Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    hee Xenas,

Dat denk ik wel hoor. Ik had toen 2 setjes ovulatietesten (10 stuks) besteld en die kwamen gewoon in een witte envelop, paste makkelijk in de brievenbus bij mij hoor.

Groetjes

2. ohh dank je wel!
    toppie!
    ga ik ze straks meteen bestellen...

3. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

brigitte wat spannend zeg! En jen bij jou ook nog geen ongi te bekennen?
    Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie!
    Ik heb mijn ei volgens mij gehad.
    Gistermiddag ineens buikkrampen en steken in mijn lies. Gisteravond doorzichtig en rekbaar slijm ( sorry :oops: ) Lees hier op het forum dat het vruchtbaar slijm is en nu begint de buikpijn af te nemen. Gisteren dus fijn geklust. Nou maar afwachten he. Heb het even uitgerekend dan zou ik mijn nod op 5 december moeten hebben :confused: Nou sinterklaas kom ons Cadeautje maar brengen Hahaha. Dan zou mijn Cyclus dus maar 24 dagen zijn. Ik laat mijn banner gewoon staan en als ik 9 december nog geen :evil: tjes heb dan ga ik testen.

Xenas jij al tekenen van je eitje?

4. lizzie84

Suus , bij jou komen de spannende dagen er ook aan. Veel succes.

5. nou ...
    volgens mij niet...
    vorige maand.. de 1e ronde zeg maar... had ik na 2 weken.. pijn in mijn onderbuik.. nu denk ik dus dat dat mijn eitje is geweest.. klopt dat?

maar nu voel ik nog niks..

spannend he meiden!

6. lizzie84

Dat zou heel goed je eitje zijn geweest. Niet iedereen voelt zijn eitje. Daarom testen sommigen ook tijdens de cyclus op zoek naar hun eitje ( haha net als met pasen ) Sorry beetje flauw vandaag.
    Ik heb altijd al heel duidelijk mijn eitje gevoeld heb dan echt zo'n ander halve dag buikpijn.
    Hopen dat je ei snel komt.

7. lizzie84

gezellig is het hier geworden he. Had ik niet verwacht hoor. Ik kan hier echt mijn EI kwijt. ;) hahaha.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    @lizzie84

Ja, t wordt spannend, al denk ik dat de duivels eraan komen. Had vanochten een tempdaling van 0,5 C. Of een megadip of de duivels komen eraan.(dat denk ik, heb vage ongipijn en ook hoofdpijn) maar tis de 1e ronde, dus gaan vrolijk verder.

Tenzij me temp morgen ineens weer stijgt, dan wordt t spannend.. Jou alvast veel klusplezier toegewenst! (aan je banner te zien, over een paar daagjes je eitje!)

Groetjes

9. triez

triez Actief lid

heey meiden spannende tijden hier hoor!
    ik duim voor julllie ......

ff een vraagje mijn cyclus is vrij kort zo'n 25 dagen ( nu de laatste 2 keer) zijn er meer meiden met een korte cyclus?

en gelukkig zijn die :evil: :evil: eindelijk weer vertrokken vandaag
    dus ik zeg KLUSSEN 8)

10. Niet meer actief

Nou ik heb wel getest.....en was hardstikke negatief! :(

Ik hou het er voorlopig maar op dat mijn lichaam aan het
    ontpillen is en wacht een tijdje af..

11. jaaa.. was idd ook zo'n anderhalve dag...
    als dat mijn eitje was.. betekent dat dat ik hem altijd gevoelt heb hahha best grappig om er zo achter te komen!

12. triez

triez Actief lid

Jammer Jen25 het was zo leuk geweest he wie weet over een paar dagen nog eens proberen>
    succes

13. trouwens... als je het niet voelt... je eitie...
    euu hoe zeg je dat..
    is het dan weer voorbij deze maand?
    of niet?

14. lizzie84

Met twee dagen over tijd negatief testen wat balen. Misschien te vroeg of komen de duivels nog. Laten we het eerste hopen.

15. lizzie84

pff dat weet ik niet xenas. Misschien dat je het de ene keer beter voelt dan de andere keer. Maar je EI moet toch nog komen?

16. jaja daarom!
    over 3 dagen pas geloof ik
    dus komt goed!

17. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hello meiden!

Meiden die al hebben getest...en? Heb zelf nog geen zwangerschapstesten gehaald. Maar ga ze ook via de site bestellen! Handig zeg, hoef je niet bang te zijn dat iemand er achter komt! Je weet tenslotte nooit wie een winkel binnenstapt!

Ik ga op voor de tweede ronde. Hoop dat het regelmatig blijft. 1e cyclus 30 dagen. Bij mij zou het dus ook een Sinterklaas kadootje moeten wezen! :D

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey meiden!

Heb vandaag ook wat last van mijn buik...lijkt op ongi krampen!
    Misschien dat vandaag of morgen mijn ei komt! Ik hoop het. tegen 16.00/ 17.00 uur maar ff testen met de ovulatietestjes. Misschien geeft hij een donkere streep aan! [-o< Dan heb ik voor het eerst mij ei ontdekt! ;)

19. lizzie84

Marsab succes met het krijgen van je ei. En goed klussen he ;)

even een vraagje!

Wat doen jullie met de babykamer? Gaan jullie de meubels nieuw kopen of via bijv. marktplaats of familie? Ben benieuwd.

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wij gaan zo wie zo kijken op marktplaats en ebay! Het zou toch zonde zijn meer uit tegen geven, terwijl iets goedkoper ook onwijs leuk is!

Ps. bedankt lizzie en het klussen gaat geen probleem worden! ;)

Deel Deze Pagina