Hallo, Ik ben ook pas gestopt met de pil. Ben benieuwd hoe lang het bij mij gaat duren. Zou eigenlijk a.s. zondag ongesteld moeten worden. Maar hoorde ook dat het nog wel eens maanden kan duren! groetjes Evi
Hallo Evi Welkom... Wanneer ben jij preceis gestopt? Dit ook je eerste pilvrije cyclus? Voor jou dus ook spannende dagen! Succes met wachten de komende dagen groetjes
Hoi meiden, @ Brigitte: Ben jij ook direct begonnen met tempen? Ik wel, ben op de 14e gestopt en had toen mijn pilongi nog. Ben toen direct begonnen. Bij mij leek het erop dat ik pas op dag 25 een eisprong had, maar ja, beter laat dan nooit, het is pas de eerste cyclus na de pil. Wat leuk allemaal meiden die net zijn gestopt, ben heel benieuwd hoe het bij jullie allemaal loopt. Groetjes!
Hoi Suus, Ik ga morgen proberen mijn kaartje te plaatsen. Kun jij je kaartje ook plaatsen dan kunnen we die van jou ook bekijken. Gr.
Hoi Suus Ben bijna meteen begonnen met tempen. Was in de pilongi vergeten dat ik al had kunnen beginnen dus ben begonnen op de dag dat ik niet meer aan een nieuwe stip begonnen ben. Lijkt op dat eisprong op dag 15 was... maar dat is de komende week even afwachten Ik vind het ook ontzettend gezellig met meiden die inderdaad net gestopt zijn... toch allemaal in hetzelfde schuitje. En mijn mannetje is vast blij dat ik er met jullie over klets
Ja, dit is mijn eerste pilvrije cyclus! Ben dus ook erg benieuwd. Ook of mijn ongesteldheid weer snel op gang komt! Groetjes Evi
Hai meiden! @brigitte: haha, Mijn mannetje ook! maar eerlijk is eerlijk, ik klets hem ook de oren van het hoofd over alles wat maar met baby's te maken heeft, haha! @lucky: ik zal ook vandaag of morgen even proberen mijn kaartje erop te zetten, kunnen we even vergelijken. Gezellig zo. groetjes!
tempratuur jij al? is dat niet een beetje snel of ben ik nu gek? Sorry wil me er niet mee bemoeien maar dat vind ik wel. Maakt niet uit als jij je er gelukkig bij voelt maa rde meeste beginnen pas na een jaar daarmee. ieder zijn mening bedoel er niets mee jennie72
Hoi Jennie Nou ben er mee begonnen om na het stoppen gewoon een beetje een idee te krijgen van mijn cyclus en of er uberhaupt iets op gang zou komen. Had tijdens de pil ook vaak tussentijds bloedverlies dus wilde hiermee ook beetje kijken of het daar aan lag of dat er iets anders tussendoor speelt. Voordat ik met de pil begon ooit, merkte ik nergens iets van en ik wilde er nu toch iets meer zicht op krijgen.... niet wetende dat we al meteen voor het eggie zouden zijn nu.....
Dat kan en dat mag..... we zullen zien... misschien dat ik na deze maand er ook wel weer mee stop... is wel wat gedoe.... ik zie wel... jij in ieder geval ook succes
ik ben ook in oktober gestopt met de pil, ben toen gewoon pilongi geworden. op dag 23 werd ik alweer ongi, nu ben ik dus benieuwd of de volgende ongi over 23 dagen is of dat het dan weer veranderd, we zien wel. ik ga echt niet met temperatuur kaartjes in de weer, ik heb niet eens een thermo! Ik ben iniedergeval blij dat het snel op gang is! groetjes amidala
Wat waren je ontpilklachten dan? Ik merk er voor mijn gevoel niet zoveel van... ben af en toe wat misselijk maar verder eigenlijk niet... HEb in ieder geval meer energie dan tijdens de pil lijkt het wel...
Energie had ik niet echt veel, eerder moe! Ik ben nooit ziek, ik voelde me gewoon wankel en wiebelig, soms een soort opvlieger ineens heel warm! Steken in mijn buik onderrug en ook bij vlagen misselijk. Ik was gewoon niet mezelf ook, en snel aangebrand! Deze ronde heb ik eigenlijk nog weinig van deze klachten gehad behalve moe dan! Met mijn ongi had ik ook minder klachten normaal geen migraine hoofdpijn meer, het enige is mijn cyclus? Ik heb in principe geen haast, maar als je er aan begint wil je gewoon snel toch? kus amidala
Leuk zeg al die meiden die ook net gestopt zijn. Met het tempen begin ik nog maar niet wil eerst zien wanneer mijn 1e ongi komt. Toch wel spannend allemaal. Lizzie.
hoi brigitte, ik heb ook dat ik veel meer energie heb sinds ik gestopt ben. Is altijd mooi meegenomen toch ? Kunnen we nu wel goed gerbuiken. Verder hier geen ontpillings verschijnselen. Zal nog wel komen. Ben 6 jaar aan de pil geweest ten slotte. strax maar even mijn energie lozen..