Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja ik heb 5 jaar de pil geslikt (van 15 tot 20)
    en ben in augustus 2006 gestopt en heb in november 2006 ontpilling gehad (hoop dat alle hormonen eruit izjn :D)

gistermorgen had ik een beetje bloedverlies maar was ook zo weer weg (wel na de sex meteen dus denk adertje gesprongen)
    en gisteravond weer beetje licht roze ?:S
    ook is mijn temp de laatste 3 dagen hoger (eergister 36,3 en gister 36,5 vandaag 36.6) en heb afgelopen zondag mijn eisprong gehad dus.....

en nu heb ik een zweverig gevoel in mijn onderbuik :S
    ik denk dat ik volgende week gewoon ongi wordt maar ik ga me genoeg afleiding zoeken om niet zo met "het zwanger worden" bezig te zijn...in de hoop dat het wel lukt (weet nog niet hoe maar oke)

xxxxx

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Fientje: balen meid... zeker als ze dan ook nog zoveel te vroeg komen... hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt en een mooie ++++ test.....
    En als je het rond je vruchtbare dagen om de dag doet maak je een hele goede kans! Met temperaturen kun je alleen achteraf je eisprong opsporen dus je kan het gebruiken om je cyclus wat in kaart te brengen maar niet meer

3. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Bedankt allemaal. Voel me toch wel een beetje verdrietig hoor. Zal wel weer overgaan, kunnen er toch niks aan veranderen he. Ja Brigitte, heb nu mijn banner op een vroege eisprong ingesteld, zodat ik zeker niet te laat begin met klussen. Zullen wel zien... Op naar ronde 5.

x
    Fientje

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @fientje dikke knuffel

5. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Tja meiden, je kan er jammer genoeg geen lijn in trekken in de zwangerschaps/ontpillingsverschijnselen.
    Wat ik had waren pijnlijke borsten (doen nu nog steeds pijn trouwens) en een brandend gevoel in mijn maag (net of ik een maagontsteking had. (nu nog af en toe maar is minder en maakt plaats voor lichtte misselijkheid). Rond de NOD kreeg ik krampen in mijn buik...
    Oh ja en ik had doorheen de vorige weken niets van slijmverlies en ineens kreeg ik van dat witte (krijtkleur) slijm in mijn slipje...

6. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Dank je Dani. Heb ik nu wel effe nodig.
    Snif.

x

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Fientje. Kopop meid, we duimen met je mee dat t gauw op de rit en ++++ wordt!

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik had bij ontpilling last van pijnlijke borsten moe misselijk en humeurig en hoofdpijn.

ik heb altijd rond mijn eisprong steken in mijn lies/onderbuik echt niet normaal en ik had vorige week vrijdag en zaterdag een positieve ovulatie test :)D)(en zondag mijn eisprong maar zaterdag en zondag steken gehad :S)

ik had gister avond beetje lichtrozig slijm en gistermorgen een bloeding en nu dat zweverige gevoel in mijn onderbuik.
    maar misschien houd ik mezelf wel weer voor de gek en wil ik het te graag en verbeeld ik het me allemaal!

ik wacht gewoon volgende week af!
    en zoek me in de tussentijd wel afleiding :S maar hoe :S?

xxxx

9. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Fientje, de moed niet opgeven meis! Knuf!

10. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    @allemaal:Heel erg lief van jullie. Zal proberen mij een beetje te herpakken. Jullie ook allemaal dikke knuf van mij.

Fientje
    x

11. Chrissie

@ Dani: Erg he, bij alle gevoelens denken/hopen dat t misschien meer is.... Jij volgende week je NOD?

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    balen Fientje maar hou vol he

hier is het wachten op mijn ei.. na paar maanden cyclus van 30 gehad te hebben en laatste keer 33 weet ik ff niet wanneer hij moet komen

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja volgende week zondag 4 februari!
    weet ehct nietw at ik moet denken maar ik ga me er op instellen dta ik gewoon ongi word!

14. Chrissie

Kan het altijd meevallen als t anders is.

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja precies

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden hier gaat het helemaal niet goed.. zat gister achter de computer en kreeg in ene keer hele erge steken in mijn onderbuik... ik met spoed naar de dokter.. blijk ik een ontsteking bij me baarmoeder te hebben zitten.. dus heel erg pijnlijk.. heb medicijnen gekregen hoop dat het werkt.. maar nog geen ongi te bekenne hier dus dat is wel beter :) kussiej

17. Chrissie

Hey meiden, Zijn er nog meiden die gaan testen deze week?

18. Niet meer actief

@schatje; jeetje da's vervelend...Heb je wel aangegeven dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn..i.v.m. de medicijnen!

19. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ schatje, heb je de dokter wel gezegd dat je al 6 dagen overtijd bent?

20. Chrissie

@ Schatje. He meis, wat vervelend... Ik heb zelf ruim 1,5 jaar geleden een ontstoken baarmoeder gehad, weet dus wat t is. Hopen dat de medicijnen gauw helpen! En dat t geen blijvende invloed gaat hebben op de kans om zwanger te worden.... Heeft de dokter daar nog wat van gezegd?

Deel Deze Pagina