Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    orige maand heb ik ook getempratuurd en toen was mijn temp niet zo hoog maar weer hetzelfde als voorheen ook net voor mijn nod!(36,1)

mijn temp is altijd tussen de 35,8 en 36,1! dus......
    ik temp wel meteen als ik wakker word (altijd onde rmijn tong) maar kan het ook wat zeggen als je onrustig hebt geslapen of een droom hebt gehad ofzo?

2. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Chrissie haha ik moet wel om je lachen hoor :) In m'n album, moet je ff op klikken ;) Onderaan m'n berichtjes dat knopje.

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @dani, ik doe 'm gewoon in m'n :-# vind dat dat de beste temp aangeeft. Ja als je hebt liggen woelen kan het dat je temp daarvan hoger is...

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    maar de laatste nachten heb ik naar mijn gevoel niet onrustig geslapen en ben ik ook echt uitgeslapen alhoewel ik wel vroeger moe ben nu (kan ook door school komen)

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Zat net te lezen dat je van ontpillen ook hoofdpijn, misselijkheid en strak gevoel in de buik kunt krijgen zucht...waarom is het allemaal zo onduidelijk :(

6. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Oeps, foutje. Ik kreeg steeds een lege folder, maar das niet zo gek want ik heb 2 internetconnecties door elkaar lopen (tussendoor ff van huis uit aan het werk) en die slaat vast als ik meet dan zoveel taken open heb staan... En dat was dus taak zoveel. Ga ff weer switchen van connectie en t dan nog eens proberen...
    Maar toch goed dat men nog om me kan lachen........

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @chrissie, ik druk altijd op pagina vernieuwen i.p.v. tig vensters open te maken. Scheelt idd in de snelheid. Ga niet elke keer m'n mailbox openen en dan op de link drukken alleen vernieuwen dus....misschien voor jou ook handig? ;)

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hahahaha wel grappig chrissie!
    ja ponnetje die klachten heb ik ok gehad bij ontplling.......in november en was gestopt in augustus.....
    was moe,misselijk,hoofdpijn,opgezette buik, humeurig,buikpijn

denk dat het enige wat we kunnen doen is afwachtten

9. Chrissie

@ Ponnetje. Ja, dat deed ik ook wel, alleen ff niet aan gedacht dat ik nog op mn werk draaide. Dan doet mn eigen internetconnectie raar (schijnt aan de VPN beveiliging te liggen) Dus alle extra processen naast mn werkdingen gaat dan wat trager, of niet... Één oplossing: switchen :) Dus dat maar gedaan en tadaa, foto's ipv server error...

10. Chrissie

maar goed, is idd wel een buikje... weet niet hoe plat je normaal bent ;) en of gewichttoename ook een andere reden kan hebben? Ikzelf kom altijd aan als ik goed in mn vel zit... Van slecht in mn vel zitten val ik af. Krijg de laatste tijd ook commentaar: Het gaat zeker goed met je... Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken ***zucht***

11. Ponnetje, ik denk dat het echt tijd wordt dat je je huisarts belt zodat die onderzoeken kan doen en evt. je duidelijkheid kan geven. Zeker met zo'n buikje, dat kan bijna niet anders. Maar als je te lang wacht mis je ook allerlei onderzoeken, echo's, evt. kraam regelen enzo... moet je dan niet te lang mee wachten, meis.
    Je loopt nu al zolang te twijfelen en te testen. Ik denk dat het wel tijd wordt dat je eens een stapje extra zet hoor!

Groetjes Jelske

12. Chrissie

En gezien je voorgeschiedenis zal de HA toch ook wel snappen dat je duidelijkheid wil. Ik bedoel, aangezien een urinetest bij jou nix uithaalt,,,

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    helemaal met je eens jelske!

neem verdere stappen. gooi er een testje tegenaan!
    laat bloedonderzoek doen!
    hoe gaat het hier verder?

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Slecht maar geen :evil:

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Chrissie, nou beter toch dat het goed met je gaat? ;) Ik heb altijd een platte buik gehad, als ik ook maar een vetrol zag ging ik extra sporten haha! Als ik naar m'n vriendinnen keek was ik altijd trots dat ike en platte buik had en m'n vriendinnen niet. Kan wel ff een foto posten van toen ik nog een platte buik had, ga ff kijken hoor ;)

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    beterschap meissie......laat je verwennen door je mannetje (als dat mogelijk is) en anders lekekr onder de wol met thee/boullion

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden het gaat hier iets beter de medicijnen slaan toch iets aan.. ben blij toe want was niet te houden

18. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ik heb een foto gevonden van de vakantie, maar heb geen foto's van de zijkant, had echt een buik zo plat als een dubbeltje. Staat in m'n album ;)

19. Gelukkig maar Schatje! Dan zal het nu wel snel de goede kant op gaan. Ik hoop dat je snel van de pijn af bent.

Ponnetje heeft wel al veel testen gedaan maar ja, als je eenmaal weet dat je weinig hormonen uitplast heeft dat gewoon geen zin. Daarom zeg ik: ga naar de huisarts, leg je verhaal uit (ook van de vorige keer). Ik zou er raar van staan te kijken als ze dan niet even een echo maken.

Groetjes Jelske

20. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Heej Jelske, ja dat ga ik maar doen...bedankt meis ;)

Deel Deze Pagina