ik heb nu twee gevoelens eigelijk aan de ene kant denk ik kom maar op met die ++ test maar aan de andere kant weer niet.. want ik weet als het ++ is dat er dan iets niet goed kan zijn..
Ja snap wel wat je bedoeld hoor... maar hoeft niet zo te zijn dat als dat zij je tante zo was dat het bij jou ook zo is he meid! Hier draaien de duimpjes over uren voor heel erg positief nieuws!
Dat veel plassen kan ook van de ontsteking komen... Wil je gevoel niet verpesten.. Maar ik had dat ook bij de ontsteking....
duim, duim, duim... hihi die draaien echt over uren hier joh lol hebben we geen muisarm dan wel draai-duimen
Dolgedraaide duimen (en dat in de baas zn tijd..) ff heel wat anders, een van jullie ervaring met de testen op de site hier? Welke kan ik beste bestellen? (En klopt het dat ze goedkoper zijn als in de winkel of kijk ik fout?)
zijn stukken goedkoper.. maar heb ze zelf nog niet gebruikt of besteld maar heb gehoord dat het goede testen zijn hoor.. kussiej
Suc6 en tot laters... ik ff lekker bankhangen hiero... hihi hopelijk wat slapies doen dat de tijd sneller gaat hihi erg he