Hallo allemaal, Hier iemand die zich bij het ziekenboegje aansluit... Net op de dag van me nod geveld door de buikgriep...aargh ben echt lekker ziek! Misselijk, overgeven, krampen enzovoorts... maar geen te bekennen althans nog niet. Niks dat ik binnen kan houden.. zelfs water is al moeilijk. Gaan jullie voor me duimen dat ik lekker snel beter wordt... En voor schatje ik wens je beterschap meid! liefs jollie
@heej dani, hopen maar dat het zo is he! ik sla aan het duimen voor je wel goed inderdaad dat je temp nog hoger is. enne komt vast wel weer goed met je oma. He bah, spelletjes en klimmen, ik heb een hekel aan teambuilding, maar ik weet uit ervaring dat ik altijd tegenzin heb maar dat het toch leuk kan zijn! @Hoi Jollie, balen zeg dat je je zo rot voelt Ik weet wel dat als je buikkrampen hebt, dat tonic heel goed is...vermindert de krampen. Maar niet meer dan 1 glas per dag (voor als je zwanger blijkt te zijn). Schreef m'n HA voor toen ik last van m'n buik had Ik duim al!
Goedemiddag dames! @ Jollie, balen dat je net nu ziek wordt, ik hoop dat je snel weer wat opknapt! @ Ponnetje, je maakt het wel spannend hoor. Heb je het er al met je vriend over gehad? Als je zo blijft twijfelen is dat toch niet helemaal verkeerd lijkt me zo? @ Schatje, ga echt naar de huisarts en blijf het niet uitstellen, dan wordt het alleen maar moeilijker. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Groetjes Jelske
@jelske, ja ik heb het er al over gehad. Hij vind ook dat ik een afspraak moet laten maken in het ziekenhuis. Dus ik kijk of ik m'n vervangende HA kan overhalen mij een formulier af te geven om bloed te laten prikken in het ziekenhuis. Heb vandaag m'n foto-album bijgewerkt om m'n buikje te laten zien. Nu MOET er wel een baby inzitten, anders schaam ik me dood voor m'n dikke pens! Ben je al aan het klussen geweest?
Hoi Ponnetje, tja, dat lijkt toch wel een buikje van een heel aantal weken zwanger. Ben benieuwd voor je. Wat vind je vriend ervan dat je mogelijk zwanger bent? Zou hij het wel leuk vinden? Hier wel geklust, maar weet door ovulatietesten dat mn ei er nog niet aankomt... hoop dat ie niet te lang op zich laat wachten! groetjes Jelske
@Jelske, ja he? Het enige wat ik me kan bedenken is dat het van november zou moeten zijn. Ben na m'n miskraam (oktober) weer in november begonnen met de pil, maar wist niet dat als je weer met de pil begint niet 100% beschermd bent. Heb rond 5 november toen gemeenschap gehad dacht ik...zou dan al ongeveer 3 maanden moeten zijn....Voel me best lang al niet zo lekker om eerlijk te zijn. In november heb ik er niet echt op gelet omdat m'n amandelen eruit waren gehaald, had alleen maar pijn, pijn en nog eens pijn. En in december voelde ik me al niet lekker......nu alleen nog heel de dag misselijk, alleen in de avond voel ik me soms wat beter tot ik weer ga eten. Dan heb ik niet zo'n trek meer. M'n vriend weet dat ik het niet weg laat halen als het zo is, dus hij past zich wel aan. Dat deed hij vorige keer ook, alleen hij schrok toen heel erg. Hij weet er van dat ik denk dat ik zwanger ben. Ik zie het ook als ik op m'n rug lig, normaal is m'n buik dan plat maar heb nu een bol buikje en het trekt een beetje...... Sorry voor de lange tekst ik praat teveel, altijd zo geweest hihi! Ah ok, ik hoop dat je ei snel klaar is om te springen, en dan wens ik je veel geluk met klussen uiteraard! Dat het beste zaadcelletje mag winnen
Kun je dan niet gewoon een echo laten maken? Als het dan van november moet zijn zou je al drie maanden zwanger zijn en heb je gewoon recht op je echo die je normaal bij 12 weken krijgt! Succes ermee! Groetjes Jelske
is inderdaad een mooi buikje ponnetje....maar waarom heb je dan je banner aangepast? nog geen test gedaan niks? (ben het even kwijt) heeft hier iemand al eens getempratuurt? zo ja bij wie ging de temp voor de menstruatie omhoog? daar ik nu al een paar dagen achtereen een hogere tempratuur heb!en ik niet uit wil gaan van een zwangerschap! xxxxx
@dani, ja omdat ik gewoon ongie ben geworden en je er normaal gesproken niet vanuit gaat dat je dan zwanger bent...banner klopt dus niet misschien...Ik heb m'n temp gemeten en ik meet heel vroeg in de ochtend 36.8, in de middag 37.1/37.5 en in de avond 37.1. Moet ook ff kijken hoe dat gaat met temperatuur meten enzo....
@jelske, ja ik denk dat ik wel een echo kan laten maken, maar ik ben bang voor gek te staan als ik toch niet zwanger ben (al voel ik me wel zo)
@ Ponnetje, ach dat moet toch een arts beslissen of hij je laat verwijzen, dus zou het gewoon vragen, zeker als je zelf nog niet positief test kan dat wel duidelijkheid geven. @ Dani, ik heb zelf nog nooit getemperatuurd maar wat ik hier zo lees is dat je temp na je ei omhoog gaat en als je ongi wordt een paar dagen ervoor gaat zakken en bij een zwangerschap hoog blijft, dus als je 5 dagen voor je NOD nog een hoge temp hebt wil dat niks zeggen. Groetjes Jelske
oke bedankt voor de snelle antwoorden vorige maand heb ik ook getempratuurd en toen was mijn tamp niet zo hoog maar weer hetzelfde als voorheen ook net voor mijn nod! dus ik ga gewoon nergens van uit........wilde het gewoon even weten!
Hier gaat het gelukkig goed Mannetje is wel ziek geweest,, ik nog niet hoe gaat het met jullie verder?
@Lindy, mag ik vragen wat jouw mannetje voor griepverschijnselen heeft? Ik heb de hele tijd zo'n hoofdpijn en dizzy. Wil ff vergelijken met andere mensen of ik misschien griep heb.
@Jelske, dus eigenlijk zou je temp omlaag moeten gaan als je ongesteld bent (geweest)? Hmm bij mij blijft het maar hoog....thanx voor de uitleg
Voor zover ik weet, (hier gelezen) zakt je temp als je ongi gaat worden. Maar je moet wel langere tijd tempen om het te kunnen vergelijken, anders zegt het heel weinig. Groetjes Jelske
@jelske, ik heb altijd een lage lichaamstemperatuur gehad. Kreeg altijd te horen van leef je nog wel haha! M'n vriend heeft zelfs een lagere temp....maar ik hou het nog wel ff bij
haha ik span op dit moment de kroon met hoge temperaturen... en allemaal zwangerschapskwaaltjes.... maar goed dat heeft weer een andere oorzaak @ ponnetje.. khoop voor je dat je geen griep hebt... buikgriep heerst schijnbaar erg veel ... dus wees op je hoede.... Khoop dat het bij mij morgen al ver weg is... kan het zijn dat je lichaam je dan niet ongi laat worden als je zooo ziek bent? Ik vroeg me dat af.. zit momenteel niet echt op de te wachten ga ik me namelijk dubbel ziek voelen. ale: liefs jollie
@jollie, nee ik heb geen pijn in m'n buik hij is alleen dikker.....gelukkig maar...heb alleen last van die ellendige hoofdpijn. Heb nog nooit zo erge hoofdpijn gehad Hoop het niet voor je meid, zou kunnen dat je ongie langer duurt door de griep...