ik heb tegen hem gezegd dat we bezig zijn om een kindje te maken en of het daarmee te maken kon hebben.. en hij zei dat het daar niks mee te maken heeft.. hij zei der wel meteen bij van als je nu zwanger blijkt te zijn mag je deze medicijnen ook gebruiken de mensen die ik belde van de dokterspost die zeiden meteen of ik last had van me menstruatie ik zei nou ben 6 dagen overtijd en we willen een kindje.. x
@ Tamara. Wat ik begrepen heb kan slijm komen rond je vruchtbare dagen. Dan is t beetje draderig (als je tussen je vingers wrijft en uit elkaar haad krijg je draadjes) Maar of dat echt zo is weet ik ook niet. Ik heb t zelf wel gehad, alleen dat was eerder dan ik berekend had.. Kan ook zijn dat ik een vroeg ei had, dat blijft de eerste cyclus toch gokken.
@ Schatje. Dat valt dan nog mee, weet je dat in elk geval zeker. Heb je al getest? (En kan dat nu met de medicijnen?)
en ze vroeg meteen .. heeft ze al een test gedaan wij zo nee... okay zei ze.. volgens mij dacht ze dat ik een miskraam kreeg ofzo.. maar dat is het niet gelukkig
hm oke want gisteren was volgens mij mn ei sprong dus toen ik naar de wc net ging dacht ik hey wat had nou ook alweer draderig slijm te betekenen maar dat kan dus ook na je ei sprong zijn?
heb eigenlijk niet gevraagd of ik kan testen i.v.m. die medicijnen.. maar jah dan wacht ik gewoon even toch voor een goed doel doe ik dat wel..
nou ik kan dat wel hoor haha ik weet niet of het invloed zou hebben op de test.. misschien dat iemand anders het weet.. kussiej
Ja als mijn ongi niet komt dan zekers... heb er net al een testje tegenaan gegooid en denk dat ik een heel erg licht streepje zie staan... maar durf niet te hopen dus ga na mn nod als ik nog nie ongi ben nogmaals testen
Spannend! idd over paar dagen nog eens doen, als je niet ongi bent! Hoeveelste ronde is dit voor jullie?
dit is geteld vanaf dat mijn hubbie terug is uit afghanistan de 2de ronde dat we er echt mee bezig zijn... voor zijn uitzending zwanger geweest alleen helaas mk geworden... sinds mei vorig jaar van de pil af...
Is helaas te licht voor de foto heb het al op verschillende manieren geprobeerd een foto van te maken :x