Graag gedaan, daar zijn we voor! Snap je angst wel supergoed hoor, ik geloof dat ik dat ook had. Heb me ook suf-gesurft op internet voor info, maar daar vindt je meest rare dingen waar je je alleen maar banger gaat voelen.... Niet doen, en gewoon eerlijk zijn tegen de HA. En een 'simpele' ontsteking is zo weer over! Kus
Tja, dat kan komen door hoe je lichaam reageert op dingen... Net als een blaasontsteking, dat kan ook zomaar door iets komen. Het kan zijn dat je vriend een keer niet helemaal schoon was, of toch een wc. Of zomaar zonder reden dat je weerstand minder is. Dat was t bij mij waarschijnlijk, maar ik weet ook niet wat de reden kan zijn. Misschien weet jou HA dat?
de man waar ik naartoe moet is niet mijn eigen huisarts en dat vind ik minder.. jah ik heb ook heel vaak blaasontsteking gehad..
ik denk nu dat anderen denken wat maak je je nou druk.. maar het heeft gevolgen als ik het zou hebben..
@Schatje ,nee hoor meissie ,ik zou me ook druk maken..dat zou ik ook hebben hoor. En dat gevoel kan je ook niet onderdrukken ,Moet je ook niet doen,sterkte nog he!
Heel graag gedaan hoor en als je er nog wat over kwijt wil kan je hier altijd terecht he. En al met je vriend kunnen praten erover?
Hey meid... Weet je zeker dat je je ei gevoeld hebt? of is dat volgens je banner? Kan namelijk best kloppen dat je ei nu wat later is!
@xenas81 ja ik dacht dat ik t voelde ja zondag ongi krampen en slijm met een licht kleurtje erdoor heen dus lekker geklust enzo en nu heb ik zn soort van misselijk gevoel terwijl ik wel gwoon honger heb enzo en zn vol gevoel in mn keel ik heb geen idee wat dat is dus vandaar mn vraag of sommige dat ook voelen gevoeld hebben?! maar goed we klussen deze week gewoon nog verder hor voor de zekerheid maar hiervoor had ik dat gevoel niet
heej meiden, urinetest bleef weer wit, maar goed dat had ik bij m'n vorige zwangerschap ook wat een mk werd....ga morgen ff naar de HA bellen voor een bloedtest Ill let you know! Vandaag ongie weg, temp 37.2, misselijk, misselijk en nog eens misselijk en dik buikje. Ow ja en veel slijmverlies...vind het wel spannend pfff.
Je maakt het wel spannend hoor Ponnetje. Vraagje, als de HA een bloedtest doet, doet ie dat dan zelf of moet je naar priklab? En hoelang duurt de uitslag? (Gok dat je dat eerder meegemaakt hebt, vandaar )