in een Clear Blue! Liefs Chris
Meid, ik hoop echt dat jij even veel geluk mag hebben dan ik... Het is echt geweldig! Hoewel ik het soms (eigenlijk heel vaak) nog moeilijk heb om te genieten. Ik ben zo bang dat het misgaat... Krijg regelmatig zo'n paniekaanval waar ik allerlei doemscenario's zie gebeuren. Dus meid, eens de eerste stress-momenten van het zwanger worden verdwenen zijn maken ze gewoon plaats voor andere stress-momenten!
Hey, hier ook druk zitten vangen, mn collega's denken dat ik maf ben geworden deze maandag. Hihi, heb ze maar in de waan gelaten
@ Chrissie, duurt lang he dat wachten? Ik trok het ook niet en had 2 dagen voor mijn NOD een testje gedaan, was toen vaag positief maar dat maakte het alleen maar erger want dan werd de onzekerheid alleen maar groter. Probeer het dus echt vol te houden tot je NOD, dan kan je tenminste echt gelukkig zijn!
Ja heb 28 dagen aangehouden. Had er geen idee van dat dit realistisch was of niet, maar ik moest toch met iets beginnen Achteraf gezien denk ik inderdaad dat het een mooie cyclus van 28 dagen was maar dat zal de eerste echo nog moeten uitwijzen.
Is mijn insteek ook, ik ga uit van 28 om mn NOD te bepalen. Alhoewel als ik van mn vruchtbaarheidsslijm uitga, t wel eens eerder kan zijn... Gok dat ik ergens deze week wel zal krijgen....