ja ik had het op het forum ergens gelezen haha maar das bij ons wel lastiger hoor mijn vriend werkt continu diensten,maar ja zoveel mogelijk klussen dan haha
Ja idd... hij is dan niet te missen, maar dit wil niet zeggen dat het daardoor ook meteen raak is hoor... Helaas...
@schijndelsvolk,het is te proberen haha ja was dat maar zo makkelijk he dat je dan gelijk zwanger zou zijn?maar ja wat moeite ervoor doen kan ook geen kwaad.we wachten gewoon af....
Hallo meiden. Ff een vraagje wat jullie ervan denken....ik weet het niet meer. Jullie weten dat ik overtijd was en dat ik dacht dat ik zwanger was. Toen ongesteld geworden. M'n ongesteldheid is nu zo'n beetje aan z'n eind, maar ik ben nog altijd elke dag misselijk en heb nog steeds een dikkere buik en het voelt anders in m'n buik. Net vlinders soms. Maar dat is niet het enige...m'n temp is in plaats van gedaald, alleen maar hoger geworden....heb nu 37.1...... Nu heb ik gehoord dat vrouwen als ze zwanger zijn soms nog 1 of een paar keer ongie worden (door het pilslikken enzo).....wat zouden jullie denken? Ik weet het zelf niet meer....... Hier op het forum ook een aantal verhalen gelezen dat er vrouwen nog ongie zijn geworden toen ze zwanger waren.... Wil graag vragen wat jullie ervan denken.....het is niet zo dat ik zoooooo graag een kind wil dat ik in elk symptoom wat zie....maar vind het nu wel heel vreemd dat de misselijkheid en dikte van m'n buik zolang aanhouden en van m'n temp.....
Dan kun je het beste even naar je huisarts gaan meid als je het niet helemaal vertrouwd... en even vragen om een bloed test... dat geeft meer zekerheid...
Ponnetje.. als ik in jouw situatie zat ging ik ook ff naar de huisarts en daar bloed laten prikken... geeft toch meer zekerheid.
@ponnetje,ja ik zou toch ff naar de huisarts gaan ff bloed laten prikken, en testje doen,succes je houdt het wel spannend zo, maar klopt je kan gewoon ongi worden als je evt zwanger blijkt te zijn mijn buurvrouw was gewoon nog 2 keer ongi geworden tijdens de zwangerschap blijkt achteraf.
hier ook ff een vraagje door me gedachtenspinsels... wat is eigenlijk je temperatuur in de ochtend als je ongi moet worden.... ik had vanochtend 36.9 Ben gewoon nieuwsgierig.. kan ik mezelf lekker gek maken hahaha
haha ik normaal ook niet toevallig vanochtend.. we hebben zo'n nieuwe oorthermometer en d8 ga het eens doen, want als ik vandaag ongi zou worden dan had ik me temperatuur al.. wil deze graag ns in kaart brengen kijken wat eruit zal komen en temperaturen is maar een kleine moeite vind ik.
@jollie: temperatuur verschilt per persoon en soms zelfs per cyclus... dus met 1 waarde kun je er echt niets van zeggen... sommige meiden worden met 36,9 ongi terwijl andere zwanger zijn
Thanx meiden voor jullie berichtjes, ik ga morgen weer ff testen en dan afspraak maken bij de huisarts...wordt wel een afspraak in februari omdat hij dan z'n nieuwe praktijk opent. Ga weer lekker op de bank liggen, voel me echt nie lekker. Alles is mogelijk blijkbaar idd.....je weet 't maar nooit.
dat is per vrouw verschillend en om daar achter te komen wat het bij jou is zou je van het begin tot het einde moeten tempen... (is wat ik hier zo tussen neus en lippen door lees, ik temp zelf pas sinds deze maand, maar bij mij komtie nauwelijks onder de 37,0 graden...) Kijk anders gewoon even bij tempen... daar zal vast wel het een en ander staan waar je misschien iets uit kunt halen...
@ schijndelsvolk... was daar al aan het kijken... maar kom daar geen wijs uit.. zou ik eerst eens moeten gaan doen, dan zal het me wel duidelijker worden.
ja vanaf de dag dat je ongi bent geworden begin je elke dag op dezelfde tijd te tempen... dus ja ook in het weekend... leg je foon naast je bed met alarm of als je je wekker naast je hofd hebt staan zet je die... Niet uit bed vliegen om je wekker uit te hoeven zetten... en houd dat de gehele maand bij... kun je ook een beetje inzicht krijgen wanneer je je * ei * hebt...
he Xena! Heb je je ei ook gevoeld? hier komt ie er ook aan gisteren heel iets vruchtbaar slijm maar vandaag niks meer....
hey mijn temp scheelt ook vooral de laatste week eergister was hij 36,3 gister 36.5 en vandaag 36.6 terwijl ik hem normaal altijd tussemn de 35.9 en 36.1 in heb :S:S ik weet niet of ik kan zegegn dat ik ongi ga woden of niet ben de hele dag bezig geweest met opruimen schoonmaken enz (niet eraan gedacht) maar wel raar gevoel in de onderbuik (lijkt niet op ongi zijn ofzo) maar ik moet wachtten tot zondag hoe gaat het hier verder?
Ja meid dat vervelende wachten ik weet er alles van... ik is ook een erg ongeduldig tiepje hoor nu probeer ik het echt tot na mn nod (vanmorgen getest en volgens mij een 2de streepje maar durf niet te hopen) is te licht om op de foto te zetten dus kan niemand laten keuren hier :x