@ schijndelsvolk. Meid wil je geen valse hoop geven maar ik had 2 dagen voor NOD ook een vaag streepje met de kruidvat test. 2 dagen NOD was dat met de CB al een duidelijke vette streep! Dus... het kan!
Ik ga er gewoon van uit dat het een indrooglijntje is... en dan kan het alleen maar mee vallen... zit gewoon al heel de dag te janken hier... omdat het zo lang duurt... zou het liefste gewoon de aankomende dagen slapen zodat de dag sneller opschiet... Heb mezelf zo voorgenomen om me niks in m'n hoofd te halen deze maand en toch is het weer zo ver :x
vind dat zo vervelend heb me heel de maand goed kunnen houden... weinig aan gedacht... minder op het forum geweest en nu alsnog maak ik mezelf misschien wel gek :x
Ja, idd. Ik probeer me er ook niet mee bezig te houden, maar toch is t veel hier op forum, en bij elk gevoel denken: Dit moet het toch zijn, ik ben zwanger! En dan eigenlijk bang zijn dat t niet zo is.... Kon de tijd maar vliegen!
Ja idd dat zou ik nu ook wel willen hoor... heb wel krampen dus loop ook om het hondsgezeik naar de wc om te kijken of ik nie ongesteld ben geworden...
heey meisjes ik gooi er straks ook een testje tegen aan.. mijn tante belde net en zei dat ze hetzelfde heeft gehad als mij.. en ze zei ik zou meteen testen want ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap toen ik dat had.. begin me nu een beetje zorgen te maken..
spannend hoor nou ik duim met de testers mee. hier inmiddels met het laatste doosje of te wel laatste drie stripjes begonnen. dat vond ik al een spannend idee. hihi.
He schatje, gauw testen dan, dan weet je dat ook. Mocht ie dan wel +++ zijn (kan dat als de zwangerschap buitenbaarmoederlijk is?) dan misschien je arts ff bellen?
@schatje: een testje kan geen kwaad.... al is het maar voor je eigen zekerheid.... @schijndelsvolk: erg he dat wachten..... ik vond de eerste helft van de maand ook minder erg dan na je eitje..... Misschien over een paar dagen na je NOD nog eens een testje er tegenaan gooien..... Hoop voor je dat je dan meer duidelijkheid krijgt
Gelukkig wel, zo weet je wel dat je niet de enige bent... En das wel een fijn gevoel, iedereen leeft toch mee en begrijpt je.
ja idd, ik heb ook veel gehad al aan dit forum hoor... zo ook een vriendin van me... als die iets niet weet vraagt ze het mij en ik zoek het dan weer op hihihi