Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ow dat is jammer
    maar afleiding zoeken helpt (heb woning gepoetst opgeruimd verbouwt en ik heb morgen school dus hoop dat het me helpt )

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hier door naar de volgende ronde... ga net naar de wc en helaas... bloed loopt eruit... dus nieuwe ronde nieuwe kansen...

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ow wat jammer meid........
    hoe lang ben je al gestopt met de pil?

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @schijndelsvolk ,ja das wel jammer, :cry: wens je ieder geval succes met de nieuwe ronde. :D maar dan heb je wel weer kortere cyclus toch?

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    haha ja gelukkig wel hihi is beter dan dat de ongi wegblijft en dat de rondes langer gaan duren hihi ben sinds vorig jaar mei gestopt...

maar we gaan gewoon lekker positief de volgende ronde weer in :D

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    iok hoop dat bij mij de ongi weg blijft maar oke........we hopen nog steeds.......en anders denk ik dtavik de volgende ronde beetje afstand neem van het forum

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Schijndelsvolk, jij ook bedankt meis.

Net gegeten, maar in de avond helemaal geen trek, terwijl ik altijd toch 2 keer opschepte....eet alles wel op maar met lange tanden en aan het eind van de maaltijd lijkt m'n buik wel op springen te staan...net een harde bal pffffff! Ow ja en ben ineens een zeikerd geworden.

Hou jullie op de hoogte ;) Vraag me toch af, dat als ik toch zwanger blijk te zijn hoe al die vrouwen dat met hun werk doen als ze zo misselijk en duizelig zijn....jeez! Toen ik terugreed om 12.00 uur omdat ik me niet lekker voelde, was ik echt bang in de auto, omdat ik me zo klote voelde...kon m'n hoofd er niet bijhouden. ..levensgevaarlijk! Ben blij dat ik heelhuids thuis ben.

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Enne schijndelsvolk wat lees ik nou.. toch nog die verrekte :evil: 'tjes gekomen... balen zeg...

Maar kop op... wie weet wat de volgende maand brengt.

@ ponnetje.. jij maakt het me toch wel heavy spannend zeg... ben benieuwd wat uit de test komt morgen en wat de huisarts zegt.
    En ik had ook geen zin in avondeten... heb het gevoel alsof me maaginhoud naar buitenkomt als ik me eraan waag.

Liefs!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnetje sterkte wanneer ga je naar de HA of testje doen?

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ponnetje je banner zegt dat je over 10 dagen pas eisprong hebt ?:S foutje?

we hebben net gegeten wat gaan jullie vanavond doen?

11. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hoi schijndlsvolk
    wat jammer nou maar op naar de volgende ronde veel succes ga duimen dat het dan raak mag zijn.

12. Tjee dames, ff twee dagen gewerkt en heel veel pagina's bijgelezen! Wat een drukte weer...

Dus toch weer een paar meiden voor wie het spannend gaat worden de komende dagen/

Voor degenen die weer ongi zijn geworden, balen zeg! Hopen dat jullie de volgende ronde meer succes hebben.

Groetjes jelske

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden ben toch bang dat er iets niet goed is.. blijf heel erg last van me buik houden en nog steedsgeen ongi te bekenne.. ben zo bang dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn.. :( want heb ook gelezen wat je voelt als je dat zou hebben en heb ook gezien dat dan de kans bestaat dat je negatief test.. HELP!!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi schatje ik hoop niet voor je dat dat het geval is,ik zou morgen maar ff naar de HA gaan ,en sterkte ermee.

15. schatje1

het probleem is is dat mijn eigen huisarts op vakantie is.. :(

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @schatje dat is bale ja,en als tie voor je gevoel nog te lang weg blijft ga je naar een vervangende HA

17. schatje1

als ik morgen nog last heb ga ik al want vertrouw het niet

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @schatje sterkte zal aan je denken.hou ons op de hoogte.

19. schatje1

dat doe ik hoor.. maar ben zo bang.. :(

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ schatje1

Haj meid wat jmmr dat je test negatief was,,
    Ik heb ook een onsteking gehad in mijn baarmoeder en werd toen ook niet ongesteld,, erg vervelend.. Ben naar de dokter geweest en daarna gewoon van zelf weer ongesteld geworden..
    Hoop dat het bij jou ook snel doorkomt,.. Dat neemt de onzekerheid wat af.. Succes ! :)

Deel Deze Pagina