@ Chrissie, ik zou er wel bestellen of kopen want over 7 dagen wil je echt wel testen. En dan heb je ze gewoon in huis en moet je niet naar de winkel hollen. @ Schatje! Meis, ik duim hoor!
ik ga voor je duimen schatje! ik heb de testen wel besteld en ik moet zeggen ze zijn goedkoop simpel en makkelijk! ik ben hier aan het poetsen geslagen (afleiding) maar houd een raar gevoel in mijn onderbuik :S naja ga zo weer verder.......en tijdens poetsen ga ik duimen duimen duimen duimen (zal moeilijk worden ) xxxxx
@ Sofieke. Ik heb ze idd besteld Nou maar hopen dat ik ze nodig heb. Geen idee of de signalen die mn lichaam uitzend (of op dit moment niet meer uitzendt) nog wat betekenen... @ Schatje. Lief mannetje heb je hoor, dat ie voor je naar de winkel holt. Duimen draaien nog steeds!
@schatje: aan de ene kant jammer dat je een negatieve test hebt maar nu kun je wel met een gerust hart zorgen dat die ontsteking overgaat
ow jammer! maar aan de andere kant volgende ronde nieuwe kansen veel succes met klussen komende maand
Nieuwe ronde nieuwe kansen! Moed houden en als je je weer wat beter voelt weer lekker verder klussen. Liefs
joh wat jammer nou ik had het nog wel zo gehoopt. ik leef zo met iedereen mee altijd als ik hier aan het lezen ben. maar wat iemand anders ook al zij je kan wel met een gerust hart herstellen van je ontsteking.
Jammer meid, maar zoals brigitte22 al zei... je kan nu wel met eengerust hart aan die ontsteking werken he... xxx
hier gaat alles zijn gangetje..... eigenlijk sinds 2 weken weinig verandering te melden.... Mag over 2 weken alweer naar de VK voor controle en mijn volgende echo... Volgende week even bloed laten prikken en 20 februari een nekplooimeting... Verder nog steeds behoorlijk moe.... maar vandaag lekker vrij dus dat is wel even heerlijk... En nog met vlagen misselijk maar als ik maar blijf eten dan gaat het wel... Langzaam begint mijn buik ook een mini beetje uit te zetten..... maar kan gelukkig nog gewoon mijn broeken aan.... Alleen maar mooi met het oog op de trouwjurk straks
hey wat jammer joh schatje ! Nog even een vraagie ik heb t al eerder gevraagd maar kan het slijmerige draag spul ook na je ei prong zijn?
hoi allemaal hoe is tie hier?heb weer wat bijgelezen. @schatje jammer van je test.en maar hopen dat tie onsteking snel weg is.
Hier gaat het nu wel weer... hubbie lief is thuis van zijn werk... dit is weer achter de x-box gekropen zoals gewoonlijk hihi en ik probeer wat afleiding te zoeken hier en op msn... hopelijk gaan de dagen snel voorbij...
haai meiden.. hier nog steeds hetzelfde enorm pijn .. baal er zo van dat dit mij weer moet gebeuren.. kussiej
hey meiden! jeeeeeeetje.. meer dan 15 pagina's bij moeten lezen.. ff een weekendje niet online geweest haha! Ga zometeen ff sporten! vanavond nog ff klussen hahha! volgens mij gisteren mijn ei gehad.. Hebben deze maand goed ons best gedaan... Meteen na mijn ongi... om de 2 dagen geklust... Dus we kunnen weer gaan duimen draaien hahaha