Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @chrissie, haha ik weet dat je niet zonder me kan :p maar volgens mij heb je je berichtje alweer aangepast haha, zie het niet meer staan in ieder geval. Hoop dat het snel gaat lukken meid ;)

Trouwens ik had vanmorgen toch maar weer een test gedaan, maar ik ben een van die vrouwen die miniem tot geen hormoon uitplassen. Weet ik door m'n mk. Als ik test heb ik vaak niks of een heeeeeeel licht streepje dat je echt met goed daglicht moet bekijken. Heb net die test weer van frustatie uit elkaar gesloopt. :oops: Streepje is heel licht.

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik zou de dokter toch bellen om de afspraak weer vast te zetten. t is wel jou lichaam en jou toekomst (misschien...)

3. Chrissie

@ ponnetje (nu echt :) ): Daar gaan we voor! En jij al afspraak met HA gemaakt voor bloedtest?

4. Chrissie

@ xenas. Fijne avond. X

5. Niet meer actief

Ja Chrissie dat vind ik ook !
    Zou gewoon gaan schatje !

6. Niet meer actief

Ja Chrissie dat vind ik ook !
    Zou gewoon gaan schatje !

7. Niet meer actief

EUH, waarom post ie 2 keer...apart.

@xenas; Fijne avond meid en zie je hier vanavond of morgen wel weer langskomen ! :D

8. Chrissie

9. Chrissie

Snap wel dat je je schaamt, had ik ook toen. Maar het niet weten is nog veel erger en kan veel erger resultaat hebben. Je kunt beter gaan en hopen dat t loos alarm was! Maar dan weet je het wel...
    (Voel me wel een oud wijf met deze wijze les...) Better safe than sorrow...

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

maar wat ik niet snap is waarom die andere dokter dat niet heeft gedaan want die heeft er helemaal niks over gezegd

11. Chrissie

tja, elke arts verschilt. De mijne vond dat je t risico niet moet nemen, niet als je lichaam je lief is.
    Misschien is t wel nix, maar dan weet je dat toch?

12. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Chrissie, ja maar ik heb 2 weken geleden ook een test gedaan en toen was ie ook zo licht. Maar goed, heb toen ook een telefoongesprek gehad met zo'n vrouw dat je je plas in kan leveren....weet ff niet meer hoe het heet en die vertelde ook dat het soms voorkomt dat vrouwen geen hormoon uitplassen.

Heel fijn weer dat ik zo'n bijzonder geval ben maar niet heus :(
    Ik ga morgen bellen naar de HA of ik bloed kan laten prikken. Het is alleen een vervangende HA die ik eigenlijk alleen mag bellen voor spoedgevallen....weet niet of het gaat lukken.

13. Chrissie

Hm, das ook wel weer waar. Ligt eraan wanneer je eigen HA terug komt denk ik. Als dat volgende week is, dan misschien ff afwachten. Of t ff uitleggen aan de vervangende HA (net doen of je gek bent en dat je niet weet dat je alleen voor spoed mag :) )

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @chrissie, ja net doen idd of ik er niets van af wist :p Ik zet over paar min nieuwe buikfoto in m'n album...ff saven en uploaden.

15. Chrissie

Helemaal goed, zal vanaf huis nog wel ff kijken. Ga er nu vandoor :)
    En schatje, ik heb t beste met je voor....
    Fijne avond!

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ schatje1

Ik had flinke last van veel plassen,, opgezwolle buik.. misselijk,., pijn bij vrijen.. veel afscheiding,.. en niet ongesteld worden :cry:

Meid hoop dat het bij jou snel over is

sterkte Kussss
    + dikke knuffel Lindy

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Lindy, ik heb weleens een schimmelinfectie en dan heb ik alle symptomen behalve niet ongie worden. Klote is dat he?

18. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Chrissie ok is goed, staan er nu op! ;)

@schatje, meid ik denk dat jij het beste weet wat je voelt enne...ja ik ga altijd liever te snel naar de HA dan te laat, maar goed...gewoon doen wat jij denkt dat het beste is..

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

als ik me morgen nog zo voel ga ik vrijdag.. ik wil ook weten wat er aan de hand is! kussiej

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames ik heb vandaag weer school gehad (wel geteld 1 uur) ben net thuis!
    h
    ier is de pup beetje ziekjes!

gister ruzie met mijn ma gehad om iets heel onbenulligs eens kijken hoe het vanavond gaat :S

hoegaat het hier met de zwanger onder ons?al vooruitgang?

ik had vandaag alweer een hoge tempratuur. de laatste paar dagen word de tempratuur alleen maar hoger (vanmorgen 36,7 gister 36.6) normaal zit ik altijd op de 36,1/36,2 nog paar dagen afwachten!

morgen gaan we met school werken aan teambuilding dan gaan we klimmen en spelletjes doen enz........(jippie :()

Deel Deze Pagina