Hoi Jelske maakt niet uit, ik doe het graag. Helpen dus. Om misverstanden uit de weg te helpen, dat tempraturen is ook niet echt makkelijk. Jennie72
hey meiden hier ben ik weer met een vraagje,ik heb sinds 2 dagen een misselijk , vol gevoel in mn maag en als ik opsta van de bank krijg ik een steek in mn lies heb iemand daar ook last van of weet iemand wat dat is?
zo ik heb net eens op een site mijn hele temp kaartje ingevuld.......was ik maar beter in engels! volgens die site zou ik 26-01 pas mijn eisprong hebben gehad terwijl ik 19-1 en 20-1 wel een positieve ovu test had :S:S heel raar! dat werkt dus ook niet! ik wacht gewoon af.....denk dat ik nu ga bankhangen!
@ Dani, misschien omdat je temp dus niet betrouwbaar is, dat je datum in FF ook niet gelijk is met je eigen verwachtingen? @ Chrissie, hij zijn we ook aan het Sonjabakkeren. Lukt het bij jullie goed? Hier in ieder geval super. We zijn nu net aan de vierde week begonnen. Ik ben al 4,5 kilo kwijt! Hier ook de deal gemaakt: hij wat van z'n buikje af, bij mij d'r bij Maar dan maar op 1 voorwaarde!
in dec daarna gelijk de 25e december ongi en nu weer ongi na cylus van 35 dagen en dus nu ongi op dit moment
ja precies ik las van sommige dat ze erg last hebben van ontpillen enz maar valt bij mij mee me eerste natuurlijke cyclus was dan 35 dagen ,en voor de rest geen klachten ,bij sommige duurt de eerste cyclus langer,dus beetje mazzel heb ik,en 2 weken voor me ongi alleen paar daagjes buikpijn gehad,dus als ik hier lees zou dat mijn natuurlijke eisprong geweest zijn denk ik,vindt ik toch wel vlot,