Spannend allemaal dames! Ik heb een sterk vermoeden dat vandaag me eitje is gekomen. Ik was op me werk en kreeg me toch een steken in me buik. Vanavond nog ff klussen natuurlijk
@schatje jammer hoor,en dat je onstekking maar snel over mag zijn,en ongi wordt @loesjuh, succes met klussen he!
nou nou zeg.. hier is veel afgeschreven... @ fientje.. kl*te zeg dat je zo vroeg gekomen zijn.. hopen dat het volgende maand raak is @ schatje.. bah wat vervelend voor je die ontsteking en aan een kant jammer van je test.. nu maar hopen dat de pijn snel weg is en dat je weer lekker vol goede moed aan een volgende ronde kunt beginnen. @ schijndelsvolk... hihi misschien kunnen we samen testen deze week.. laten we het hopen! @ xenas.. t ziet er veelbelovend voor je uit deze maand meid... alleen balen dat je nog ff moet wachtten Succes! @ iedereen die ik nog niet genoemd heb... succes met je eitje en flink klussen he! dan hebben we komende twee weken een paar mooie posi testen in ons midden. Hier is nog niet veel te vertellen... alleen dat al sinds vanmiddag lekker misselijk ben en is ook niet echt weggegaan en Hoofdpijn wie een weet ik wat .. maar dat komt omdat ik van die gezellige kinderen in de klas heb zitten hihi. En zijn er nog meiden die binnen nu en paar dagen denken te gaan testen! Liefs jollie
@ jollie: Ik heb er stiekum al een testje tegen aan gegooid en zag toch echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg licht een 2de streepje staan... Probeer me nu maar even in te prenten dat het een indrooglijntje of iets was want mocht het over een paar dagen toch mis gaan dan is de terleurstelling nie zo groot... kan er helaas geen foto van maken omdat het te licht is
ooh spannend zeg... zou ik ook al gaan testen hihi... want ja als je net voor je nod test en je bent zwanger.. moet er toch wat te zien staan of gebeurt dat vaak dat je zo vlak voor je nod negatief test en dan 2 dagen later ineens posi... nee ga gewoon wachten op me ongi (aangezien ik er heilig in geloof dat ze komen) en anders test ik zaterdag pas.. Hoop voor jou over een paar dagen een duidelijke positieve test [-o< knuf!
het kan ook makkelijk dat je voor je nod nega test en de dagen erna wel posi... dat is per vrouw verschillend ligt er maar net aan hoeveel hcg je aanmaakt... als je idd kunt probeer dan te wachten (zeg ik als ongeduldige muts )
na dat mijn man terug is uit afghanistan de 2de geloof ik... hij is 5 maanden weg geweest... in mei gestopt met de pil... toen hubbie weg was zwanger maar helaas mk geworden... dus hebben beide zoiets van tellen nu gewoon weer vanaf dat ie terug is...
Bij mij is de eerste ronden... ik ga nergens van uit... maar als het zo is ben ik wel dolblij hihi... Ik test (als ongi wegblijft) zowiezo zaterdag pas... dan heb ik lekker vrij en dan kan ik de boel lekker relativeren (schrijf ik zo mooi haha) Maar ik lag gister in bed en toen was ik aan het denken... ik heb dit weekend zoveel last van wit slijm gehad... ik dacht stel je voor dat ik eigenlijk nu pas me ei zou hebben dan moet ik nog 14 dagen wachten tot me ongi en dan ik nogal testen wat ik wil Ik weet gewoon niet zo goed hoe dat vruchtbaarslijm eruit ziet en hoeveel dat dan is... knuf
@jollie ja altijd weer afwachten ik was gister ongi geworden dus was 7 dagen overtijd dus me cyclus was 35 dagen,ik hoop voor je dat het bij jou anders verloopt ,we blijven duimen
ja bah lijkt me echt zo vervelend.. zit ik dadelijk lekker de hele week in de rats... maar als ik niet ongi wordt gooi ik er zaterdag wel een testje tegenaan en als die dan negatief is denk ik toch dat ik nou afgelopen weekend me ei heb gehad.. weet ik tenminste dat ik nog een week moet wachten op me ongi.. dus heb dan wel iets zekerheid... we zullen maar afwachten he... Lekker hoor dat wacht (straf) bankje