Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

de dokter belt mij zo.. ik denk als hij het niet vertrouwd dat we dan pas een afspraak kunnen maken.. dus ik wacht dat even af .. kussiej

2. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ja ik hoop voor je dat je snel gebeld wordt

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meis, eerst afwachten wat de dokter zegt. Als je soms symptomen op internet moet geloven.. Daar maak je jezelf ziek mee.

4. schatje1

nou meiden ben gebeld die man zegt dat tegenwoordig de testen wel positief aan geven als dat zo zou zijn dus dat is het niet zegt ie.. morgen vroeg moet ik om acht uur daarnaartoe om een soort uitstrijkje te laten maken om te kijken of er infecties zitten..en dat zetten ze dan op kweek.. kussiej

5. Chrissie

@ schatje. Ok, dus vandaag lekker rustig aan doen en morgen de dokter er naar laten kijken. Beetje gerustgesteld?

6. schatje1

nou neej nog niet echt hoor.. hij had het meteen over zou je een soa kunnen hebben :( [/b]ik dacht neej een soa dat kan toch niet??

7. Chrissie

Dat zou het idd kunnen zijn. Klinkt beetje griezelig, maar t zou wel kunnen. Kun je nl ook een baarmoederontsteking van krijgen... Daarvoor zal ie wel eea op de kweek zetten? En misschien ook bloed prikken?

8. schatje1

jah ze gaan het op kweek zetten.. maar ik vind het zon eng woord.. :cry:

9. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

Jan 14, 2007
    131
    0
    0
    hey meiden even een vraagje ik heb als het goed is mn ei sprongetje gehad maar ik heb zo af en toe krampen in mn baarmoeder volgens mij en met vlage een raar weeig soort van misselijk apart gevoel in mn maag herken iemand dit? heb dit nog met mn ei sprong te maken.

10. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Schatje misschien is het wel alleen die baarmoeder ontsteking. Ik hoop dat het allemaal nog mee valt voor je.

11. schatje1

ik vind het zo eng hoor.. ik denk echt zo en als dat wel zo is wat dan? kussiej

12. Chrissie

@ schatje. Gewoon afwachten, dan komt er wel ene goede oplossing. Snap je gevoel erbij. Ik heb t zelf ook gehad (baarmoederontsteking) en ook ik kreeg de vraag: Kan het een SOA zijn... Mijn eerste reactie was: NEE! (Ik was een jaar daarvoor nog getest ivm terugkerende blaasontsteking...)
    Moeten ze wel vragen, want dit is een van de verschijnselen van Chlamydia... Bij mij is er niets uit de test gekomen, maar met de antibiotica was is zo weer op de been.
    Enne, een SOA kun je ook van een viese WC of de sauna krijgen (sommige in elk geval...) Dus nix om je lullig te voelen.... En wie weet is t gewoon nix, maar dan weet je het wel zeker! (Dat vond ik wel een erg fijn idee, ze hebben nix gevonden maar nou weet ik het ook zeker!)

13. schatje1

bij mij kwam het laatste jaar ook blaasontsteking elke keer terug...

14. schatje1

chrissie wat voelde jij dan?

15. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @schatje ik kan wel zeggen afwachten.maar dat stelt je niet gerust. Ik zal eerlijk zeggen als ik het had gehad zou ik ook bang zijn en me geen raad weten

16. Chrissie

Ik heb de laatste 5 jaar wel 50 x blaasontsteking gehad... Geloof me, dan laat je je echt op alles controleren hoor!
    Probeer je er maar niet te druk over maken, en ik zou morgen tegen de HA wel ff zeggen dat je je zorgen maakt. En wat te doen als je de uitslag hebt. Met het oog op zwanger willen worden etc! (Stel dat ze wel iets vinden, kan dat van invloed zijn op jullie poging) Dan weet je in elk geval waar je daarmee aan toe bent.
    Hou je taai meiske!

17. schatje1

het is zo moeilijk allemaal..mijn vriend ligt te slapen dus daar kan ik nu niet mee praten (hij heeft nachtdienst gehad)

@ chrissie waar had jij last van toen jij die ontsteking had?

18. Chrissie

@ schatje. Ik kreeg ook ineens last van buikpijn en last van mn lippen enzo (om t ff netjes te houden. Vloeien, jeuk, pijn bij plassen, vaak moeten plassen) Ik ben toen ook naar de HA geweest en heb een inwendig onderzoek gehad en ook uitstrijkje laten maken en bloed laten prikken (alle SOA-tests gehad). Bij inwendig onderzoek kon de HA zien dat de baarmoeder ontstoken was. Ik had veel pijn in mn onderbuik, en een harde buik. Ik heb toen antibiotica gekregen, en toen was t met paar dagen weer over. Uit de tests is niets gekomen… Ik heb wel antibiotica gehad die ook helpt tegen bepaalde SOA’s. Helaas was alleen 1 test verkeerd gegaan, dus die moest een week later nog een keer… Maar ook daar is niets uit gekomen.
    Ik heb de HA ook gevraagd wat de risico’s zijn voor zwanger worden. Volgens hem was dat niets, tenzij de eileiders verstopt zijn geraakt door bv Chlamydia.. Maar dat is bij mij niet gevonden, dus volgens hem had ik geen reden om aan te nemen dat ik nou een slechte kans heb. Stiekum vanbinnen ben ik daar wel bang voor hoor! Nu helemaal, nou we net gestopt zijn met de pil… Maar goed, dat is ook mezelf gek maken en dat moet ik niet doen. Volgens de HA nergens reden voor zorgen. Ik hoop dat jij ook zo’n antwoord krijgt. Ben ik wel benieuwd naar trouwens, dus als je wil laat maar ff weten…. Sowieso hoe het gaat!

19. schatje1

vloeien heb ik ook maar heb ik altijd al last van gehad en ook veel plassen.. dus denk dat het gewoon een ontsteking is.. maar toch ga je denken en dan? snap je

20. schatje1

maar meis je geeft me wel een beetje goede hoop en dat vind ik wel fijn.. thanks

Share This Page