Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He gezellig! He is t met jou dan?

2. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Chrissie, ja spanning is te snijden hahaha! :) Ik ga ff speuren of het vaak voorkomt dat je zo'n heftige koppijn hebt als je zwanger bent...dat heb ik namelijk...echt niet leuk meer. Heb nu 37,5 graden.....In de middag wordt het hoger....

Ehh, duurt zo'n 3 werkdagen als ik het me goed herinnerer. Dan krijg ik zo'n formulier, moet ik mee naar het ziekenhuis. Dan bloed laten prikken en 3 dagen later bellen voor de uitslag. Vorige keer zat er een weekend tussen, dat is echt balen! :(

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @En Chrissie, hoe staat het er bij jou voor? Zoveel berichten, kan het niet allemaal onthouden haha!

@Heej Xenas, ik zie dat jij er ook bent, hoe is het met jou?

4. Chrissie

@ ponnetje: er wordt ook zoveel afgekletst! Wel gezellig! Ik zit in de eerste ronde, dus heerlijk :confused: aan het ontpillen. Ik hoop op een beetje regelmaat na 13 jaar de pil, maar blijft afwachten. Mn lichaam leidt voor mn gevoel een compleet eigen leven, dus daar valt ook al weer nix zinnigs over te zeggen...

5. hey meiden!
    hier alles goed hoor..
    Volgens mij ei gehad afgelopen weekend..
    zondag of zaterdag...
    Nog wel ff lekker geklust ervoor en erna..
    Dus we moeten maar weer afwachten he!

6. Chrissie

@ Xenas: Zou lekker zijn, dan kom je toch op beetje normaal schema (aan je banner te zien) Hopen dat t klussen resultaat heeft gehad! Neem aan dat je -voor de zekerheid- wel doorklust?

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden ik zie toch nog even af voor morgen.. zou eigenlijk naar de dokter moeten maar ik wacht toch even af of mijn medicijnen aan slaan.. want heb ze net!

8. @ chrissie!
    tuurlijk klus ik door..
    om de dag zeggen ze toch!
    hahaha
    kus

@ ponnetje..
    Meid ik zou toch naar de ha gaan hoor!
    dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

9. Chrissie

@ schatje: Ga wel naar de dokter! Dan weet je nl wel wat er is. Stel je voor dat het wel een SOA is (je hoopt van niet, maar voor de zekerheid) Als het nl iets is, kan het zijn dat je mannetje ook behandeld meot worden... Anders heb je kans dat je elkaar blijft aansteken en dat kan veeeeeeel vervelendere gevolgen hebben...
    Doe het nou alsjeblieft wel!

10. Chrissie

@ xenas. Jup, is wel beste zeggen ze. Maar soms wel lastig hoor. Aan de ene kant de verplichting aan de andere kant je in moeten houden :) Hihi

11. Chrissie

Had ff de verkeerde naam voor me in mn andere berichtje, maar ik bedoel schatje. Ga wel meissie! Snap dat t niet leuk is, maar wel beter!

12. schatje1

ik wacht tot na de medicijnen.. want volgens mij heeft het allemaal met die ontsteking te maken .. als ik na de medicijnen nog last heb ga ik zeker terug

13. bedoel je dat berichtje voor mij?

14. Chrissie

Als de ontsteking nou wel komt door bv een soa, dan kan je mannetje t ook hebben... Als dat zo is, en hij steekt jou weer aan, kan het best een tijd duren voor jij weer klachten krijgt. En van sommige kun je onbehandeld wel onvruchtbaar worden...
    Dan kun je t toch beter zeker weten, ook met oog op toekomst?

15. Chrissie

Nee sorry, mn advies voor schatje over naar de dokter gaan. Daar had ik eerst ponnetje neergezet. (Nou is t officieel, ik ben een muts..)

16. schatje1

het komt allemaal wel goed.. ik had er dan al veel eerder last van moeten krijgen en heb met niemand voor de rest sex gehad zonder condoom ofzo..

17. Niet meer actief

@schatje; ja inderdaad, wat de andere meiden zeggen. gewoon morgen naar de HA gaan, voordat jullie elkaar blijven infecteren...
    Ben je meteen van je onzekerheid af, dat wil je toch?

18. schatje1

jah dat wil ik zeker maar denk dat ik ook gewoon niet durf.. en me vriend heeft de afspraak afgezegd..

19. is misschien toch echt wel beter hoor meid!

Maar ik ga naar huis meiden!
    kijk vanavond nog ff.. en anders ben ik morgen weer van de partij!

kus

20. Chrissie

dat zegt nix, echt niet. Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten.. Het niet-weten blijft dan door je heen spoken hoor. En ik denk dat je het risico niet moet nemen.... Stel dat t wel mis is en het heeft consequenties, dan zal je jezelf de rest van je leven schuldig over voelen...... Beter nu de schaamte ff overwinnen dan heb je zekerheid en kunnen jullie straks weer volop verder gaan....

Deel Deze Pagina