Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Das idd plat :) Ok, dan zou ik zeker naar de HA gaan net wat Jelske zegt.
    En idd, ik ben ook blij dat t goed met me gaat (is ook niet dat ik dik ben hoor, alleen wel iets voller dan voorheen..) Maar goed, hebben de mensen in elk geval wat te kletsen :)

2. Chrissie

@ schatje. Ik hoop dat alles meevalt

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoop ik ook.. ik denk als ik dat zou hebben dat ik pijn zou moeten houden ..

4. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Haha ja he? Ik was zoooooo trots :p, nou vol is mooier dan een spriet hoor! Hebben de mannen nog wat houvast ;) Ik ben niet dik maar ook geen spriet, gewoon normaal is toch goed?

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja meid dat is inderdaad plat...zou zeggen ga morgen langst de ha.........

wel spannend zo....:D

en wat gaan jullie vanaaf doen?

6. Chrissie

Precies, er moet wel iets zijn om vast te houden ;)

@ schatje. Ik wil je alleen maar duidelijk maken dat je goed voor jezelf moet zorgen en goed op moet passen. Je bent het waard. Misschien kun je als je eigen HA weer terug is daar eens een keer mee praten wat hij/zij nou denkt? Misschien vind je dat fijner?
    En wat pijn betreft, tja ik wou dat ik je daar antwoord op kon geven. Het verradelijke is dat je soms niets voelt terwijl het wel schade kan aanrichten..

7. Chrissie

@ dani. Mn pc uitzetten :) de hele dag al achter dat ding gezeten, ik ga lekker op de bank hangen en Greys Anatomy kijken wat opgenomen hebben :) Heerlijk relax, en dan vroeg onder een warme douche en onder de wol (of nog ff tv kijken in bed)
    Jij nog plannen?

8. Graag gedaan Ponnetje, ik gun het je echt dat je snel duidelijkheid hebt.

hihi, ik ben nu bezig met afvallen vanwege mn buikje, maar stiekem hoop ik dat het snel wat groter wordt, maar dan om een andere reden!

Groetjes Jelske

9. schatje1

ik weet het meis en ik vind het fijn dat je zo reageert.. als ik van de week nog last heb of nog niet ongesteld ben ga ik naar de huisarts en dan overleg ik met hem wel eens wat hij er van denkt:)

10. Chrissie

goed zo. In elk geval nu succes met je gauw beter voelen!

11. schatje1

hopen dat dat lukt haha ;) jij fijne avond alvast :)

12. Chrissie

@ Jolie. Doe kalm aan meisje. Door ziekte kunnen de :evil: :evil: best later komen... Maar ik zal voor je duimen dat het goed nieuws is. Probeer eens een droog beschuitje (of kaneelbeschuit als je hebt) te eten. Voorzichtig, klein beetje, dat is het enige dat ik binnenhou als ik ziek ben. Misschien heb je er wat aan.

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ja ging altijd 3 keer per week sporten tot ik last kreeg van m'n buik, als ik had gesport kreeg ik pijn in m'n buik en zag die aderen in m'n borsten. Nu al 2,5 week niet wezen sporten. Ik ga tv kijken! Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast!

14. Chrissie

Hihi Jelske, herkenbaar :) Hier ook bezig om ietsje kwijt te raken (samen met mn mannetje aan het Bakkeren) Maar ook ik hoop dat mn buik door een goeie reden gaat groeien! Succes ermee, met allebei

15. Tot morgen allemaal!

16. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hallo meiden sorry voor het inbreken, maar je kunt beter rectaal tempen je kunt niet zoveel zeggen over deze tempratuur want die is altijd lager dan wanneer je rectaal of oor meet. Je kunt naar de site van Ferillety gaan daar kun je een grafiekje bij houden is makkelijker voor je zelf.
    ;) Houd je het iedere dag bij? op het zelfde tijdstip?
    groeten jennie72

17. Chrissie

Meiden een fijne avond en voor de zieken heeeel veel beterschap! Misschien spreek ik jullie straks nog wel ff en anders tot morgen!
    Kus

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik weet nog niet wat ik vanaaf ga doen!

voor diegen die al weg zijn een fijne avond!
    jennie ik heb hem de 1e 2 weken altijd rond 10uur gemeten en de laatste 2 weken rond 7uur! toen begon hij ook met 36,1 enz en nu laatste 4 dagen is hij veel hoger!

welke website is dat dan om het bij te houden?

19. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Dani ten eerste je moet je temp iedere dag op het zelfde tijdstip meten dus ook als je uitslaapt ;) 10 uur is te laat het moet nog voordat je net wakker bent, dan gelijk meten. Dus sorry je hebt niet zoveel aan die tempraturen. KIjk maar even bij Tempratuurkaartjes daar word alles uitgelegd stap voor stap. Succes jennie72

20. Hoi Jennie,

fijn dat je even reageert, ik ben zelf niet aan het tempen en weet wat ik weet ook alleen maar van wat ik hier lees.

Groetjes!

Deel Deze Pagina