Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juul76

Juul76 Bekend lid

Nov 20, 2006
    768
    297
    63
    Hallo allemaal!

Wat bijzonder om jullie toch wel persoonlijke verhalen allemaal te lezen! Ik ben nieuw op dit forum, heb op 2 november mijn laatste pil ingenomen, zit nu op dag 15 van mijn eerste pilvrije cyclus in 15 jaar... raar hoor.
    Omdat ik altijd een heel onregelmatige cyclus had, ben ik meteen maar begonnen met ovulatietesten. Eergisteren een heel lichtje streepje, gisteren en vandaag ietsjes dikker, maar nog steeds langer niet zo dik als de controlestreep. Gisteren had ik krampen in mijn onderbuik, en vanavond zag ik dat ik bruine afscheiding had, geen bloed zoals bij menstruatie, maar echt diep bruin. Is die pijn nu een eisprong geweest en hoort die afscheiding erbij of is dit toch een (soort van) menstruatie? en heb ik dan ook een eisprong gehad? Dat zou dan wel weer erg vroeg zijn, al op dag 15 ongesteld...... Jullie hebben het er vast al vaker over gehad op dit foum bij dit topic, maar ik ben er niet aan toegekomen om alle 24 (!) pagina's van dit topic te lezen ;) Heeft iemand dit ook gehad of weet verder wat het kan zijn?
    Wel heerlijk om lekker te kunnen beppen online, heb het bijna niemand verteld dat we nu 'bezig zijn', om constante vragen van iedereen te voorkomen..... maar dat betekent natuurlijk ook dat ik het er met bijna niemand over kan hebben.

Alvast bedankt en jullie horen vast weer snel van me!

liefs Juul

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Hoi...

Nou hier nog geen :evil: :evil: te bekennen. Ook de gebruikelijke voorsteken zijn er niet :(. Hopelijk melden ze zich snel.

3. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    Hey Juul,

Bij mij was m'n eisprong ook al op dag 15 van m'n eerste cycles. Dus het kan wel. Had alleen geen afscheiding.

4. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Welkom Juul!

Gezellig dat je ook mee komt kletsen! :D Ik heb er wel vaker van gehoord hoor, dat er wat bloed bij komt kijken (bij je ei) Is het gewoon een klein beetje, of ben je de hele dag al aan het "vloeien"?

Oh ik lees vanaaf begonnen...Hopelijk blijft het bij een beetje..dan kan het kloppen da het je ei was! ;)

5. Juul76

Juul76 Bekend lid

Nov 20, 2006
    768
    297
    63
    dank je marsab!

het is niet echt 'vloeien' wat ik heb, het is echt afscheiding zoals je normaal gesproken tijdens je cyclus ook hebt (slijm) maar dan echt bruin. Merkte het vanavond om een uur om 7, is nu alweer wta minder.....

6. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    Hoi Juul ik had dit twee weken geleden ook. Zat toen in de eerste periode zonder de pil ( dag 14/15) en voelde steken en ook bruine afscheiding... na 2 weken werd ik pas echt ongesteld

7. Amidala

Amidala Actief lid

Nov 12, 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    @ fientje geeft niks hoor! :D
    Jij was toch een belg! :) :) :)

Ik heb nog heel wat te lezen er gebuert hier meer ddor de weeks dsn in het weekend geloof ik!

tot zo amidala

8. hey meiden!
    wat gezellig.. er zijn weer wat nieuwe meiden bijgekomen! super leuk!

vanmiddag een test gekocht hahah.. was toch wel ff spannend hoor.. de eerste keer..
    ik wou hem eigenlijk gewoon al in huis hebben...
    das makkelijker lijkt mij!
    haha!

maar vandaag eerst maar eens gaan klussen haha!

liefs Wen

9. Amidala

Amidala Actief lid

Nov 12, 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Ha debster en juul welkom!

Dat was weer leuk omt lezen!

mijn 1e cyclus kwam snel op gang 23, wel last van ontpillen gehad.
    zit nu in 2e ronde voel nog weinig, alleen moe. woensdag zou mijn innestelling zijn geen idee of ik daar iets bij moet voelen?
    weten jullie dat, je kan wel een kleine bloeding krijgen geloof ik!

De testen heb ik al klaarliggen hoor! via deze site kreeg ze zaterdag ze waren 3halen=2betalen (9 stuks) dus lekker voordelig, ik hoop dat ik ze niet allemaal nodig heb eigenlijk! [-o<

:baby: dat het maar snel zo mag zijn voor ons :baby:

10. Antoinetje

Nov 2, 2006
    45
    0
    0
    Schiedam
    Zoo hey wat is er al een boel bijgekletst! Kan het bijna niet bijhouden :) Gezellie hoor!
    Welkom alle nieuwe meiden.

@meiden die overtijd zijn jeetje wat spannend !

Voor mij wordt het nu ook erg spannend deze week... Hoewel ik er ook niet op durf te hopen (zit pas in de eerste ronde) heb ik ook last van allerlei kwaaltjes. Hoogstwaarschijnlijk is het gewoon ontpillen maar toch ergens in je achterhoofd vraag je je toch af of het misschien toch raak was :)
    Donderdag of vrijdag as zou ik ongesteld moeten gaan worden, ik hoop dat de duivels wegblijven.

Vind het fijn het even kwijt te kunnen aan jullie...

Groetjes Antoinette

11. Amidala

Amidala Actief lid

Nov 12, 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Laat de :evil: :evil: voor ons allen uitblijven, spannend hè!

Ik hoop het voor iedereen maar we zijn nog maar net bezig natuurlijk, wie zou de eerste worden?

slaap lekker

12. Niet meer actief

He meiden,

Hier nog steeds geen :evil: :evil: :evil: en ik ben me toch een partij misselijk...wordt steeds erger.

Misschien is het de spanning, zou ook goed kunnen. Ben natuurlijk nog maar net bezig, maar vind het allemaal zooo spannend...

Ben ik nou de enige die daar last van heeft ?

Nou, ik ga in ieder geval mijn bedje opzoeken. Truste allemaal :)

13. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    He Evi, Lekker zeg... nu al zo'n regelmatige cyclus. Ik ben jaloers op je. Ik zit nu al op dag 45 en nog geen ongesteldheid in zicht.

En hoe is het met Brigitte vandaag...... AL getest?

14. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

Oct 18, 2006
    542
    0
    0
    België
    Ja Brigitte, al getest?
    Wij zijn wel super benieuwd hoor!
    Laat je snel iets van je horen?

Groetjes
    Fientje

15. hey meiden!
    @Jen..iedereen heeft er last van!
    Hoop natuurlijk voor jou dat het wat is wat we allemaal willen he...
    Maar hou er rekening mee dat het ook ontpillen kan zijn...
    Ik was savonds mega misselijk...
    en voelde van alles jahahah!
    Zijn nu bezig voor ronde 2...
    maar ga zeker duimen voor je!
    groetjes Wen

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Hier nog steeds geen duivels.... en ook nog geen tekenen lijkt het wel... heb nog niet getest.. wil vandaag nog even afwachten en als er niets komt dan denk ik dat ik er morgen maar een test tegenaan gooi....
    Nog steeds wat misselijk en gisteravond ontzettend moe.... Vanmorgen mijn temp nog steeds netjes hoog dus waarschijnlijk geen duivels in aantocht.... toch?

Mijn mannetje weet het nu echt bijna zeker en zegt al dat we gewoon morgenochtend staan te testen... duimen jullie?!

Ik ga nu snel aan het werk...

groetjes

17. hey Brigitte!
    tuurlijk ga ik voor je duimen!
    jeeh!

18. hey meiden!
    ff een vraagje..
    ik wil via deze site de testen gaan bestellen...
    maar wil ze dan op mijn werk laten bezorgen..
    is er iets op de doos te zien, dat het iets met zwangerschap te maken heeft?
    anders moet het naar mijn huis!

19. Niet meer actief

hoi xenas
    nee je ziet niets op de verpakking hoor. maar hoeveel heb je besteld een normale verpakking kan gewoon in de brievenbus ( zw test of ovutest)

20. ik heb die aanbieding besteld van 9 stuks zw testen..
    Kan die ook gewoon door de bus?

Share This Page